Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16561 til 16580 af 35989
-
Overemne?
ForumindlægHvor vigtigt er det overordnede emne i AT? skal man henvise tili løbet af eksamen..? -
Fysik prøve
ForumindlægEr der nogen som har en ide over hvilke perspektiverende emner man kan komme op i i en fysik eksamen?? Tak på forhånd -
mængdeberegning
ForumindlægEt af mine eksamensspørgsmål til eksamen er mængdeberegning.. hvad ville i synes ville være relevant at komme ind på der? -
Noter >< Kilder
ForumindlægHvad sker der, hvis man til skriftlig eksamen i Samfundsfag ikke når at kskrive kilder på, men har noterne skrevet på? -
HASTER Hvordan fremstiller man en syre?
ForumindlægHej(: skal til eksamen på tirsdag og har brug for hjælp. Hvordan fremstiller man en syre? Altå hvordan stiller man det op i et forsøg? -
kemisk analyse af salte????
Forumindlæghej jeg skal til eksame snart..og skal lave en kemisk analyse af salte, hvordan gør man det ?? -
øknomiske mål eksamimorgen
Forumindlæghej hvad er kort øknomiske politiker hvad er økonomsike mål har eksam imorgen håber for svar -
Samfundsfag C
ForumindlægHeej derude.. Undre mig lidt over samfundsfags eksamen her til sommer? er det 24 timers forberedlse eller hva? -
Ang. disposition til Old-eks
ForumindlægHvordan skal man disponere sin tid til eksamen? Altså hva starter man med osv. ? -
Protagoras
ForumindlægSkal til eksamen i morgen... Kan nogen hjælpe med noter om Protagoras skrevet af Platon? -
Problemstilling...
Forumindlæger der nogle, der vil komme med nogle eksempler på en problemstilling? Hvad brugte I til jeres eksamen? Tak... :) -
fortæl kort om induktion
ForumindlægHej, skal til eksamen om et par dage, men har ikke så godt styr på induktion, er der ikke en som kan fortælle lidt om det? (FSA) På forhånd tak :) -
DIGT.......
ForumindlægHej. Hvordan griber jeg et digt an, hvis jeg trækker det til eksamen? Er ikke så vil med Analyser og den slags. HJÆLP! : -
naturalismen
Forumindlægnogle der har nået godt men kan sige om naturalismen til en mundtlig eksame i dansk!? -
gode engelske sætninger
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode engelske sætninger som man kan fyre af til eksamen? -
Lån, problemstillinger
ForumindlægMatC eksamen: Jeg skal redegøre for de vigtigste problemstillinger indenfor LÅN. Hjælp tak. -
Energikvalitet?
ForumindlægHej - er der nogen der kan forklare energikvalitet? Skal op til eksamen om 15 timer ..:P på forhånd tak -
Afstandskvadratloven .. HJÆLP
ForumindlægHej .. Nogen som kan forklare afstandskvadratloven for mig? Og komme med formelen? Ville være en kæmpe hjælp, da jeg skal til eksamen imorgen. -
Hjælp
ForumindlægHeej . nogen der har en besvarelse af fransk eksamen 2009 fra aug ?? Ville være en stor hjælp .. -
Hvor kan jeg finde eksamenssæt
ForumindlægHej! Er der nogle, som ved hvor jeg kan finde Dansk A skr. eksamen fra 2009 på HTX.?
