Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16841 til 16860 af 153957
  • skrf. mat. 10. kl.

    Forumindlæg
    Hej Jeg leder efter en hjemmeside hvor der er skriftlige matematik opgaver til 10. klasse som jeg kan øve på... er der nogen som kender sådan en hjemmeside?
  • Er nervøs og ked af det

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været op i skriftlig dansk og er bange for at ikke bestå. Er der ikke nok nogen der vil kikke min stil igennem og komme med en karakter?
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    I dag valgte jeg at skrive et essay i skriftlig dansk, men den fylder kun en side og lidt mere. Er det ok, eller er det direkte dumpe karakter?
  • Noter fra studi

    Forumindlæg
    Hej, skal til skriftlig kemi, så tænkte på om det der "alle hjælpemidler" også indebærer en masse gode noter fra studieportalen? Eller er det kun egne noter der må medtages...?
  • Eksamen den 29/5-2007

    Forumindlæg
    Jeg har været til mat. eksamen 1 årig skriftlig, er der andre der har det? og har de så svarende på opgaverne? så man kan få en fornemmelse for hvordan man har klaret det.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Vil lige høre, om der er nogen der ved, hvad der sker, hvis man til skriftlig eksamen har skrevet forkert antal bilag på? Er det noget, der betyder noget? Håber der er nogen, der har et svar....
  • Eksaminer

    Forumindlæg
    Er der nogle, der gerne vil rette mine skriftlige eksaminer i engelsk og dansk og fortælle mig, hvad I ville give mig af karakter for det jeg har lavet og hvorfor? Girls_only_2006@hotmail.com
  • Hjælp til grammatik!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til skriftlig engelsk årsprøve... Ville meget gerne høre om der var nogen der kendte til en god side, hvor man kan øve sig ? på forhånd tak..
  • Gode vendinger?

    Forumindlæg
    Er der nogen, som ved om der eksisterer en hjemmeside med gode engelske vendinger? Vil gerne variere mit sprog (i dette tilfælde sidder jeg med en skriftlig opgave...)
  • HF engelsk b-niveau 2009

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen, der ved hvad emnerne var til skriftlig engelsk eksamen på HF B-niveau 2009? På forhånd tak.
  • Projektuge

    Forumindlæg
    Mojn! Vi har projektuge og jeg er i tvivl om man skal besvare de spørgsmål man stiller i det skriftlige... pls svar hurtig ses
  • Rette mine kommaer!?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noget imod at rette kommaer i min dansk stil? Stilen er på to sider med str. skrift 11
  • ´Sød en der vil kigge på min engelsk oversættelse?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. er der nogen der ville være så rare at kigge på en engelsk oversættelse fra dansk til engelsk. har selv oversat det men har store problemer med det skriftlige englesk ?
  • FSA?? Engelsk!!

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogen der ved hvilke emner der var i FSA i sommers i prøven? alså, til den skriftlige fremstilling? hvilke valg mulighedder der var eller hvordan prøven var..?? plizz hjælp!!
  • Analyse af sang

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en skriftlig fremstilling for, hvor vi skal skrive en analyse om sangen "Blå", af Ulige Numre. Hvad er godt at have med i den? Nogen som evt. har forstand på det, og vil kunne hjælpe?
  • Dansk eksamen 2007

    Forumindlæg
    Skal bruge emnerne fra dansk skriftlige eksamen fra 2007, jeg vil være virkelig glad, hvis jeg kunne få dem hurtigt!
  • Tysk resume af filmen Krabat

    Forumindlæg
    Hej:) Skal lave en mundtligt referat af den tyske film Krabat til i morgen. Er der ikke nogen som evt. har et skriftligt referat af filmen?
  • Rødhætte

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig med at gennemskue de romantiske træk i Rødhætte? Jeg skriver stor skriftlig opgave, så det haster lidt.
  • Hvilke udtrækningsfag har I fået? + tips/hjælp søges

    Forumindlæg
    Hej alle! Så er udtrækningsfagene blevet trukket, hvad har I fået og er I glade for det?? Min klasse og jeg har fået skriftlig engelsk og skriftlig fysik/kemi. Jeg er rigtigt nederen over skriftlig engelsk (er sygt dårlig til det fordi jeg er ordblind), er der nogle der har nogle råd/tips/hjem...
  • Studieportalen som kilde

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har erfaring med at sætte studieportalen.dk på som kilde til større skriftlige afleveringer. Bør man angive den som kilde hvis man har brugt den, eller skal man lade være?

Søgninger relateret til biologi a skriftlig