Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 16621 til 16640 af 26355
  • Jeg skal til stx optagelsesprøve i morgen

    Forumindlæg
    hej venner, jeg håber at I ville kunne hjælpe mig, jeg vil bare vide hvordan forgår stx optagelsesprøver, og hvilket type opgaver får man i matematik, fysik, dansk og engelsk?
  • En hjælpende hånd søges...

    Forumindlæg
    Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med oversættelsen "Amerika - det forjættede land" som står i øvehæftet til engelsk grammatik med synonymer??? Er lidt i tidsnød, så nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. :-)
  • 3.g's opgave

    Forumindlæg
    Tja jeg skal ha fundet frem til et emne som jeg gerne vil skrive om. Jeg har valgmulighederne: Dansk, Historie, Engelsk og Matematik. Har i nogle forslag?
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej nogen der vil rette mit engelske essay. Det er den sidste inden vi afslutter, så kunne godt tænke mig en fornuftig karakter. Er der nogen der måske vil hjælpe med at rette det? :-D
  • forskelle mellem USA og Danmark

    Forumindlæg
    jeg er ved at skrive case i engelske og skal skrive om forskelle mellem USA og danmark er der nogen der har nogle ider ? håber i kan hjælpe
  • Eksamen eller årsprøve?

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx og der står i min eksamensplan, at jeg har Dansk A og Engelsk A, samt studieområde del 1. Er det årsprøver eller eksamen, og hvad er forskellen?
  • hurtig hjælp plz !

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en engelsk stil til i morgen, som jeg har lavet. Jeg vil bare høre om der er nogen, der gider og se på den og rette fejl osv. plz :s M.V.H Camilla.
  • Hjælp - Haster

    Forumindlæg
    Hey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster..
  • Metode

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en caseopgave på engelsk, og jeg vil derfor gerne høre om nogen kan fortælle mig i detaljer hvad forskellen på en embedded-case-study og en holistic-case-study er? Mange tak på forhånd!
  • eneglsk fri stil

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en engelsk fri sti men dem jeg kan finde er for nemt for min lærer om se det ikke var mig så hvis der er nogen der har en stil som bare gå tl et 7 tal så skriv(:
  • Familiens betydning i det moderne samfund

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver SSO i engelsk og skal bruge noget om Familiens betydning i det moderne samfund til brug i About a boy! Nogle der kan hjælpe?
  • Point of/point in

    Forumindlæg
    Engelsk grammatik: Er der nogle kloge hoveder, som kan forklare mig forskellen på at sige "the point of" og "the point in" - Tak på forhånd.
  • oversæt

    Forumindlæg
    Hej. Hvad betyder transduction, kan ikke finde det i min ordbog. (jeg læser biologi, og har en engelsk bog) selve sætningen lyder: relay molecules in a signal transduction pothway.
  • Eveline

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at sætte begreber push og pull ind i den engelske novelle Eveline? jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre det.... på forhånd tak!
  • Side som ligner studieportalen.dk?

    Forumindlæg
    Hej... Jeg søger efter en side med opgaver ligesom studieportalen.dk bare engelsk, har søgt meget men kan bare ikke finde noget som er godt. Problemmet med studieportalen.dk, er at der ikke er nok semester opgaver, kender i en side med term papers?
  • Engelsklærer i Kina

    Forumindlæg
    man kan godt blive engelsklærer i Kina. Det koster ikke meget, at få hjælp til det. Kun 2800 kroner på www.kinalaerer.dk Man skal bare have været lærer, tale godt engelsk, eller have boet i et engelsktalende land eller have en høj uddannelse.
  • Definition af katastrofe AT

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl om definitionen af min katastrofe. jeg skriver om Globalopvarmning og Al Gore i Samfundsfag/Engelsk men hvordan er dette en katastrofe set med de samfundsvidenskabelige briller? håber der er en der kan hjælpe mig.
  • Oversættelse og essay

    Forumindlæg
    Hej derude Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg skal lave et essay omkring hvordan jeg har oversat en tekst fra engelsk til dansk? evt forklare mig lidt om skopos teorien? På forhånd tak
  • Skriftligt eksamen...

    Forumindlæg
    Hej SP. Hvordan kan jeg forberede mig til den skriftlige engelsk eksamen? Det er delprøve 1, der volder problemer. Så kunne godt bruge nogle tips/ideer eller bare noget som jeg kan kigge på inden eksamen ):
  • Hvilke ulemper/begrænsninger er der ved argumentationsanalyse og retorik

    Forumindlæg
    Hej I AT opgaven har jeg i engelsk delen brugt argumentationsanalysen og retorik. Men jeg kan slet ikke finde hvad ulemper/begrænsinger er ved metoden? Er der nogen her der har et bud?