Søgning på: historie noter stx. Resultater: 16661 til 16680 af 33650
-
svingninger/Bølger/lyd/lys
ForumindlægHejjj allesammen.. Jeg skal op i fysik, men er ikke så god til faget.. Derfor ville jeg lige spørger om der var nogen der havde noter til de her nedestående emner:svingningerBølgerlydlysDet ville være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Athen og Melos
ForumindlægHej...Sidder med Thukydids tekst: Athen og Melos og ville høre om der er nogen der har nogle noter(analyser etc.) Forstår ikke ret meget af den tekst...På forhånd tak :)(Forresten er min mail: [email protected]) -
Kampen om perserne
ForumindlægJeg mangler afsindig meget nogle gode noter til "Kampen om perserne" af Herodot fra 7,32-7,144 og så bare sådan generelt om det...Er det noget nogle kan klare?? -
Perserkrigen
ForumindlægNogle der har nogle gode noter til Perserkrigen, mangler rigtig meget :( Specielt afsnit 7,32-7,144 af Herodot i "Kampen om perserne"...Håber en der ude kan hjælpe... -
analyse af tekster
Forumindlæghey derudeer der nogen der ligge inde med nogle religion tekster som de har analyset?altså med noter, så man måske kunne være heldig at tække en af disse tekster til eksamen?! -
Frække Jensen af Klaus Rifbjerg
ForumindlægDer er vel ikke nogen der skulle sidde inde med noter til Frække Jensen? Fandt lige ud af, at jeg manglede at læse den i mit pensum, og kan simpelthen ikke finde den noget steder. -
Herodot - Hvilken fortfatning er den bedste?
ForumindlægEr igang med at lave noter til Hvilken fortfatning er den bedste? af herodot. Er bare i tvivl om hvad Herodot egen mening er, altså hvilken forfatning mener han selv er den bedste? -
Fysiknoter i LaTeX - interesse??
ForumindlægHey. Jeg har lige været oppe i fysik (efter 2.g) og har lavet noter i LaTeX på 36 sider om Orbit1 + 2. Hvis det har interesse, vil jeg lægge dem ind på studieportalen.dk?!--Emilie -
FRANSK EKSAMEN!
ForumindlægHEEEJ er der nogen der måske kunne lægge nogle fransk noter ind på f.eks. hvordan man analysere nogle forskellige tekster til en mundtlig fransk eksamen på b-niveau. ?? -
Argentinas udenrigspolitik uden Juan Peron
ForumindlægHej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik?I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen. -
Argentinas udenrigspolitik (Juan Peron)
ForumindlægHej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik? I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen. -
meget lille spørgsmål
Forumindlæghvad betyder Kyrios? Jeg har skrevet i mine noter at på græsk hedder det kyrios mens på romersk hedder det patri potersters. men det er mange måneder siden, kan ikke huske hvad det betyder. -
Sandsynlighed
ForumindlægHvad er sandsynligheden for, at der trækkes minimum et billedkort (Kn, D og Ko), når 2 kort trækkes, og et kort efter udtræk noteres og lægges tilbage i bunken? -
The man with ten personalities 1978
ForumindlægEr der nogen der har noter om The man with ten personalities 1978 Time?? Skal bruge noget om teksten til den mundtlige eksamen. På forhånd tak for hjælpen. Med Venlig Hilsen Kat Mail [email protected] -
Partikel i en endelig potentialbrønd
ForumindlægHej Er der nogle der ligger inde med nogle gode noter, hjemmesider eller lignende, som omhandler en partikel i en endelig potentialbrønd? Gerne på dansk. Der findes en hel del på engelsk som jeg har læst. -
Tysk eksamen (: , har brug for lidt hjælp.
ForumindlægHej kære hjælpere. Har trukket en tekst her igår, og har nu ca 10 timer til jeg skal fremlægge den. Så ville høre om der nogle som har haft om : Nicht alle waren Morder af Michael Degen. eller som evt har noter. -
Tysk assistance - haster!
ForumindlægTil teksten "Spuck vor ihr aus", er virkelig forvirret! Nogle der har noget analyse, nogle noter?? Et eller andet?? Det vil virkelig blive værdsat! -
Hormonregulering
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at lave noter til min biologieksamen i morgen, men har lidt problemer med at forstå positiv og negativ feedback. Er der nogen der kan og vil forklare det? M.v.h. Anika -
Løsning på trigonometriske ligninger
ForumindlægHej Jeg skal til mundlig matematik, og har fået stillet spørgsmålet hvordan man løser trigonometriske ligninger.? Hvis nogen har nogle noter eller forklaringer på hvordan man løser trigonometriske ligninger er alle svar velkommen... -
Das Wunder von Bern
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst artiklen "Das Wunder von Bern"? Den omhanlder Albert Einstein. Hvis du har nogle noter eller andet der kan hjælpe ville det være super dejligt
