Søgning på: dansk eksamen mundtlig hf. Resultater: 16821 til 16840 af 74459
-
ATTENTION!! 24timer eksamen i tysk!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige b... -
Hjælp ! 24 timer - tysk eksamen
ForumindlægHej allesammen :) jeg har trykket teksten "Spuck vor ihr aus" af Günter Görlich. Men jeg kan ikke forstå hvorfor Tanjas far bliver anholdt? Troede han arbejde for Stasi, men det giver bare ikke mening hvis han så bliver anholdt? Håber meget der er nogen der kan hjælpe !! -
Plz hjæææælp... har eksame i morgen
ForumindlægEr der nogen der har notater om skulptur, nutidskunst, moderne arkitektur, ekspressionisme fra bogen Billedkunst på c niveau. Jeg fatter ikke så meget i billedkunst... Det er sværtttttttttttttt -
Kommunikation/IT eksamen ???
ForumindlægHej Kan nogen fortælle mig hvordan man evt. skal opstille powerpointet??? Hvad skal jeg fx starte med at fortælle om osv. Mit problem handler om "hvad forstås ved sund kost". Hvor jeg har taget udgangspunkt i målgruppen 3-9 årige børn. Mvh Ludvig -
Engelsk b eksamen fra 2011
ForumindlægHej alle :D Jeg sidder her med engelsk oplægget fra 2011. Den omkring Education and Exercising. Og mangler noget inspiration. Jeg skal skrive et resume om et videoklip og derefter en eller anden diskussion. Nogen der eventuelt har lavet samme opgave som måske kan give noget inspiration... -
Matematik eksamen B
ForumindlægHey derude. Har lidt svært med nogle matematik spørgsmål som jeg håber nogen derude kan hjælpe mig med. 1. Den naturlige logaritmefunktion, herunder definition og anvendelser. 2. Stamfunktion Definition af stamfunktion. Nogle vigtige stamfunktioner, herunder stamfunktioner til funktionen f(x)= x^... -
Kemi b eksamen???
ForumindlægHvad er det helt præcist man skal komme ind på når man har trukket sit emne?? Redegør for forsøget og teorien eller? Nogle som har nogle gode råd?? -
MEDIEFAG EKSAMEN??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op i mediefag og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen foregår.. Her er et par spørgsmål: - kan de finde på¨at spørge om hvad nogle forskellige begreber betyder? fx hvad betyder jump-cut?- hvad forventer de at vi skal kunne?- må man tage sine noter med ind på det ... -
Biologi A eksamen 2010 - hjælp
ForumindlægHej, er der nogen der er friske på at hjælpe mig med eksamenssættet biologi A 2010 ? . Kunne virkelig godt bruge hjælpe, vær sød og skriv i min indbakke. mange tak på forhånd Trine -
Skal jeg op i fransk eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige valgt at tage 5 A fag, hvor fransk er en af disse fag. Jeg har nu fortrudt af forskellige årsager og har derfor skrevet til kontoret, som svarede, at det i princippet var muligt at vælge et andet fag inden skolestart, så længe det ikke havde indflydelse på mit eksamensudtræk.... -
Eksamens forberedelse til oldtidskundskab
ForumindlægHej alle! Jeg skal til oldtidskunskabseksamen den 19 og jeg er tvivl om hvordan jeg "optimalt" bør forberede mig. Har I erfaringer eller har I fået gode råd af jeres lærer? -
Min disposition til AT-eksamen
ForumindlægEr der nogen, som vil læse min disposition og give feedback? :) Jeg har valgt ENGELSK(A) og NG(C), og mit emne er global opvarmning. I engelsk har valgt Al Gores film, hvor jeg har valgt at gå til teksten på denne måd: 1) Ved at lave en hypotese om tekstens formål/budskab - dvs. at læse ... -
Hvordan foregår teknologi b eksamen?
ForumindlægEr det "kun" rapporten man skal forsvare eller er der mere? På forhånd tak -
Fysik B eksamen
ForumindlægI et af mine eksamensspørgsmål står der, at jeg, i min fremlæggelse, skal behandle mekanisk energi og arbejde, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal komme ind på og hvordan. Er der nogen, som kan hjælpe? :-) -
Fysik eksamen 9.klasse
ForumindlægHej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik.. -
Fysik eksamen - bilag?
ForumindlægHej jeg er i den situation at jeg skal op i fysik her om en uge, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt bilaget man får udleveret under eksaminen, og som man altså ikke kender under de 24 timers forberedelse, altid vil have noget at gøre med det emne man har trukket eller ej? Kan man risikere at m... -
Historie eksamen - den amerikanske borgerkrig. Haster..
ForumindlægHej jeg har i dag trukket mit emne, og det var den amerikanske borgerkrig. Jeg har fået følgende kilder: Kilde 1: William Harper: Memoir on Slavery 1837 (uddrag) http://www.slaveriet.gyldendal.dk/tilfojelser.htm (tekst 32) Kilde 2: Synspunkter vedrørende abolitionsistbevægelsen ... -
Gode tips til eksamen?
ForumindlægUps, det må I undskylde, placerede emnet forkert!! -
Fysik eksamen B-niveau
ForumindlægHej derude Er der nogen der ved hvad man kan perspektiverer flg. emner i fysikken til? meknik (herunder sted, hastighed og accelerationsfunktion og det frie fald) mekanik (Newtonslove, arbejde udført at en konstant kraft samt det frie fald) kosmologi (rødforskydning, universet... -
eksamen historie hjælp imorgen !!!!!
Forumindlæghej jeg skal op i historie imorgen. hvilke spænding var der i mellem socialisme og konservatisme i 1908. tak på forhånd
