Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1661 til 1680 af 154032
-
Skriftlig fremstilling
ForumindlægNogle der var op til skriftlig fremstilling. Jeg skulle spørge vedrørende min ven, han var lidt forvirret over novellen "skal jeg gå med ind?" Skulle man skrive videre fra Tekstuddraget eller skal man skrive hvad der er sket før Tekstuddraget? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej derude Så er det snart je skal op i skriftlig engelsk, og vil derfor spørge, hvad er det man skal øve sig på, og hvis nu en derude har en gammel eksamen sæt så kan han være velkommen til at sende til mig. -
Skriftlig dansk
ForumindlægHey alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriflig, som alle andre 9. klasser. Jeg valgte reportagen, hvor man skulle skrive om et job. Hvad valgte I? -
sænket skrift
ForumindlægHvis der i en opgave står: θn Hvor θ er afbøjningsvinklen og n er ordensnummeret, hvordan skal n så forstås? -er θn så det samme som θn ville være i en matematik opgave? -
hjælp til skriftlig prøve
Forumindlæghej Er der nogen som kan hjælpe mig, med matematik. Jeg skal til prøve om to dage. Og jeg har ikke nogen notater. Geomatri, tegromatri, trigonometri, eksponentiel funktion. vækst. please -
Fri skrift
ForumindlægNogen, der kunne tænke sig at kigge det, jeg har skrevet på spansk og give nogle inputs på de steder, hvor jeg er kommet galt afsted og om det ellers er fint ud? Filen er vedhæftet -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægHvad er en god start til sådan noget, hvis man nu vil lave en novelle eller et brev? -
HJÆLP TIL SKRIFTLIG AFLEVERING
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave? Opgaven er vedlagt. -
Hjælp til skriftlig fremstilling
ForumindlægHej folkens Det her skal ikke virke som om at jeg prøver at snyde, men jeg skal om to dage til teraminsprøve og vi har fået at vide at vi kommer til at have et essay, baggrundsartikkel eller novelle, så ville egentlig bare spørge om der var nogle der ville sende mig et link, hvis de måske har sk... -
Økonomi . Mat A
ForumindlægHej. Jeg har en karakter der er noget over adgangskvotienten for Økonomi. Jeg har lige bestået Mat A som selvstudie med 2 skriftligt og 2 mundtlig. Mit spørgsmål er om det er nok for at komme ind på økonomi på Ku? Skal siges at mine matematiske egenskaber er langt over de karakterer, men var... -
Spørgsmål - Bio A
ForumindlægHej.. Jeg har nogle spørgsmål angående en biologi aflevering, der handler om blandt andet kvælstof. Er det sådan at jeg kan snakke med en om opgaverne herinde, vil jeg meget gerne bede om mail så jeg kan sende de spørgsmål jeg har :) På forhånd tak -
BIOLOGI NOTER?
ForumindlægHej alle! Jeg skal have test her snart og vi ved ikke spicifikt hvad vi kan blive spugt om, så hvis der er nogle som ligger inde med biologi noter omkring alt, så må i meget gerne dele det På forhånd, tusind tak :) -
Oversættelse på A-niveau
ForumindlægStår og skal til adgangsprøve her på mandag til engelsk på A-niveau, men det er efterhånden noget tid siden jeg har lavet skriftligt engelsk, ¨så er der nogen som ligger inde med engelsk oversættelser på A-niveau, som jeg kan oversætte? Ville være super lækkert... -
engelsk A-niveau eksam
ForumindlægEr der nogen som har afsluttede 3.g sidste år og har haft engelsk på A-niveau og som også kom op i skriftlige engelsk-A-niveau til eksamen?? -
Skr. samfundsfag A
ForumindlægKan ikke være den eneste, der skal op i skriftlig samfundsfag A på torsdag. Har tænkt mig at skimte pensum igennem samt læse gamle opgaver. Men er der nogen, der ligger inde med et par gode råd, ting at læse el. lign. her på falderebet? -
BIOLOGI!!! et spørgsmål.....
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål.. Hvad kaldes processen, hvor levende organismer danner CO2? er det fotosyntese??? på forhånd, tak fór hjælpen :-) -
Skriftlig Årsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved hvad sådan en årsprøve typisk indeholder, og hvilke ting man kunne forstille sig man skulle lave? :) -
Søger biologi hjælp
ForumindlægHvis der er nogen der er gode til biologi skriv til mig så!! :) Det en figur der skal forklares! :) -
Biologi spg
ForumindlægHej. Er der nogen der er interesseret i at hjælpe med nogle biologi spg. over besked eller mail? (: -
Biologi eksamen
ForumindlægHej, Jeg står og skal op til biologi eksamen her om en lille uge - og tænkte på om der mon skulle være nogen der lå inde med noget lignene det man vil kunne trække til eksamen. Jeg er 2g'er - altså ny reform - ved ikke om der er forskel i forhold til gl. reform.. Eventuelt nogen der har nog...
