Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16621 til 16640 af 40685
  • Samme lærer i mat B og mat A?

    Forumindlæg
    Hej\nMin studieretning indeholder bl.a. matB, som jeg har tænkt mig at opgradere til matA. Eneste problem er at vores nuværende mat-lærer ikke er så god. \nSå skal jeg også have den samme lærer, hvis jeg vælger matA? Er der nogen der ved noget om det?
  • Hvilken linjefag?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalens medlemmer Hvilken linjefag(gymnasium) skal jeg tage, hvis jeg gerne ville være advokat? Hilsen Sarah
  • 1,03-Reglen!

    Forumindlæg
    Hey..Er der nogen herinde, der ved om man i HF kan gøre brug af denne regl!På HF har man ikke et højtniveau fag, men hvis nu man tager et A-niveau fag som aftenundervisning et sted, kan man så godt?
  • fra 2.g til hf?

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 2.g og overvejer at skifte til hf. Er det muligt for mig?
  • hypotese

    Forumindlæg
    Er der nogle, der ved hvad nulhypotesen til denne opgave kunne være?
  • Udeblive fra OSO fremlæggelse?

    Forumindlæg
    Hvad sker der hvis man ikke har mulighed for at komme til OSO fremlæggelse pga. sygdom? Kan jeg risikere at få -3? trækker det ned i min karakter? eller er det muligt at tage fremlæggelsen på et andet tidspunkt? Tak på forhånd.
  • Skifte studieretning efter grundforløbet er slut?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været igennem grundforløbet. Men jeg er først kommet til at fortryde mit valg nu da jeg hellere vil have den matematiske linje. Jeg ville lige vide om matematik på A er så hårdt som folk siger, og ville det være for sent at tage 1.g om igen med en anden studieretning nu?
  • HF Efterslægten

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal måske starte på HF Efterslægten,men vil høre om der er nogen som har erfaring med skolen?
  • Uddannelsesparat

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en dreng som gerne ville blev bedre til skolen. Mit skolegennemsnit ligger på 3,7 og jeg har 4 måneder til at blev bedre. Hvad skal jeg gøre for at blev uddannelsesparat, da jeg ikke er uddannelsesparat ?
  • Passer denne linje til en revisor uddanelse?

    Forumindlæg
    Samfundsvidenskabelige studieretninger: Matematik A - Samfundsfag B Passer den overstående linje egentlig, hvis jeg gerne vil være revisor. Tak på forhånd
  • Udsmidning ved sommerferie - HF

    Forumindlæg
    Hej, jeg går lige nu i 1.HF og har rimelig højt fravær (14 procent for året). Jeg har ikke fået nogen skriftlig advarsel endnu og vi nærmer os snart sommerferie og eksaminerne. Kan man blive smidt ud/meldt ud uden nogen skriftlig advarsel? :) På forhånd tak
  • Optagelse HASTER

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til jer. Jeg har kigget på uddannelsen produktionsingeniør som kræver mat b kemi c og fysik b og at alle fagene skal være bestået. Jeg bestod desværre ikke fysik da jeg fik 5. Men årskarakteren lå ved 8. Kan man godt læg de to tal sammen og divider med 2 og så sige at man all...
  • HJÆLP TIL MATEMATIK

    Forumindlæg
    I en iskiosk har man fundet følgende sammenhæng mellem antallet af is, der kan sælges om dagen, og den pris isen sælges for , hvor f (x) er antallet af solgte is, og x er prisen for en is målt i kr. Gør rede for, hvad tallet ??2, 5 betyder for sammenhængen mellem antallet af solgte is og prise...
  • Facit

    Forumindlæg
    Er der ikke en der, har samtlige facit over " Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik- matematisk linje 1 årigt forløb til A-niveau" for de opgaver uden hjælpemidler, som gerne vil sende dem til mig? Jeg ved der er noget her, men ikke for dem alle. Der må også gerne stå, hvo...
  • et par spørgsmål om tysk årsprøve:)

    Forumindlæg
    heej ... jeg skal til tysk årsprøve og tænkte på om der var nogen som kunne give mig nogle tips til hvad jeg især skal fokusere på mht. grammatik - hvad jeg slet ikke må have fejl i for at få en god karakter..:) tak
  • Ikke egnet??

    Forumindlæg
    Hallo prøv lige hør Jeg var en skolehjem samtale idag og får så afvide at jeg har forbedret mig og at jeg skal forsætte, MEN så siger min lærer at hun synes at jeg skulle tage 10, fordi at jeg vil få det svært på gymnasiet. Hallo laver hun sjov med mit liv eller hvad? Hun står og fortæller mig j...
  • Angående pensum

    Forumindlæg
    Hej allesammen Er der nogen, som kan fortælle mig hvad pensum på matematik A i 2g er.? altså hvilke emner skal man have gennemgået undervejs i 2g, hvis man har Mat på A? kunne i evt. skrive dem op, hvis du/i vidste det? Jeg siger: På forhånd tak fra mig :)
  • Er det en del af matematik B - niveau?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg undrer mig bare over om integralregning og differential regning er en del af matematik B, eller kommer det først på A? Er der nogen kan fortælle mig hvilke emner man skal komme ind på i matematik B niveau? :)
  • afskrift

    Forumindlæg
    Er jeg den eneste der føler at jeg sidder og skriver af? Mit hovedfag er fysik og jeg sidder og læser i en bog, tænker det igennem og skriver nogenlunde det samme som jeg lige har læst ned. Er det bare mig? for igen hvor meget er det lige jeg selv kan finde ud af i et fag som fysik eller matematik!
  • Middelalder

    Forumindlæg
    Kan nogen ikke kort fortælle mig om middelalderen :D