Søgning på: naturgeografi b noter. Resultater: 16361 til 16380 af 99996
-
en flink dreng
Forumindlæger her nogen som har noter til en flink dren, af tove ditlevsen, eller varmedunken af Benny andersen, eller bare teksten til høstgildet af martin a. nexø? -
Punktmængde
ForumindlægEr der nogen der kan skrive kort om hvad en punktmængde er? Og måske et eksempel på en punktmængde? Er helt lost og har mistet mine noter. TAK :) -
Berlin
ForumindlægNogle der kender noget til teksten Berlin 1947, Rut Brandt. ?Noter, guldkorn etc... Ville være en STOR hjælp:0) -
Kikuyu...
ForumindlægDer er vel ikke tilfældigvis nogen der sidder inde med nogle gode noter om kikuyu-folket??? Det ku nemlig være en super hjælp for mig... -
Romerriget
ForumindlægVille bare høre om der var nogen der havde nogle noter til det her emne må meget gerne komme ind på en redegørelse for det politiske og sociale system i Romerriget -
årsprøve??
Forumindlæger der nogen som har læst "Das Blaugeschlagene" ?? for jeg skal til årsprøve i den, og forstår den ikk... og kunne rigtig godt bruge nogle gode noter -
Den nye verdens orden
ForumindlægHej er her nogen der har nogen noter om den nye verdens orden efter den kolde krig, jeg skal op i morgen tidlig så er lidt i krise -
Den nye verden
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter til bogen "Den nye verden" jeg evt. må låne/få?! -
Haster rettelse en sætning
ForumindlægJeg kan ikke tro på, at jeg hører den sætning fra dig af I can not believe that I hear this setence from you -
Dead As They Come
ForumindlægHeej!!Er der nogen der har læst "Dead As They Come" -og har nogle gode noter?? -
Aboriginals
ForumindlægNogen der har noter til religions emnet Aboriginals?Vi er igang med bogen: Mennesket og Myten (Religion og virkelighedsopfattelsen i det nordlige Australien).På forhånd tak -
Pressalit
ForumindlægHej, er der nogle der har læst, romanen "Brevbærende" og som lige ligger inde med nogle noter, så ville jeg blive meget glad. På forhånd tak. -
Schuberts Unvollendete gennemgang
ForumindlægDer skulle vel ikke være en som ligger inde med en gennnemgang/noter/anything til teksten Schuberts unvollendete? Står og skal til test i den på tirsdag, men den er satme lang :P -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach" Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Datalogi
ForumindlægHej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika -
Tønders historie ?
ForumindlægHej alle .Jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med bare det mindste om Tønders historie af den ene eller den anden art.Om det er en opgave, noter eller lign. er mig helt ligemeget. =) -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
Økologi
ForumindlægHejsa! Er der ikke nogle der har/har haft biologi på A niv. i gym. der har en masse dejlige noter om Økologi? På forhånd tak! -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
Nodepapir
ForumindlægNogen som kender et sted hvor man kan plotte sine noderne ind i et noderpapir, online.... skal nemlig bruge det til min Noter...
