Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 16561 til 16580 af 158923
-
Tysk A eksamen - das süsse Mädel und der Dichter
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg har trukket "das süsse Mädel und der Dichter" af Arthur Schnitzler. Den er undet emnet Frauenbilder. Er der nogen, der har læst den, eller analyseret den evt, som kan hjælpe mig med at forstå den? -
Analyse af natursynene a J. P. Jacobsens novelle Mogens
ForumindlægHej Alle. Jeg skal i gang med en analyse af J. P. Jacobsens novelle Mogens, hvor jeg blandt andet skal analysere natursynene fra de forskellige personer. Jeg taler her om, hvordan Mogens, Kamilla, Justitsråden og Thora opfatter og ser naturen. I baghovedet skal jeg have darwinismen og naturalis... -
udviklingsproblematikker i Østafrika med særlig henblik på Zambia - Samf. A NaturGoe. B
ForumindlægJeg har brug at vide noget om Zambias udvikling i forhold 2015-målene. Jeg har virkelig svært ved at finde noget om det. Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender en god hjemmeside eller evt. kender noget til udviklingen i Zambia. MVH Karlen -
HJÆLP AT-Mennesket i forhold til naturen i fagene psykologi C og bioteknologi A
ForumindlægEr der nogen der har gode ide, med hensyn til hvad jeg kan skrive om i AT og overemnet er mennesket i forhold til naturen. Jeg tænket på den helende naturen, hvordan man kan bruge naturens helbredende kræfter? OSV. Hjælp til problemformuleringer -
Argumentér imod Liberal A's skatteforslag HJÆÆÆLP!
ForumindlægJeg skal argumentere økonomisk og politisk imod Liberal Alliances skatteforslag, som de kommer til udtryk i citatet nedenfor. Jeg er helt blank, nogen der vil give mig nogle foreslag til hvad en god argumentaion imod det kunne være? tusind tak på forhånd. Vi har i dag verdens højeste skattet... -
Engelsk A - Idræt B - Udviklingen i USA med hensyn til fedme
ForumindlægJeg skal lave en SRP om fedme. Jeg tænkte på, om der var nogle der havde nogle gode sider, som handler om udviklingen i USA med hensyn til fedme? Eller bare en side, hvor de tænker 10 år frem og analysere, da jeg skal bruge lignende i min opgave :-) -
Er der nogen der har eksamens opg eller oplæg fra sidste år Dansk A - HHX??
ForumindlægJeg har virkelig brug for den opg, da jeg skal til terminsprøve næste uge. -
SRP - Eu's Landbrugspolitik - International Økonomi A, Samtidshistorie B
ForumindlægHej Jeg skal i løbet af de næste 12 dage beskæftige mig med SRP. Indtil videre har jeg dog nogle problemer med at danne mig et overblik. Jeg har læst forskellige uddrav af bøger men det meste er meget specifikt og omhandler reformer og lignende. I min foreløblige indledning skal jeg derfor bru... -
Opgave doping(anabolske sterioder) idræt c og biologi a
ForumindlægHej. Jeg er igang med AT og skal aflevere meget snart, så ville hører om der var nogle der lå inde med noget omkring doping(anabolske sterioder) i AT-sammenhæng, sådan at jeg lige kunne få de sidste point i skabet? :) Hilsen Malene -
Nye annoncer er "A pain in the ash"
ForumindlægDe nye annoncer "Fra Syddansk universtitet" som dækker hele det øverste af en side, er på små bærbare (10") næsten umulige at lukke ned, og gør derved sited ufunktionelt. Simpelthen noget shit.. Vil i venligst ændre dette tak !! -
NOGEN DER LÆGGER UD MED EN OVERSÆTTELSE TIL TYSK A SKR. OPGAVE 27 MAJ?
ForumindlægHJÆLP har smidt mit eksamssæt væk, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. -
Nogen der kan gennemse eller rette mit engelsk essay? Niveau B eller A
ForumindlægHej. Jeg har skrevet et engelsk essay om Personal Branding og om Miriam Weeks aka. Belle Knox. I den anledning, vil jeg gerne høre om der er nogen som vil være så venlige at gennemlæse det og muligvis give feedback eller rettelser på essayet. Mange tak på forhånd! -
HJÆÆLP! Tysk eksamen A-niveau (Ein Mann, eines Tages)
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der er nogen der har læst "Ein Mann, eines Tages" af Marie Luise Kaschnitz og måske kan hjælpe mig med at forstå den, er rimlig meget på bar bund og skal op i morgen. -
Terminsprøve i morgen!!!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad titlen på eksamenssættet i 2006 er??? både for sommer- og sygeeksamen hvis det kan lade sig gøre.... Tak på forhånd -
Gymnasiet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er ny herinde, så Hej :) Jeg går i 7. Klasse og ved det er tidligt at tænke på gymnasie osv. nu, men jeg vil gerne gå på gymnasium :) Jeg vil gerne spørge om, om ca 30-40 min er lang tid at bruge på transport til gymnasiet? Og er der nogen der ved, hvor mange elever Falkoner... -
stambrøk 2/n tabellen ægyptisk matematik haste
Forumindlægjeg skal diskutere hvordan man løser 2/n tabellen opløsninger i dag. Er der nogen der har nogle ide på hvordan man griber den an på. jeg har prøver hele dag men jeg kan ikke finde ud af det. -
Matematik og dansk - Formidlings artikel / populærvidenskabede artikel
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en artikel i min SRP om et matematisk problem (matematikdelen er 98% færdig). Jeg ved bare slet ikke om min meta-del indeholder hvad den skal, og hvordan jeg laver en formidlende artikel?? Nogle af jer som har eksempler på disse? kunne være SÅ FEDT! Mange tak! -
Traditionel afleveringsopgave nr. 1 Matematik B 1.g.
ForumindlægHar slet ikke haft tid til at lave den en der kan sende eller ligge den ind til mig ? -
7) Diskussion af matematikkens betydning for den ægyptiske civilisation.
Forumindlægjeg kan ikk helt finde ud af hvordan jeg ska strikke denne sammen. normalt ville jeg finde nogle kilder og stille dem op overfor hinanden, men disse kilder er meget svære at finde. Er der nogen der ved hvor man kan finde en form for kloge hoveder der tager stilling til dette? Tak :) -
Er der en forskel på sætninger, definitioner og aksiomer i matematik? Hvis ja, hvad er forskellen?
ForumindlægJeg skriver SRP i øjeblikket og skal redegøre for sætninger, definitioner og aksiomer inden for sandsyndlighedsteori, men jeg er i tvivl om, hvad de helt præcis betyder. Er der nogen, der kan hjælpe?
