Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 16821 til 16840 af 34347
  • Forberedelse

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv)
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak
  • Energiforbrug og nyttevirkning

    Forumindlæg
    ... En overskrift jeg kan risikere at trække til eksamen... Nogle gode råd til, hvad man kunne snakke om og evt. perspektivere til? alle ideer er velkommen!
  • Landene i Syd

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig, hvad der er vigtigt at fortælle om til eksamen til emnet "Landene i Syd" - for der er rigtig mange ting...
  • radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare lige spørger hvad for nogen forsøg man kan lave til radioaktivitet til eksamen. med venlig hilsen JG0005
  • Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?

    Forumindlæg
    NV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen?
  • karakter

    Forumindlæg
    Hvis man af en given årsag ikke dukker op til den sidste eksamen og vælger át tage den senere. Bortfalder årskarakterne (mundtlig og skriftlig)i det fag så?
  • cfc-gasser og ozonlaget

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh
  • gennemsigtighed

    Forumindlæg
    jeg sidder og læser til erhvervsøkonomi eksamen på gymnasielt niveau. og er nu stødt på begrebet fuld gennemsigtighed, som jeg tænkte på om der lige var en der kunne komme med en hurtig forklaring på det?
  • Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark

    Forumindlæg
    Heej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen.
  • PLZ hjælp

    Forumindlæg
    heeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak!
  • Badminton noter

    Forumindlæg
    Er der nogle som har noter i bogen "Badminton - slag fra alle vinkler"ER meget presset, så håber i kan hjælpe mig..Skal til eksamen mandag/tirsdag...
  • ødipus - komplekset, please det haster!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til old eksamen, og ville spørge om der er nogen af jer der har noget om Ødipus og Ødipuskomplekset? .. har virkelig svært ved det.. håber der vil være noget der vil hjælpe..
  • fag udtryk

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen
  • Samfund

    Forumindlæg
    Hey...Hvis man nu kommer op i Odysseen til eksamen, så har jeg hørt flere steder at man skal perspektivere til samtiden...Nogen der kan hjælpe mig med det? Hvad er godt at sammenligne med?
  • Link eller andet til forståelse af metode valg

    Forumindlæg
    Det eneste jeg er lidt usikker på mht. min samf. eksamen i morgen, er metode valg - findes der et link eller lign. som forklarer dette ?? på forhånd tak
  • Eks. på eksamensspørgsmål i kemi

    Forumindlæg
    HejJeg søger eksempler på eksamensspørgsmål til kemi-eksamen på ca B niveau.Håber at I kan hjælpe
  • huen??

    Forumindlæg
    Hej hvis man får mindre end 6 ved sin sidste eksamen får man også huen???(forudsat at både årskarakter og eksamensgennemsnit er bestået!)
  • Forskellen på den romerske og græske mytologi

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og læser op til old eksamen, og er meget forvirret over hvad forskellen på den romerske og græske mytologi er. Håber meget der er nogle der kan hjælpe :)
  • ÅRETS GANG

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp. skal til eksam imorgen!!!!! jeg kan ikke få mig selv til at forstå hvorfor vi har årstider. håber der er EN, der kan fortælle grundigt om det.