Søgning på: dansk eksamen mundtlig hf. Resultater: 16721 til 16740 af 74459
  • EKSAMEN!! opvarmning af vand

    Forumindlæg
    Hvilken form for energi bliver der brugt under opvarmning af vand ved hjælp af en elkedel og hvorfor netop den energi. hvis du har mere tid: Hvordan vil du beskrive ''opvarmning af vand'' med egne ord?
  • Økonomi eksamen - kassefinanserede tillægsbevillinger

    Forumindlæg
    Er der nogle, der mon kan forklare hvad "kassefinanserede tillægsbevillinger" betyder helt præcist? Jeg har ikke helt fat i det, og internettet(google) hjælper ikke meget. Tak på forhånd
  • Kom/IT eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/IT er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvo...
  • Kom/it eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave et eksamensprojekt i kom/it. Men problemet er bare, at kom/it er ikke lige mit "stræke" fag, men vil gerne gøre det rigtig godt! Jeg vil høre om, hvad er nogle af jer, der kan komme med et godt forslag til, hvordan jeg lige skal begynde på opgaven og hvor...
  • Fransk skriftlig eksame fra 2011

    Forumindlæg
    Nogle der var oppe i fransk skriftlig i 2011 og evt kan ligge deres stil ind? Håber der er en der ligger inde med den da det ville hjælpe mig meget! :) Håber der er en venlig sjæl, tak!
  • Eksamen december 2004

    Forumindlæg
    Jeg har en stil for til i morgen som har været eksamensprøven i december 2004 . Er der nogen der har lavet en stil fra det "hæfte" ?
  • Eksamens træning i micro økonomi

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en der akn hjælpe mig med at løse de matematiske lignninger og derefter aflæse dem på en graf for de 4 markeder Monopol, monopolistisk, oligopol, og det perfekte markede.
  • Studenter eksamen 2006

    Forumindlæg
    Hey alle sammen! Er der nogen der har lavet en biologi opgave der hedder havbrug den er fra det hæfte fra eksamensopgaver maj 2006 håber der er nogen der kan/gidder hjælpe mig
  • Højt niveau eksamens stil

    Forumindlæg
    hej.. er der nogen derude som er lavet en stil der hedder "Fair is Foul"... den er lidt mærkelig, så kunne godt bruge noget inspiration..
  • Eksamen - Efterskole liv

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket Efterskole Liv som fordybelsesområde, og jeg har nu ledt længe efter nogle tekster dog uden held. Jeg tænkte på om der var nogle her inde som kendte en tekst jeg kan bruge. :-)
  • EKSAMEN Mat 2003-8-6v

    Forumindlæg
    Hej Ville høre om der var nogen som lå inde med dette eksamenssæt? Bare delprøven med hjælpemidler 2003-8-6v Kan evt sendes til min mail [email protected] Mvh Marc
  • Skrift. Eksamen 2005

    Forumindlæg
    Er i gang med den og er rimeligt presset, nogen der ved hvordan jeg kan finde dens rettevejledning på uvm's forbandede hjemmeside. Det er den med Lighed og ulighed :).
  • Fysik eksamen 2012 (Dispositioner)

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet dispositioner til følgende emner: Syre Baser Metaller Salte Radioaktivitet Magnetisme Induktion Transformation Det ville være rigtig dejligt hvis i havde lyst til at dele dem...
  • Eksamen hjælp til emnet imigration

    Forumindlæg
    Hvad kan jeg fortælle om imigration ved eksamensbordet? hvilke delemner kunne man trække op? - spørger for vil have en bedst mulig resultat
  • Eksamen Omkring Islam

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg skal op i kristendom, mit underemne er Islam, jeg skal aflevere et produkt til på fredag, og jeg ved ikke hvad det kan være. Gode råd søges.
  • Skriftlig eksamens emner 2016

    Forumindlæg
    Hej alle, nu da det snart går løs med de skriftlige samfundsfags eksamener, ville jeg høre, om der var nogle kloge hoveder deruder, der havde nogle gæt til mulige emner? Tak på forhånd
  • Eksamen produkt samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal d. 24/5 lave et produkt til min samfundsfag fremlæggelse. Jeg har trukket emnet Ideologi og politiske partier. Tak på forhånd.
  • Eksamen 10. klasse

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg sidder lidt fast i min synopseskrivning, er nået til at jeg skal finde et oplæsningsstykke meeeen, jeg kan simpelthen ikke finde noget, som giver bare en smule mening i sammenhængen. Jeg trak H.C Andersen - fantasi, etik og moral, og har så valgt den lille pige med svovlstikkerne o...
  • ANALYSE AF EN ARTIKEL - EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej SP :) Er der nogle som har nogle gode ideer til hvad der er godt at analysere når det gælder det sproglige i en artikel? Det vil betyde sindsygt meget hvis bare I ville bruge få minutter på at hjælpe! :) Tak på forhånd.
  • Innovation C eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg står i den situation at jeg skal op til Innovation C på fredag, men jeg har lige nogen spørgsmål jeg gerne vil have afklaret, og håber på lidt hjælp fra nogen der evt. har indsigt i faget. Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan man skal strukturere sin fremlæggelse de første 7-8...