Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16561 til 16580 af 41162
-
Ungdom og Identitet. tekster
ForumindlægJeg har trukket ungdom og identitet som fordybelses område i dansk. er det nogen derude som har en god tekst jeg kan analysere? -
Perspektivering
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal Perspektivere i min afgangseksamen i dansk mundligt. Er der nogle der har nogle råd må de gerne skrive. På forhånd tak. -
Inner Cities i Amerika
ForumindlægHej allesammenEr der nogle der kan hjælpe mig med noget materiale om Inner cities (urban ghettos) i amerika..?Gerne på engelsk men dansk har også interesse! -
Inner cities
ForumindlægHej allesammen Er der nogle der kan hjælpe mig med noget materiale om Inner cities (urban ghettos) i amerika..? Gerne på engelsk men dansk har også interesse -
Narcissisme og postmodernisme
Forumindlæghej jeg er ved at skrive dansk stil og mangler lidt om tendenserne i 90'erne...kan man ikke skrive om narcissismen og postmodernisme??? lidt hjælp måske....? -
Flystyrtet, avis artikel
ForumindlægHej jeg skal lave en avis artikel i dansk og håbede på at nogle ville hjælpe mig med at rette den :) -
oversaettelse
Forumindlæghvad er den bedste hjemmeside at oversaette en still fra dansk til tysk? jeg har brygt google oversaet men den er ikke saa god -
Summary
ForumindlægHejsa..Nogle der er inde i, om man i summaries, ska skrive titlen på dansk eller engelsk? altså om den skal oversættes? -
Hvordan forbereder jeg mig til mine skriftlige eksamer
ForumindlægJeg er ikke særlig god til ordklasser og komma i dansk og jeg er bare dårlig til matematik Vi skal også op i GEografi og Biologi som jeg er dårlig til også kan i hjælpe mig? -
Emne: Hvad er lykke?
ForumindlægHej, Jeg har trukket mit emne i dansk. Hvad er lykke? - Nogen som har nogle gode tekster? :-D Tak på forhånd -
Ordbog
ForumindlægHejsa.Nogen som kender en IT-ordbog på nettet, gratis, som kan oversætte små sætninger, fra engelsk til tysk eller dansk til tysk? -
Hvad er lykke?
ForumindlægHej, - Er der nogle som har ved noget om billedet Danmark 2009? :-) - Skal nemlig analysere det i dansk, og det er mit prøveoplæg :-) -
polarforskere
Forumindlæghjælp jeg skal lave en dansk opgave om ejnar mikkelsen og analyse af farlig tomandsfærd er nogen nogle ideer om hvordan jeg skal gribe det an -
Das Versprechen: personkarakteristik
ForumindlægHej :) Er der nogle der har lavet en analyse, fortolklning samt en personkarakteristik (konrad og Sophie) af Das Versprchen på dansk? -
Rettelse af opgave
ForumindlægHej med jer, Jeg søger en der kan rette min SRP, jeg har valgt dansk og afsætning som fag. Skriv for nærmere information! :) -
Genrer og spalter
ForumindlægHej, da jeg skal til eksamen i dansk stil i morgen, vil jeg lige høre om man egentlig skriver kommentar, debatindlæg og essay i spalter? :-) -
glemte sidetal
ForumindlægHej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt?? -
Læse- og staveprøve
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i dansk imorgen. Er der nogen som har nogle gode råd/tips til læse- og staveprøven? På forhånd, tak! -
HJÆLP moderne lyrik Synopsis eksame
ForumindlægHej jeg skal op i moderne lyrik (dansk mundtligt) og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i min synopsis så ALT hjælp kan bruges! på forhånd tak!:-) -
Hjælp
ForumindlægNogen, der kan hjælpe mig med at rette noget dansk for mig? dvs. ordstilling, grammatik osv :) Det kunne være en stor hjælp..
