Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 16761 til 16780 af 46442
-
Oversættelse af Ord ?
ForumindlægJeg sidder, og skal oversætte noget spansk .. Og kan bare ikke finde ud af hvad de ord betyder... Nolge der kan hjælpe.. 1: Inglaterra 2: Destruye 3: La 4: Rmada 5: Invencible 6: De rune Håber i kan hjælpe :D Mvh Rune G. -
hvordan skal denne situation forstås ?
Forumindlæghvordan skal denne situation forstås ? -
rap ?
ForumindlægHejsa jeg skal op til dansk mundtlig , og er i gang med emnet , rap emnet .. og til perspetiveringen ved jeg ikke hvad men kan perspektivere til, mht andre perioder eller ngt , hvis har nogle ideer hertil må i meget gerne besvare denne tråd :D -
Engelsk referat af "A Trip to Grand Rapids"
ForumindlægHer af referatet af A Trip to Grand Rapids, håber nogen gider at kigge den igennem for sproglige fejl. Mange tak på forhånd. -------------------------------------------------------- The story is about Roger Hedlund and his family who lives in a farm in Lake Wobegon. The story starts Wednesday nig... -
vendepunkt og klimaks
Forumindlæger vendeopunkt og klimaks ikke det samme ting???? altså i en bog!!!!!??? <333 -
Bjarne Reuter 7.a
ForumindlægJeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med et spørgsmål til bogen 7.a af Bjarne Reuter Beskriv scenen med pindsvinet: og Hvorfor hader Klanen Beth? På forhånd tak ;-) -
Homer
ForumindlægHej, Jeg skal lave oplæg om Homer i old Nogen der kan hjælpe med nogle noter?? :) -
Fortællende journalistik
ForumindlægHvad er Fortællende journalistik ? kan i komme med et eksempel? -
Folkedrabene i Rwanda
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med information omkring dette emne? Eller sågar har skrevet opgave om det? -
relgion
Forumindlæger der nogen der kan hælpe mig med denne spørgsmål • Hvilken autoritet har Bibelen i kristendommen desuden hvad man forstår ved kosmos -
Hvad er en muse?
ForumindlægHvad er en muse? de er flere gange omtalt i Iliaden. er det guder? -
morale eller budskab! VIGTIGT
ForumindlægJeg sidder med en novelle. Og jeg tænkte på om nogen ved om der, i noveller, er en morale eller et budskab? PÅ FORHÅND TAK -
HASTER: homers odysse
Forumindlæghej hvad er budskabet i homers odysse, meget vigtig! håber i kan hjælpe mig. kan ik finde dt på nettet. har prøvet alt! lyder hysterisk fordi som sagt er dt meget vigtig. tak på forhånd -
Digt
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at analysere digtet.? Dejlige Danmark med skovklædte Kyster, blot vi var fri for hver eneste Tysker, borte er trygheden, borte er Ro, borte er Freden, Hvor Tyskerne bo. Dejlige Danmark med Køer og Grise, Alt, hvad du har, kan Tyskerne spise, Nu skal de høste, hvad d... -
Buddhisme og Platon - historisk set
ForumindlægBuddhisme opstod ca. 500-400 fvt., og Platon levede ca. 428-347 fvt. Historisk set, er det så muligt, at Platon kan have været påvirket af Siddharta Gautamas (ca. 563-483 fvt.) lære? Var der på den tid handel mellem Grækenland og Asien, eller på nogen anden måde kontakt mellem Middelhavsområdet... -
kongemordet?
ForumindlægHej, er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad kongemordet var og hvorfor det skete? Tak :) mvh, louise -
Hjælp mig med at skrive en novelle om flygtninge
ForumindlægPlease hjælp mig skal aflevere en novelle om flygtninge den 16/12 2016 men ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den -
Apocalypto
ForumindlægEr der nogen, som har set filmen Apocalypto? Den er meget barsk synes jeg.. :S Mel Gibson, der har lavet filmen, er blevet kritiseret meget..men var aztekerne virkelig så hårde mod mennesker? -
femte klassesopgave
Forumindlægmin datter har en opg , Hvor mange forskellige rester kan man få når men deler med 6. hun har lavet 15 stykker hvor hun skulle dividere med 6. hjælp jeg aner ikke hvordan man gør. Pinligt måske men hjælp...... har lavet en fejl det er mat. -
Problemstillinger
ForumindlægHejsa :) Jeg skal have lavet nogle problemstillinger til min SRP. Jeg ville høre, om der er nogen her inde, der har nogle idéer til de undersøgende/fortolkende og de diskuterende spørgsmål. (De redegørende har jeg selv styr på (: ). Jeg har virkelig problemer med de andre, så jeg håber virkelig, ...
