Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 16601 til 16620 af 33479
-
Outline Fashion
ForumindlægHej, Jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen. Og jeg har tænkt på at skrive om mode (fashion).. Men har i nogle gode ideer til hvad jeg kan sætte ind i min disposition. jeg tænker lidt om at skrive, at der ikke er så mange unge dre har råd til at købe mode tøj. men hvad for nogle situationer kun... -
Hvilken linje?
ForumindlægHej! Jeg har nogle generalle spørgsmål angående gymnasium osv. Jeg er en pige i 9.klasse, som ofte bliver stillet spørgsmålet, hvad skal du efter 9.klasse? jeg har tænkt meget, og snakket med min skolelærer, han vil have mig videre på 10 angående jeg har svært ved sprog (engelsk) jeg har prøvet... -
ideer til produkt
Forumindlæghej alle sammen Jeg har et kæmpe problem. Jeg er igang med OSO og har valgt overemnet psykologi og underemnet unge med adfærdsproblemer, men jeg har ingen ide om hvordan/hvor jeg skal starte på det hele?. Jeg ved endnu heller ikke hvad mit produkt skal være nogen der har nogle ideer?? hå... -
AT 2015 - Holocaust
ForumindlægHej folkens! Jeg skal skrive AT-Kommunikation i Samfundsfag (A) og Psykologi (C), jeg har valgt emnet Holocaust, men er usikker på, hvad jeg skal lægge fokuset på... Nogen, som har idéer til det ? Eller kan komme med noget in put, som kan hjælpe mig lidt på vej....? btw, jeg har allerede tjekke... -
Hjælp til ideer til problemformulering
ForumindlægJeg skal skrive om Benetton reklamer i AT (UNHATE kampagnen) og vil tage udgangspunkt i de reklamer derfra. Men jeg er simpelhent totalt tørlagt for ideer til en problemformulering. Hovedemnet er kommunikation - muligheder og begrænsninger, så det skal hænge sammen med hovedemnet :s Jeg skriver ... -
AT - Kommunikation
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til vejledning på torsdag omkring AT med kommunikation som hovedemnet. Jeg har valgt Biologi B og psykologi C med emnet: langvarig stress og dets kommunikation med kroppen, der er bare det problem at jeg ikke kan komme på nogle spørgsmål som kan sammenflettes mellem de... -
Hjælp til ideer til problemformulering
ForumindlægJeg skal skrive om Benetton reklamer i AT (UNHATE kampagnen) og vil tage udgangspunkt i de reklamer derfra. Men jeg er simpelhent totalt tørlagt for ideer til en problemformulering. Hovedemnet er kommunikation - muligheder og begrænsninger, så det skal hænge sammen med hovedemnet :s Jeg skriver ... -
Analyse af dokumentaren "er du mors lille dreng" (caseanalyse og dokumentaranalyse)
ForumindlægJeg er i gang med et AT forløb i dansk og psykologi om manglende komunikation mellem barn og forældre, og i denne opgave skal jeg lave en case analyse og en filmanalyse af dokumentarfilmen "er du mors lille dreng". Er der nogle, der har viden om det? Link til film: https://www.youtu... -
Hjælp til problemstillinger
ForumindlægHej Jeg skal lave en problemstilling til min problemformulering: Hvordan kunne Holocaust blive en realitet? Jeg skriver i fagene: samfundsfag A og psykologi C. Jeg kan ikke skrive en problemstilling, som også går under dette års AT-emne: kommunikation, så PLEASE PLEASE hjælp mig !!!!!! Alle bud... -
analyse af case
Forumindlægjeg skal analysere en case i psykologi det jeg lige har læst om er arbejdsliv og ledelse. jeg synes det er svært atanalysere cases og få de psykologiske begreber med. håber der er nogle der vil kigge den vedhæftede fil igennem, der vil i kunne se hvordan jeg har analyseret casen men mangler stad... -
HJÆLP !!
ForumindlægHej. Jeg sidder i den situation og skal vælge to fag til AT hvor årets emne er kommunikation. Jeg vil gerne have noget med matematik eller psykologi, men kan ikke rigtig få det til at hænge sammen. Nogen der evt. har en ide til et emne indenfor disse to fag, eller har en anden fagskombination, h... -
RET VIGTIGT--HJÆLP
Forumindlægheyy alle sammen.. er der nogen her fra, som har læst bogen eller set filmen "under morbærtræets skygge" og "ikke uden min datter" ret vigtigt da jeg skal lave en 3g synopsis, i psykologi og dansk.. hvis nogen har læst dem, så skriv til mig.. taak:) mvh migg.. -
Mangler inspiration!
ForumindlægHej alle.. I AT skal vi skrive om mad og mennesker, hvor jeg har valgt at kombinere fagene dansk og psykologi. I starten synes jeg der var en del at skrive om, indtil jeg fandt ud af at man skal inddrage metoder. Nogen der kan hjælpe mig og evt. Komme med forslag til noget at skrive om, og hvi... -
Problemstillinger om PTSD
ForumindlægHej.. Jeg skal, ligesom alle andre, skrive AT om det "fantastiske" emne, Rejser. Jeg skriver i dansk og psykologi om PTSD med Susanne Biers film "Brødre" som omdrejningspunkt. Jeg har lidt problemer med at lave en problemformulering, for jeg aner ikke hvilke problemstilling... -
AT - Hjælp - Narcissisme
ForumindlægHei :D til AT eksamen har jeg valgt at skrive om hvordan reality programmerne udstiller folk og om dem vi ser i programmet er deres "virkelige" jeg . Jeg er ikke den store metode ekspert..! Men handler om iscenesættelse og identitet, og hvordan deltagerne bliver fremstillet... I fage... -
Psykologisk problemstilling
ForumindlægHejsa, Jeg skal snart til eksamen i Psykologi C. Vi har fået udleveret en række eksamenssæt til forberedelse og jeg har påbegyndt mit arbejde med disse. Der fremgår dog et begreb på samtlige eksamenssæt som jeg ikke helt for står. Der står nemlig noget i retning af "Hvilke psykologiske prob... -
SRO - Identitetsbegrebet
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg er ved at skrive min SRO om en roman vi har læst, og ville ny starte med psykologi delen, problemet er så bare at: "der skal indgå en psykologisk forståelse af identitetsbegrebet, og hvordan det udfolder sig hos vedkommende" - Identitetsbegrebet er så vidt jeg ... -
teori i problemformulering, hvordan?
ForumindlægHej Jeg skal op til psykologi eksamen på tirsdag. synopsis eksam,.. Problemformulering ; Hvilke sociale problemer kan der være i forbindelse med arbejdsløshed? og dermed hvordan kan det påvirke det enkelte individ psykologisk? Hvordan kan jeg bruge Freuds personlighedsmodel som er... -
hjælp
ForumindlægJeg skal snart i gang med min 2.g AT sysopsis, og er stadig i tvivl om hvad min problemformulering kunne være, og hvad jeg konkret skal arbejde med. Overemnet er: Videnskab og ansvar, og jeg vil gerne arbejde med dansk og psykologi (som naturvidenskabligt eller samfundsfagligt fag) Jeg ved simpe... -
24-timer eksamen synopsis ??
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag et emne i psykologi som er udviklingspsykologi, og så har jeg to bilag om børn der bliver rost på den forkerte måde og om resiliens, børn der klarer sig godt trods omstændighederne. kan bare ikke komme igang med synopsen, jeg er gået i stå. håber nogen kan hjælpe mig v...
