Søgning på: tysk analyse. Resultater: 16681 til 16700 af 38620
-
Noter til Romeo og Juliet
ForumindlægJeg er nu i engelsk på højt niveau i gang med at læse Rome and Juliet og ville høre om der var nogen, som lå inde med noter til bogen? Jeg synes den er virkelig svær, så det ville være en stor hjælp! Mvh Ditte -
nogle som har en eventyrstil liggende? : D min. en A4 side :)
Forumindlæg----.---- -
Eksam imorgen help me
ForumindlægHej Jeg har engelsk eksam imorgen og jeg er rigtig dårlig til engelsk og har meget svært med at forstå engelsk. Jeg har en engelsk novelle om immigrants.Jeg har meget bruge for jeres hjælp til at forklar mig hvad jeg skal skrive og hvad den handler om. Tusind tak på forhånd. biller af... -
(Haster)Nogen der har læst romanen "Album"
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at læse 398 sider af romanen "Album" til om 3 dage.. Og opgaven går ud på at jeg skal lave en personkarektistik af en person fra romanen.. Men føler at jeg hele tiden falder af teksten. Den er for svær og kedelig.. Nogen der kan hjælpe vil jeg være ret t... -
Gode råd tik dansk mundlig eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej alle sammen. Der er ikke ret langt tid til jeg skal trække i mundligt dansk. Har i nogle gode råd til dansk mundlig, og det kunne være rart at vide hvad det var i ville ønske i vidste før i skulle til mundtlig dansk. -
Den danske velfærdsstat 1950
ForumindlægHeysa, jeg søger nogle gode hjemmesider til info om den danske velfærdsstat, specielt omkring tiden i 1950'erne. Tak på forhånd. -
Den danske imperalisme
ForumindlægEr der nogen der ved hvor jeg kan finde materiale om den danske imperalisme? -
Det haster danske synopsis!
ForumindlægHej alle Jeg har været oppe at trække mit fordybelsesområde i fredags, (altså det jeg skal komme op i, i dansk mundtlig eksamen.) Jeg trak "Provokatører gennem tiden/ provokation", og så herunder "andre udtryksformer", hvilket betyder jeg ikke kan vælge tekster som prøveoplæ... -
HJÆLP!!!
Forumindlægjeg har fået en opgave formulering: undersøg-med brug af Molins model- hvilken strategi Soc.dem. og Venstre anvender - her og nu for at vinde/beholde regeringsmagten ved næste valg. Andet materiale må gerne anvendes udover bilagene nedenfor. Jeg har redegjort for modellen men ved ikke hvad jeg ... -
Ekspertudtalelse
ForumindlægHej Jeg er i gang med at udarbejde et eksamensprojekt i teknologihistorie (kategorien eksisterede ikke, hvorfor jeg bragte spørgsmålet i denne kategori), og jeg skal i den forbindelse fremskaffe kvalitativt materiale i form af en ekspertudtalelse. Jeg har fundet frem til en ifølge Statens Ser... -
stil
ForumindlægKan man godt skrive om "den glbale opvarmining" som en stil og ikke en rapport? -
Eksamenssæt fra 2014 - "light out, huck, they still want to sivilize you"
ForumindlægEr der nogen som der har lavet denne opgave før? Mangler hjælp..... Kan slet ikke forstå meningen med den.... -
Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?
ForumindlægHej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl. -
plz hjælp mig lige
Forumindlæger der nogen der ville hjælpe mig lidt jeg er igang med at skrive en projektopgave om H.C.Andersens liv og den grimme ælling og gatneren og herskabet kan i giv mig en kort beskrivelse af H.C.Andersens liv + lidt om den grimme ælling og gatneren og herskabet og mange takkkkkkkkkker -
The Hurt Man ?
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et essay eller bare nogle gode råd i forhold til "The Hurt Man" ? -
spørgsmål
ForumindlægHej, hvad betyder fortolking for noget ? -
Hjælp til retstavning
ForumindlægHej alle sammen Jeg har snart prøve i retstavning i folkeskolensafgangsprøve. Jeg ved ikke hvad jeg skal øve mig til. Er der nogle, der kan fortælle, hvordan jeg kan øve til retstavning og hvad jeg skal blandt andet være opmærksom på.. -
Mediefag
ForumindlægEr der nogen, der har prøvet at være til eksamen i valgfaget mediefag? -
10-tal
ForumindlægHvordan scorer man et 10 tal til mundtlig eksamen i Engelsk A-niveau? -
Hælp til søge lektiehjælper
ForumindlægHej er der nogen da kan hjælpe mig med at finde en lektiehjælper. Skal nemmelig have hjælp til min temaprojekt ?? kan ikke komme i gang med den ahr det virkeligt svært. Det ville være stor hjælp
