Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16721 til 16740 af 41162
  • Hjælp til forståelse af begreber...

    Forumindlæg
    Hej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nærmere forståelse af disse begreber i dansk…Psykologisk realismeKonfrontationsmodernismeHeretica modernismepå forhånd tak :o)
  • hjælp mig PLISS

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige skrevet et dansk stil.. Håber naturligvis nogen af jer ville hjælpe mig med at rette mine stavefejl. sprogfejl.OSV
  • SRP

    Forumindlæg
    Er der en der muligvis vil læse min SRP igennem og eventuelt kommenter lidt på den. Jeg skriver i dansk og samfundsfag. Den skal afleveres på fredag kl 09:)
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej, hvad har du valgt af problemformulering? Jeg skriver også netop om den spanske syge. Synes det er et svært emne, og der er ikke meget data på dansk..
  • HASTER!

    Forumindlæg
    Hey jeg skal op i en kronik i dansk og jeg er helt og aldeles blank! - ville spørge om i har nogle "ting" man kunne gøre får at analysere teksten?
  • D.T.A.P Nephew hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lidt problemer med et spøgrsmål i en dansk stil: Du ser kun glamour men vil have mere dokumentar Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad det kan betyde??? På forhånd tak
  • Hjælp til spørgsmål omkring Danmarks økonomien 2012

    Forumindlæg
    Hej beloved ones :). Skal bruge hjælp til de her spørgsmål i samfundsfag omking økonomien i Danmark. 1. Redegør ud fra udleverede bilag for balancerne i dansk økonomi. 2. Undersøg om det går fremad i dansk økonomi ud fra udleverede bilag. 3. Giv eksempler på hvordan udlandet påvirker d...
  • Ekstra bladets målgruppe

    Forumindlæg
    hey nogle af jer der har nogen ide om hvilken målgruppe ekstrabladet har?jeg vil selv skyde på mellem 15-40 år?jeg skal bruge det til en dansk opgave ;)
  • Kan man komme op i disse ting?

    Forumindlæg
    Hej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i?
  • Np Woman no cry

    Forumindlæg
    Detter er en oversættelse fra engelsk til dansk af sangen "No woman no cry" af Bob Marley.
  • Økonomibegreb

    Forumindlæg
    Hej, kan nogle forklare mig begrebet 'produktivitetsudvikling'? og ja jeg har brugt google, wiki, og den store danske. Har intet held haft.
  • Tidlig skilsmisse

    Forumindlæg
    Sidder og forbereder mig til dansk mdt. eksamen, og mangler lidt godt til "tidlig skilsmisse" af Emil Aarestrup. Er der nogen der kan hjælpe mig?
  • Hjælp!!!! det haster!!!

    Forumindlæg
    Hvad kendetegner et digt og et reklame??? skal virkelig bruge svaret da jeg snart skal op til mundtlig dansk håber nogen kan hjælpe på forhånd tak
  • analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    er der nogen der har en analyse og fortolkningsmodel? jeg skal til årsprøve i srift. dansk, så det ville være en stor hjælp..den kan sendes til min [email protected]
  • huske

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde som kan prøve at beskrive (bare på dansk), hvad als ich jung war handler om. Altså skal bare vide et referat af hvad den handler om.
  • Hvad betyder tolkning

    Forumindlæg
    Sidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah
  • LOLA RENNT

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk.
  • tekstnøgler !!!!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig dansk, og ville spørge om der var nogen der havde nogen GODE tekstnøgler/analysemodeller til:EventyrNovellerMalerierArtiklerReklamerSangtekster/digte
  • Stofoptagelse og stofomsæt

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare begreberne Stofoptagelse og Stofomsætning i forbindelse med " de danske skove"... Hurtige svar ville være super rart :-)
  • tjekkede jeres lærer jeres noter??

    Forumindlæg
    et meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet???