Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16701 til 16720 af 41309
-
Spørgsmål til videre arbejde
ForumindlægEr der nogen der er nogle gode idéer til spørgsmål til videre arbejde ang. religion og biologi i emnet designerbørn herunder etik. og metoden PGD -
Fag - naturvidenskabelig
ForumindlægHej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi -
Rettelse af bio/kemi
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
bb
ForumindlægHej SP Plejer man normal at får afleveringer i biologi c niveau ifølge skolereformer?? -
Stofskifte hos mus
ForumindlægHej, er der nogle der har lavet biologi-rapporten: stofskifte hos mus? I såfald vil jeg MEGET gerne høre fra dem! -
Dumpe afsluttende fag.
ForumindlægJeg skal aflutte biologi her til sommer og får muligvis under 02, kan jeg så stadig få min studentereksamen i 3.g? -
Sanser
ForumindlægEr der en som vil se min biologi rapport igennem, den handler om smagssansen. skriv gerne en privat besked til mig, så sender jeg den til en email eller noget andet. -
Leishmania
ForumindlægSkal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen. -
Diskussion
ForumindlægHvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk? -
3D Animation af mavesækken ;)
ForumindlægHej. Jeg skal snart til en fremlæggelse i biologi omkring mavesækken. - Er der nogen som kan skaffe dette bevægende billede ;) så må i gerne vedhæfte det og sende det til mig, mange tak ;) -
problemformulering
Forumindlæghey, har valgt at skrive AT i biologi og historie om biologiske våben, men mangler seriøst inspiration til problemformulering. -
HJÆLP
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis om krig, medie og teknologi... Hvad skal jeg gøre..? Nogen der har ideer til emne? Fagene er biologi og dansk.. -
Forsøg
ForumindlægKan man i biologi godt sige at nedestående regler er generelle for alle biologiforsøg? Forsøget skal være :Reproducerbart, indeholde en kontrolgruppe og have en afhængig variabel? -
AT-metoder ?
ForumindlægHej allesammen står og mangler lidt hjælp har valgt Biologi-religion, hvor jeg har om genterapi, men er bare lidt usikker om metoder i religion? nogen der vil forklare lidt om det ? -
Hjælp :D
ForumindlægHej. Jeg har biologi på C-niveau og har en opgave om naturens katalysatorer for til torsdag aften. Er der nogle der har bare lidt forstand på dette evne? :) På forhånd tak! :D -
Eksamensspørgsmål bio niv c
ForumindlægEr der nogen, som har nogle eks. på eksamensspørgsmål i kost og fordøjelse, Genetik, Økologi til biologi niv C? -
hjælp haster ! aflevering til i morgen
Forumindlæghej, er der en sød person der vil hjælpe mig med et eksamenssæt i biologi ? jeg fik den i dag og skal allerede aflevere den i morgen, skriv til min indbakke plz : ( -
Hurtig hjælp
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig processerne i glykolysen? udfra evt. figur? skal nemlíg til prøve imorgen i biologi.
