Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 16341 til 16360 af 176853
-
Erhvervsøkonomi (med stx eksamen)
ForumindlægHej. Jeg går i en naturvidenskabelig linje til dagligt på stx, men har her sidst i 2g fundet ud af at jeg gerne vil studere erhvervsøkonomi efter gym. Er der mulighed for at man stadig kan blive en dygtig erhvervsøkonom, selvom man ikke ligefrem har haft det før? Har allerede fået et par bøge... -
Fransk eksamens-læsning tilbydes
ForumindlægHej Kom du op i fransk til studentereksamen og har brug for intensive private fransk-sessions med erfaren underviser, så er du velkommen til at kontakte mig. Undervisningen foregår i Hellerup. Sincèrement Thomas -
Musik eksamen c - analyse
ForumindlægHalløj! Jeg har været så svineheldig, at jeg skal op i musik i år. Jeg har trukket sangen Bad, af Michael Jackson. Men jeg kan simpelhen ikke finde ud af, hvordan jeg skal få den analyseret. Jeg har prøvet at sidde og læse om hvordan det skal gøres, men det har ikke gjort mig klogere på det overh... -
Darwin i AT-eksamen
ForumindlægVi er i gang med vores AT-synopsis og ville høre om der er nogen, som evt. har nogenlunde samme emne eller bare gode ideer til lidt hjælp. i forbindelse med darwin arbejder vi med redegørelse for hans evolutionsteori og hvilke samfundsmæssige forhold der lå til baggrund for teoriens tilblivelse. ... -
Fysik obligatorisk eksamen
ForumindlægHey!Jeg har så været så heldig at skulle op i fysik her som afslutning på 2.g! Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan eksamensspørgsmålene er udformet. Hvis jeg nu siger, at vores opgivne overordnede emner er:-Introduktion (herunder jorden, tyngdekraft, densitet)-Energi-Strøm og spænding-Materialefy... -
Old, skal til eksamen i morgen.
ForumindlægHej vil høre om der lige er nogen der kan hjælpe mig med at få sat det sidste på plads. Har to spørgsmål til Apologien (sokrates forsvarstale)1) Sokraes benytter den sokratiske/dialektiske metode, men hvad går det ud på og hvilket formål tjener det.2) Er der en bestemt grund til at han indrager H... -
mundtlig mat-eksamen??
Forumindlæghej..jeg skal snart op i matematik og er ikke helt sikker på hvordan det foregår...skal man bare bevise en formel...eller...på forhånd tak :-) -
Engelsk eksamen mundtlig
ForumindlægPERSPEKTIVERING!! Mangler en uddybning af dette. Præcis HVAD perspektiverer man til? -
Bio Eksamen - Minimumslov.
ForumindlægHej Nogen der kan forklare mig princippet i figuren ? .. det er noget med minimumslov og planter.. Jeg er total lost :(( biologibogen.systime.dk/fileadmin/filer/figurer/2.06.jpg -
Engelsk eksamen - love
ForumindlægHej! hvis jeg skulle recikere at trække emnet 'love/relationsships' har i så nogle ideer til hvad jeg kan snakke om? :-D -
Freddie Freeloader - Musik eksamen
ForumindlægHej alle sammen,! Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp, til hvad i synes jeg skal komme ind på med nummeret: Miles Davis - Freddie Freeloader Hvordan skal jeg gribbe det hele an, er meget i tvivl! Mvh. Mikkel -
Dansk mundtlig eksamen - Novelle
ForumindlægHvad er de typiske kendetegn for Naja Marie Aidt noveller? -
Fosterdiagnostik- biologi eksamens spørgsmål
ForumindlægBeskriv en menneskecelles opbygning med inddragelse af de forskellige organeller samt opbygningen af det genetiske materiale? Forklar hvordan en celle kopirer sit DNA? Forklare hvordan cellerne i et foster deler sig? Beskrive hvordan man med forskellige formål kan undersøge det genetiske mater... -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til engelsk mundtlig på B niveau. Som I nok ved trækker man en ukendt tekst og har 1 times forberedelse. Man skal derefter perspektivere til en tekst fra pensum. Det jeg har gjort er at skrive lidt til enhver tekst vi har læst i klassen så jeg har mine perspektiveringstekste... -
Dansk eksamen analyse!!!!!
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at perspektivere mellem novellen En kærlighedshistorie og Som englene flyver? Hvilke ligheder osv er der mellem de to noveller? (Begge skrevet af Naja Marie Aidt) -
Mundtlig eksamen - krimi
ForumindlægGoddag.. Jeg har lige været opppe at trække parallelteksten "J'ai dansé avec une morte", som handler om en fyr, der tror han har snakket med en død pige, men finder ud af, at det var hendes tvillingesøster.. Vi har i forløbet "Krimi" gennemgået teksterne "Le Pre... -
ENERGI, eksamen imorgen s:
Forumindlæghej IGEN .. er der nogle der kender nogle geniale forsøg til emnet 'energi' ?? hvad der ville være godt at tale om ? ved godt emnet er rimlig bredt, derfor mangler jet hjælp til at korte det lidt .. tak .. -
Spørgsmål ang. eksamen!
ForumindlægSproglig studentereksamen i old, gammel reform! 1. Hvis jeg trækker Herodot, får jeg så udleveret et stykke fra en specifik historie, eller skal jeg mere forklare overordnet om Herodot og hans skrivemåde? 2. Min klasse har valgt at komme op i et ukendt billede, men får jeg det med ind i forbere... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i AT og tænkte på om nogle af dem der har været oppe har lyst til at dele deres erfaringer og komme med nogle gode råd med hvad man skal og hvad man ikke skal sige? Tror der er mange nervøse mennesker der vil sætte pris på dette. -
Spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen derude der skal op i spansk mundtlig og har fundet en god metode til at læse op på? Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvad i/du gør?
