Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16701 til 16720 af 41309
  • Spørgsmål til videre arbejde

    Forumindlæg
    Er der nogen der er nogle gode idéer til spørgsmål til videre arbejde ang. religion og biologi i emnet designerbørn herunder etik. og metoden PGD
  • Fag - naturvidenskabelig

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi
  • Rettelse af bio/kemi

    Forumindlæg
    Nogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi..
  • Rettelse af SRO

    Forumindlæg
    Nogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi..
  • Rettelse af SRO

    Forumindlæg
    Nogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi..
  • bb

    Forumindlæg
    Hej SP Plejer man normal at får afleveringer i biologi c niveau ifølge skolereformer??
  • Stofskifte hos mus

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der har lavet biologi-rapporten: stofskifte hos mus? I såfald vil jeg MEGET gerne høre fra dem!
  • Dumpe afsluttende fag.

    Forumindlæg
    Jeg skal aflutte biologi her til sommer og får muligvis under 02, kan jeg så stadig få min studentereksamen i 3.g?
  • Sanser

    Forumindlæg
    Er der en som vil se min biologi rapport igennem, den handler om smagssansen. skriv gerne en privat besked til mig, så sender jeg den til en email eller noget andet.
  • Leishmania

    Forumindlæg
    Skal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen.
  • Diskussion

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk?
  • 3D Animation af mavesækken ;)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til en fremlæggelse i biologi omkring mavesækken. - Er der nogen som kan skaffe dette bevægende billede ;) så må i gerne vedhæfte det og sende det til mig, mange tak ;)
  • problemformulering

    Forumindlæg
    hey, har valgt at skrive AT i biologi og historie om biologiske våben, men mangler seriøst inspiration til problemformulering.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en synopsis om krig, medie og teknologi... Hvad skal jeg gøre..? Nogen der har ideer til emne? Fagene er biologi og dansk..
  • Forsøg

    Forumindlæg
    Kan man i biologi godt sige at nedestående regler er generelle for alle biologiforsøg? Forsøget skal være :Reproducerbart, indeholde en kontrolgruppe og have en afhængig variabel?
  • AT-metoder ?

    Forumindlæg
    Hej allesammen står og mangler lidt hjælp har valgt Biologi-religion, hvor jeg har om genterapi, men er bare lidt usikker om metoder i religion? nogen der vil forklare lidt om det ?
  • Hjælp :D

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har biologi på C-niveau og har en opgave om naturens katalysatorer for til torsdag aften. Er der nogle der har bare lidt forstand på dette evne? :) På forhånd tak! :D
  • Eksamensspørgsmål bio niv c

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har nogle eks. på eksamensspørgsmål i kost og fordøjelse, Genetik, Økologi til biologi niv C?
  • hjælp haster ! aflevering til i morgen

    Forumindlæg
    hej, er der en sød person der vil hjælpe mig med et eksamenssæt i biologi ? jeg fik den i dag og skal allerede aflevere den i morgen, skriv til min indbakke plz : (
  • Hurtig hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan forklare mig processerne i glykolysen? udfra evt. figur? skal nemlíg til prøve imorgen i biologi.