Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16621 til 16640 af 95433
-
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
Please :'( Er der ikke nogle som vil rette en stil?
ForumindlægHej... Den her stil er meget vigtig for mig, så er der ikke nogen som gerne vil rette den, så hurtig som muligt? -
ret en tekst?
ForumindlægNogen der er interesseret i at rette en kort tekst. som knap er en side lang? -
hvornår passerer skibene hinanden??
ForumindlægHejsa.. Jeg har en opgave, der er lidt tricky.. Jeg har to skibe, som da klokken var 12.00 havde disse variabler: SKIB A: |AF| = 1566,5 m. |AL| = 1200 m a = 1006,7 m Vinkel v = 40 grader SKIB B: |BF| = 1494,5 m. |BL| = 1000 m. b = 1110,6 m. Et halvt minut senere er: Skib A: Vinkel v = 42 grade... -
Homotermt
ForumindlægHvordan afhænger homotermt dyrs metaboliske hastighed af omgivelsestemperaturen? -
At undersøge i samf opg.
ForumindlægHej I samfundsfag får man typisk en opgave der lyder, redegør, undersøg og diskuter. Men er der nogen der kan uddybe hvad undersøgelses-delen hovedsageligt skal bestå af, altså er usikker på hvad de mener med at undersøge. (ved at det skal gøres udfra nogen tekster, hvorefter man så sammenfatter) -
Hvordan foregår den skriftlige virksomhedsøkonomi eksamen?
ForumindlægTak på forhånd. -
HF fag
ForumindlægHej! Må man gerne studere fagpakken til Socialrådgiver, hvis man har haft de samme fag ssom enkelt fag, men ikke er tilfreds med sine examens karakter?? Og må man søge optagelse på et andet Vuc for at få de fag?? Vh. Malou -
MN-blodtype
ForumindlægNogen der ved noget om MN-blodtype. Jeg skal fremlægge om det i klassen, men vi har slet ikke haft om det, ja det lyder måske mærkeligt, men det er det også. Men nogen der ved noget om det eller kender websider hvor jeg kan læse om det? -
gramma tips
Forumindlæghej alle sidder og laver en opg, men jeg er ikke skide god til det grammatik. tænkte på om der ikke er nogle der kan give mig nogle tips til akkusativ, dativ, genetiv. Thi det vil være herre grineren -
Matematik på biokemistudiet
ForumindlægHej Er der mange matematikfag på biokemistudiet? Er det sådan noget med mange beviser eller er det mere anvendelsesorienteret? -
samfundsfagseksamen
Forumindlæghey allesammen:) jeg skal op til samfundsfag på onsdag, og har lige et par generelle ting jeg godt lige kunne tænke mig at få på plads... er der nogen der ved hvor lang tid man er inde til eksamen hvis man har haft 24 timers foreberedelse?? og hvor lang tid man skal tale og hvor lang tid diskutio... -
dansk stil
ForumindlægHej Jeg søger efter en der kan rette min skriftlige dansk opgave.. -
Martin luther og det moderne samfund???
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan Martin Luther har påvirket det moderne samfund og folkeskolen idag?? Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal lede?? Venligste hilsner. -
Rette min engelsk opgave?
ForumindlægHej alle! Jeg har lige lavet min sidste engelsk opgave på gymnasiet, og ville høre om der var nogen der kunne rette den for mig? Det er et engelsk essay på omrking 800-900 ord :-) -
Hvilke steder er godt at studére i?
ForumindlægHej, min mor mener at det ville være godt at komme ud og studére i udlandet, og har spurgt hvor det så skulle være hvis jeg skulle vælge. Så jeg tænkte på om i havde nogle gode forslag, om gode råd til hvor jeg kan være. Det skal være et land/sted hvor de snakker engelsk og der er lav kriminalite... -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. -
syre base
Forumindlæghvorfor er ændringen forskellig i pH ved tilsætning af syre til zinkhydroxid i forhold til vand. og hvorfor ses der ændring ved tilæstning af base til zinkhydroxid ift. vand -
FSA matematik 2009?
Forumindlægen der kan sende mig FSA matematik 2009? -
Matematik A skriftlig
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig eksamen og sidder og læser op. Er der nogle der kan forklare mig hvad: differentiere polynomier, potensfunktioner, ekx og ln(x) betyder? Hvad skal jeg læse op på omkring dette?
