Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 16341 til 16360 af 58387
-
HF-eksamen, maj 1997
ForumindlægVed et stort motionsløb gennemførte 5000 løbere. Tabellen nedenfor angiver for nogle opnåede tider, hvilken placering den pågældende tid gav. Tid i min. | 40 50 60 70 80 90 120 150 180 Placering | 7 276 1669 3210 4093 4492 4896 4974 ... -
Eksamen på B niveau
ForumindlægHej alle jeg skal til og igang med mit eksamensprojekt i fysik b Jeg skal skrive en rapport på 12-15 sider om et selvvalgt emne der er som sådan ikke nogle krav ud over at 1) emnet skal gå ud over kernestoffet 2) der SKAL kunne fortages forsøg nogen der evt. har et forslag til et e... -
1960'erne til eksamen
ForumindlægJeg har trukket 1960'erne i dansk mundtlig, og jeg har valgt at beskæftige mig med en af Leif Pandurus noveller. 1. Er der nogen, der ved hvilken litterær tidsperiode han skrev i? 2. Hvad tænker I, at jeg særligt skal forberede mig på med emnet 1960'erne, til den uddybende samtale? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle gode idéer til emnet "Den ældre novelle" Den skal meget gerne være "ældre" :) -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægHej, jeg trak Journalistik. Har i nogle gode artikler? -
Noveller om identitet - eksamen
ForumindlægHej! Skal op til mundtlig dansk her snart (9 klasse) og har trukket "Noveller om identitet". Skal til at vælge min tekst som jeg vil analysere. Min lærer har forslået mig, at jeg vælger; Den blomstrende have af Naja Marie Aidt, da den passer meget godt til emnet. Jeg har stadig chanc... -
Vi søger hjælp til naturfags eksamen!!!
Forumindlægvi har problemstilling og mangler nogle arbejdsspørgsmål til den. problemstillingen: Hvordan kunne Dk’s energiforsyning se ud om 30 år, hvis vi skal nå Danmarks klimamål i 2050? håber i kan hjælpe Brian. -
Dansk mundtlig eksame
ForumindlægJeg har trukket før, nu og i fremtiden til mundtlig dansk. Er der nogle der kender en novelle -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Mediefag individuel eksamen!!
ForumindlægHej mennesker derude Er der nogen der ved hvad man skal ind på når man trækker noget indenfor ungdomsforløb? Pls svar! : ) -
Danmark og Euroen - 2009 eksamen
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle der var oppe i Samfundsfag A i 2009 i opgaven: Danmark og Euroen. Det er blandt andet disse nedenstående spørgsmål. Hvis der er nogen derude kunne jeg rigtig godt bruge noget inspiration!!! 2. Sammenlign de synspunkter på Euroens betydning for dansk og europæisk økono... -
Skriftlig eksamen i kemi
ForumindlægHvordan er det gået for jer til kemieksamen? Jeg synes som udgangspunkt, at prøven var rimelig svær - men har ikke fået karakterer endnu så vil høre, hvordan det er gået for jer andre. Er ret nervøs for, at det kan trække mit gennemsnit væsenligt ned. -
Mekanisk energi - Fysik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket et emne der hedder "Mekanisk Energi: Du skal undervejs inddrage bevægelse omkring jordens overflade under påvirkning af jordens tyngdekraft". Jeg har undervejs i min præsentation tænkt mig at komme ind på definitionen af mekanisk energi (Emek=Epot+Ekin) ... -
Mundtligt dansk eksame
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal op i mundtligt dansk den 17 juni 2010. og da jeg ikke har prøvet det før, ville jeg gerne hører, hvordan det foregår. og der må meget gerne deles råd ud om, hvordan man kan stille sig bedst i situationen/forberedelse. Derud over har jeg fået hoved emnet "ungdomsliv... -
Samfundsfags eksamen c-niveau
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal snart til samfundsfagseksamen og tænkte på om i havde nogle gode råd til, hvordan og hvorledes man bedst forbereder sig? Tak på forhånd, Gunnar -
Mundtlig Samfundsfag A Eksamen HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg skal op i samfundsfag A på mandag/tirsdag og ville hører om der var nogen der havde kontakter til hjælp omkring forberedelse. -
Angående fremgangsmåden til AT-eksamen
ForumindlægHej med jer derude Jeg ville lige se om der var nogle af jer der havde styr på selve fremlæggelsen. Jeg har kigget på uvm.dk og fundet at man skal gøre sådan her: 1. En kort indledning med afsæt i synopsen. 2. De fagligt vigtigste og mest selvstændige resultater af undersøgelsen – dem, ...
