Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 16741 til 16760 af 27496
-
bøger
Forumindlæghej sp-medlemmer jeg skal i gang med srp men har svært ved at finde godt materiale... mit emne er radioaktivitet.... matematik og fysik... nogle der kender nogle gode bøger som man kan skrive om i srp.... også en bog om possionsfordelingen(el. hvordan man nu staver til det) vil være super lækk... -
Markedstendenser
ForumindlægHej folkens har lige brug for hjælp til SRP håber i vil være søde og hjælpe mig! Jeg er blevet bedt om at skulle vurdere markedstendenser samt Carlsberg's konkurrencemæssige situation. 1. hvad indeholder markedstendenser?? er helt blank på den? 2. Hvad skal jeg bruge af modeller for at ... -
Identitetsdannelse i bander
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive srp i samf a og engelsk a og mit emne er Identitetsdannelse i bander. Jeg står og mangler en engelsk tekster eller noget i den stil, hvor det giver mening at analysere den i forhold til mit emne. Så jeg ville høre, om I havde nogle foreslag til tekster eller bare andre... -
BERETNING ELLER LEVN? HJÆLP!!
ForumindlægHej derude! Jeg har skrevet en srp om babylonsk matematik og Hammurabis lov. Skal op og forsvare min mundtlige SRP snart, og er usikker omkring om loven er levn eller beretning. Jeg har lavet en analyse af loven, og jeg har også lavet et diskussionsafsnit med loven, hvor jeg diskutere hvilken ro... -
Samfundsfag A Engelsk A
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP i samfundsfag A og engelsk A. Mit emne er kriminilaitet i USA hvor jeg har valgt at tage fat i seriemorder. Vil høre om der nogen der selv har skrevet om det i SRP? eller bare nogen der ved noget om hvilke Kvaltetative data og kvanteative om seriemoder der er. Jeg tager ... -
Koncentration af medicin i blodet (differentialligninger)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er i gang med at skulle skrive en mini-SRP, som øvelse til SRP'en. Vi har fået en matematik-opgave, som jeg ikke lige kan gennemskue. Der hvor jeg mister tråden, er ved punkt f) i det vedhæftede dokument/billede. Jeg håber virkelig er er nogle af jer, der kan hjælpe mig... -
Haster! - Mat A og Samf A
ForumindlægJeg skal snart skrive SRP og skal derfor lave en disposition over hvad min SRP skal indeholde. Jeg har valgt at skrive i matematik A og samfundsfag B og jeg har valgt emnet Finanskrisen. Er der nogle der har en ide til en god disposition for opgaven? Og er der evt. nogle, som skal med i opgaven? ... -
Grammarly???
ForumindlægHej med jer. Er i gang med SRP i Engelsk, Samf og så sådan en add på Facebook fra Grammarly. De kan tjekke ens opgave for fejl, og plagiat osv. men hvis jeg uploader den og den lige kører igennem, risikerer jeg så at når min lærer kører min SRP gennem deres system at den siger jeg har stjålet m... -
For lidt kilder eller?? Hjælp
ForumindlægEr næsten færdig med min SRP. Mangler kun diskussionen. Men har kun 3 bøger, 3 artikler og 1 internetside. Er det for lidt til en SRP opgave. Har psykologi som det ene fag, og der har jeg stort set kun brugt de to bøger vi har fået udleveret, og i analysen skulle jeg bare analyserer en bog. Ek... -
Sort hue - HTX
ForumindlægDer går en del snak om den sorte hue. Jeg har gjort min research på den, hvor der er lidt om Mat A, Fys A Kemi A, og fem A-niveau fag. Jeg kvalificerer for begge, men jeg går på HTX. Kan jeg så stadig få den, eller hvad? Nu skal jeg først have den næste år, men man bestiller dem ret tidligt. Ang ... -
Hvad betyder ≡
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver SRP i samf og matematik, og skal sidde og beskrive RSA kryptering. Det der forvirrer mig aller mest lige nu, er dette tegn, ≡, som jeg har forstået betyder kongruens eller ækvilivant med. Det bliver i mit tilfælde brugt i modulus regning. "Lad a, b, n &is... -
rettelse af elektricitets fysik rapport
Forumindlæghej, jeg har fået lavet min fysik kemi rapport om elektricitet, og ville gerne høre jeres meninger og rigtig gerne rettelser til rapporten, det ville jeg være rigtig glad for :) -
Forklar to begreber
ForumindlægEr nogen i stand til at give en forklaring på følgende to begreber: Hydroxidion og neutralisering (hvad dannes altid), hvad menes der hver især med de to begreber i forhold til kemi? -
spørgsmål ang rapport med syntese af jern(ll)sulfat heptahydrat
Forumindlæghej :) jeg er i gang med en kemi rapport om jern(ll)sulfat heptahydrat . Det er en med mængdebergning og sådan noget, og jeg vil spørge til dem der har lavet den om de kunne hjælpe mig med at foklare teorien bag den på forhånd tak -
Færdiggør formlen
ForumindlægJeg har en opgave i faget fysik/kemi, som jeg gerne vil have hjælp til. a) Færdiggør formlen (skriv ioner og de nye kemiske forbindelser): Mg + HCI --> _________ + _________+__________ --> _________ + ____________ -
Cola, nemt tror jeg!
ForumindlægJeg er sproglig, så tør vædde med nogle af jer andre som har kemi ved det her. Opgaven lyder:I en cola måles pH til 2,7.Bestem (H30+)i colaen.Gerne hurtigt og på forhånd tak! -
Mening omkring rapport?
ForumindlægEn der har mulgihed for at læse min kemi rapport igennem for derefter at komme med en bedømmelse? Evt. bud på karakter ville være super! :-) På forhånd mange tak. Allo -
CaOH- opløselighedsprodukt (HASTER!)
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive en kemi rapport over CaOH- opløselighedsprodukt og mangler at vide hvad CaOH- opløselighedsprodukt er (g/100 mL), altså tabelværdien. På forhånd tak! -
kemisk tegning
Forumindlægkan nogen give en forklaring på hvad en kemisk tegning er? en diskussion på skolen, jeg mener det kun hedder en kemi tegning og ikke en kemisk tegning på forhånd tak Abstein -
Hjælp til to additionsreaktioner
ForumindlægJeg har to kemi opgaver for til i morgen og jeg kan ikke rigtig finde ud af dem. Opgaven lyder følgende: Opskriv et reaktionsskema for additionsreaktionerne: a) hex-3-en og hydrogenchlrid b) pent-1-en og vand
