Søgning på: tysk analyse. Resultater: 16601 til 16620 af 38620
-
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder det? what is the name of the main character? Hilsen Adis -
Fagudtryk indenfor emnet reklamer?
ForumindlægNogle gode fagudtryk indenfor reklamens verden? -
Forberedelse til oldtidskundskab
ForumindlægHej Folkens. Jeg vil lige spørge om der er nogle der har gode ider til hvordan man bedst kan forberede sig til old-eksamen? Tak på forhånd. -
AT - rettelse af konklusion
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT næste uge, og jeg føler at min konklusion er forkert. Er der en venlig sjæl, der gerne vil kigge den igennem og komme med nogle inputs til hvordan jeg kan forbedre den? (er nemlig helt lost....). Hcis du er interesseret, kan jeg sende min synpose til dig via besked, så du ka... -
Engelsk metode
ForumindlægHej Skal jo op i AT, og i den forbindelse har jeg valgt engelsk som et af mine fag, men vil gerne være hundrede procent sikker på at jeg forstår at det er den korrekte metode, da det jo er vigtigt at have helt styr på. I engelsk, som er et sprogfag, benytter man overordnet den hermaneutiske me... -
Krig ????
Forumindlæghvorfor skal man blive ved med at læse om krig??? en ordentlig lang forklaring tak :-) -
Diffrentiabel, haster
ForumindlægDifferentiabel funktion med definitionsmængden ]-1;uendelig[ opfylder følgende tre betingelser:1. f er aftagende i intervallet ]-1;1]2.f er voksende i intervallet [1:uendelig[3.f'(x) har netop et nulpunktVis at funktionen g bestemt ved g(x)=x^3-3x xE]-1;uendelig[opfylder de ovennævnte betin... -
HA Almen CBS - Spørgsmål
ForumindlægHejsa, Er der tilfældigvis nogle personer herinde, der kan fortælle mig lidt om uddannelsen 'HA Almen' på CBS? Jeg har kigget en del på uddannelsen og finder den meget interessant. Det kunne dog være dejligt at få lidt mere 'insight' fra nogle personer, der har et større kendskab... -
SSO-hjælp søges
ForumindlægHej \n\nJeg er igang med at skrive SSO om en roman. Jeg vil gerne høre om det er en god ide at skrive et referat af bogen, og hvor langt det i så fald skal være!\n\n(Jeg skriver i engelsk, men da de derinde ikke kunne blive enige spørger jeg her!) -
SSO - hvilken psykologisk roman kan anbefales?
ForumindlægMin lærer er glad for 30'erne og har selv anbefalet "Hærværk". Nogle som vil anbefale den? Jeg vil også meget gerne høre andre foreslag.\n\nJeg vil gerne have en med en masse 'kød på', symbolik osv. Jeg håber, at i kan hjælpe.. :) -
Hvad er kriteriet for en artikel??
ForumindlægHvad er kriteriet for en artikel?? Vil gerne havde et link hvor jeg kan læse om det!!! -
opgave af Leif panduro
ForumindlægHej sidder og knokler på at få lavet den perfekte opgave med Rend mig i Traditionerne.\nLæst lidt her om nogle som har skrevet ind, jeg er så blevet lidt i tvivl, da min dansk lærer gerne vil have at vi bruger, Eriksons teorier, måske det er noget bedre med Freud ??? -
SK: Forførerens Dagbog
ForumindlægHalløj!Sidder og kigger lidt på Forførerens Dagbog af Kierkegaard, men er kommet lidt i vanskeligheder.Hvis man kigger på en kobling mellem romantikken/biedermeier og netop Forførerens Dagbog, hvor er den så? Jeg er ikke sikker på jeg kan se den.Og hvad er grunden til at Forførerens Dagbog er skr... -
Skyggen
ForumindlægHvad er budskabet i H.C Andersens eventyr "Skyggen"? Jeg har tænkt rigtig længe over det, men uden held. -
EMNE DANSK/HISTORIE??
ForumindlægHej alle her på SP, Jeg går i 1.g og skal så småt til at begynde med min dansk/historie opgave.. Begge fag skal høre ind under da det er blevet bestemt af min lærer :( Har virkelig INGEN ide om hvad jeg skal skrive om, eftersom begge fag skal være med ! Nogen der vil hjælpe med forslag??? På fo... -
HJÆLP! grammatiske led og pronominer
ForumindlægKære studieportal, jeg har lavet en opgave der omhandler min sommerferie, hvor jeg dertil skal sætte grammatiske led under sætninger, og derefter finde alle pronominerne, jeg er dog en smule i tvivl om det stykke arbejde jeg har lavet, nu er rigtigt. Derfor tænkte jeg på, om der muligvis er e... -
Et hurtigt spørgsmål omkring DK skriftlig eksamen!!
ForumindlægHey..Jeg skal snart op til skriftlig eksamen!Jeg vil høre jer:- Er emnerne aktuelle! Altså kan man ikke på en eller anden måde forudse, hvilket emne(r) det er muligt at få??- Jeg har hørt at man må medbringe alt med. Jeg har "Litteraturens veje", men jeg vil meget gerne have en slags &q... -
Punkter i redegørelse
ForumindlægJeg skal skrive en redegørelse for HC Andersens eventyr "skyggen". Men jeg har problemer med at finde ud af hvad min redegørelse skal indeholde og hvor jeg skal starte. Er der nogen der har en slags 'model' til at lave en redegørelse? Og/eller eventuelt ideer til hvad jeg kan ... -
Omverdensmodel
ForumindlægHej!...Nogen som kan give mig et eksempel på Omverdensmodelen.. Bare lige hvad der indgår i den...Sidder på den anden side af jorden (end DK) og har selvfølgelig glemt min afsætningsbog, til min opgave!... Så anyone - bare lige et hurtigt svar.. TAK!!...Camilla -
Describe the style in...
ForumindlægHej folkens.Jeg har fået en engelsk stil for, hvor en af opgaverne bl.a. lyder:"Describe the style in which they are written"Der er tale om to artikler. Det, jeg er i tvivl om, er, hvad det helt præcist er, man skal beskrive - the style, ja, men hvorledes? Er der nogen, der har et eksem...
