Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16521 til 16540 af 40685
-
Økologi rapport
ForumindlægEnergiomdannelse og transport i et økosystem. NOGLE DER HAR LAVET ET FORSØG OM HVOR MEGET HAVREGRYN MELORME OPTAGER. Med henblik på økosystemet, økologisk effetivitet. skal skrive rapport i 1g, stx.. Hjææælp! :) Tak på forhånd! -
DHO
ForumindlægHej Jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan komme med gode råd til at læse op til sin dho på stx? Jeg er nemlig ikke sikker hvordan man kan øve sig, så man ikke får dårlig karakter -
Fag mangler under kategori!
ForumindlægGoddag. Det "nye" fag på STX, bioteknologi, findes ikke under kategorier? Dette er en skam, da de fleste gymnasier har dette fag som en linje. Håber der bliver rettet op på dette. MVH Biotek.-eleven -
Formelsamling
ForumindlægHej, Kan man skaffe den matematisk formelsamling STX A fra 2007 på nettet, for jeg ska' slå nogle formler op, fx formel 55. -
Undervisning i sommerferien?
ForumindlægHej Jeg skal på stx næste skoleår og der er nogen ting jeg gange vil forbedre, kender i et sted hvor man evt. kunne få undervisning eller hjælp på nettet. Er der eventuelt nogen kursuser eller ligende? Tak på forhånd -
mat b bøger fra turbokursus til salg
ForumindlægHej Vidste ikke rigtigt hvor dette skulle placeres, men here goes. I forbindelse med et tidligere turbokursus i matematik B på DTU, har jeg fire bøger ( 2 grundbøger og 2 opgavebøger) til salg for samlet 600 kr., som er halv pris. Der er tale om følgende bøger: (grundbøger) - "STX, MAT A1&qu... -
Lektier, opgaver- hvordan holder man styrer på det?
Forumindlæghej jeg er lige startet på stx, og jeg ved ikke hvordan jeg skal holde styre på lektier og sådan noget, hvad gøre i har i en lektiebog el. et smart program til computeren? tak på forhånd -
"SRP" BIOLOGI og HISTORIE eller IDRÆT
ForumindlægHej :) jeg går på Skive Stx og har valgt Biologi + Idræt eller historie.. kender i måske en som har tidligere skrevet "SRP" om det? mangler lidt inspiration.. Skriv gerne i min Indbakke .. -
SAMFUNDSFAG HJÆLP!
ForumindlægHej, nogen herinde der er søde og gerne ville kigge min samfunsfags aflevering igennem? Helst en med en samfunds faglig viden. Det er stx, samfundsfag A niveau :) -
Samfundsfag ideologier
Forumindlæghej skal skrive om idelogien socialisme i samfundsdag og om den er progressiv eller regrassiv idag ? nogle der kan forklare om det eller et link til hvor jeg kan læse om det ps går i gf på stx -
Lektiehjælp i bioteknologi tilbydes
ForumindlægHej Jeg er en dreng på 19 år og har netop afsluttet STX med bioteknologi på A-niveau. Jeg tilbyder derfor lektiehjælp i bioteknologi i Købehavnsområdet til dem, der kunne være interesserede. Venlig hilsen Christian -
HJÆLP!
ForumindlægSkal op til dansk mundtlig A STX (IMORGEN) og ville spørge om nogle ved om man kan trække noget dokumentarfilm/kortfilm.. og hvis ja hvordan fungerer det så? får jeg en computer med ind med filmen eller hvad? -
angående karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
Produkt til OSO
ForumindlægHeeej! Jeg skal lave et kreativt produkt til min OSO. Mit emne er "Valget mellem STX og HHX" Det må ikke være: PowerPoint, Prezi eller et interview Tak på forhånd! -
skriftlig karakter i gym.
ForumindlægHey!Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk, dansk og fysik. Hvad dælen skal jeg så bruge min skriftlige årskarakter til? For den eneste karakter der tæller er vel den jeg får til den skriftlige eksamen ? -
Hvordan kan jeg øve?
ForumindlægHej! Jeg skal til mundtlige eksame i Historie om en uge. I må meget gerne komme med nogle råd til hvordan jeg kan øve mig til Historie eksamen :):) Hvad vil være godt at huske osv. osv. tak på forhånd :) -
fsa : må man have ordbog?
ForumindlægHej allesammen ... Jeg skal til skriftlig eksamen imorgen- Og har været syg, så har ikke fået noget afvide om hvad man må have med til eksamen.... Så jeg ville høre om man må have alle slags ordbøger med imorgen? -
HJÆLP- SKAL JEG KLAGE?
ForumindlægJeg har lige fået årskarakterer og de er som følgende:Bio skrift 10Bio mundt 10Dansk skrift 10Dansk mundt 10Engelsk 10Fysik 10Geo 10Hist 10Idræt 9Mat skrift 9Mat mundt 10Tysk 9Problemet er at jeg føler at jeg er blevet snydt for en karakte... -
Årskarakter / Prøvekarakter
ForumindlægHej Studieportalen :) Jeg vil egentlig gerne have afløb for et spørgsmål. Jeg skal i skrivende stund afsende min ansøgning til en erhvervsakademiuddannelse. Jeg kom ikke ind sidste år, og her slog det mig, at jeg måske ved hvorfor. Jeg er igang med at skrive en kvote 2 ansøgning. Hvoriblandt ... -
Videre arbejde?
ForumindlægHej Jeg sidder og prøver at forberede mig på AT-eksamen, hvor jeg skal have noget "videre arbejde" med, men hvad indebærer det? Jeg har fagkombinationen kemi og historie med emnet antabus, hvor min problemformulering lyder: Hvordan virker antabus mod alkoholisme, og kan det virke posi...
