Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16781 til 16800 af 153957
  • Nogen der kan hjælpe?

    Forumindlæg
    Hej som mange andre skal jeg op i kemi skriftlig på fredag og tænkte på om der var nogen som kunne henvise til opgavesæt, som jeg kan øve mig på. Har lavet dem inde på uvm.dk på forhånd tak:)
  • genre?

    Forumindlæg
    Kan der godt være to genre i en bog? Fordi i den bog jeg læser er genren magisk realisme indtil en person dør så skrifter den over i noget andet....?
  • Løsning til eksamenssæt januar 2007 - HASTER

    Forumindlæg
    Er der nogen som ligger inde med løsning til opgavesæt for eksamen Januar 2007 - skriftlig eksamen for akademi uddannelserne?
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal op til terminsprøve i marts i skriftlig biotek, jeg vil hører at det var en god ide at lave de gamle eksamensopgaver som til en fornedrelse?
  • Eksamen på tirsdag - hvordan forbereder I jer?

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg tænkte på, om nogle har et godt råd eller to til at forberede sig til skriftlig spansk eksamen. Hvad gør I?
  • eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en idé til hvordan man kan finde en typisk spansk eksamen opgave man kan øve sig på inden skriftlig eksamen ?
  • stil

    Forumindlæg
    nogen som har haft "Skriftlig dansk" studentereksamen maj-juna 2005. og skrevet stil om et af emnerne??? er tatal lost..
  • Eksamensbesvarelse

    Forumindlæg
    Hej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden.
  • hvilken betydning

    Forumindlæg
    hvilken betydning har årsprøve i skriftligt dansk 1 g tæller de på eksamensbeviset i 3 g eller hva ????
  • Gamle eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hej!Skal snart til terminsprøve i skriftlig dansk (gym.) og ville derfor høre om der er nogen der ved hvor man kan anskaffe sig de gamle eksamensopgaver, så man kan øve sig lidt?Tak!
  • Skr. Fysikeksamen 2005

    Forumindlæg
    Nogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)?
  • Terminsprøve imorgen MAT(B)

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvor de gamle eksamensopgaver ligger henne? Skal nemlig op i matematik skriftlig imorgen på B niveau..PÅ forhånd tak...
  • hjælp til terminsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig terminsprøve i fransk imorgen, så jeg ville høre, om der er nogen, der har nogle gode råd til, hvordan man kan forberede sig?
  • Virkemidler

    Forumindlæg
    Hejsa...Jeg ville spørge om der var nogen herinde, der sidder med nogen gode analyse skemaer som man kan bruge til skriftlig danskIsær mht virkemidler. Tak på forhånd.
  • Sygeeksamen

    Forumindlæg
    Goddag.Er der nogen herinde, som ved hvad emnet til sygeeksamen i 2005 var? Altså Skriftlig dansk - sygeeksamen 2005.
  • Hvor mange point skal man have for at få 10?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er?
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogen der ved om man både skal bestå skriftlig, og mundtlig matematik på B- niveau på HF, for at have bestået matematik?
  • Barium 137

    Forumindlæg
    Hej.. Hvordan løser man følgende opgave:(56)Ba137^* skal blive til (56)Ba137NB: (56) er nedsænket skrift, og 137 er opløftet!
  • virkemidler

    Forumindlæg
    skal op i studentereksamen i skriftlig dansk imorgen, men er lidt usikker på hvad der menes med at gøre rede for forfatterens virkemidler..? hvad indbefatter vikemidler?? sproget? på forhånd tak
  • Forberedelse til tysk skr. stx?

    Forumindlæg
    kender i nogle sider med tyske øvelser, man kan øve sig på inden tysk skriftlig eksamen?

Søgninger relateret til biologi a skriftlig