Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16841 til 16860 af 48880
-
Hjælp med at rette spansk stil på 200 ord
ForumindlægHej, er der nogle der ville rette min spansk stil som er på 200 ord ? jeg har selv rettet den, men det ville være dejligt hvis der er nogle som gerne ville kigge på den. det ville være en kæmpe hjælp :)) -
Retssystemet
ForumindlægHej jeg skal fortælle om retsystemet i en lille fremlæggelse, er der nogen der har noget jeg kunne sige?:D på forhånd tak -
teoriprøver
Forumindlæggoddag er der nogen der kender en hjemmeside, med teoriprøver hvor jeg kan løse dem. har snart prøver, er nervøs -
Konklusion i rapport i historie
ForumindlægHej, Jeg har fået skrevet en historie rapport færdig, men jeg ved ikke om jeg i min konklusion får skrevet det jeg skal skrive. Med dette mener jeg at jeg er meget i tvivl om det jeg har skrevet i min konklusion er det man som regel konkludere. Af denne grund ville jeg sætte meget høj pris på hv... -
Fysik&Kemi Rapport
Forumindlægjeg har en fysik & kemi rapport om kuldioxid og jeg skal bruge nogne egenskaber om kuldioxid men jeg kan ikke selv finde noget please hjælp -
Historie opgave../
ForumindlægHej.. jeg skal skrive en historie opg., om granadas historie i 1490... Men problemet er bare at jeg rigtig har nogen ide, om hvad min problemformulering skal indeholde. håber I har nogen ideer, der kan hjælpe mig lidt på vej. -
romantik
Forumindlægnogen der har nogle notater om romantik -
Hjælp: Om emnet kaos
ForumindlægHej Er der nogen, der ved noget om kaos-teorien? Hvis ja, kan I så skrive titlen eller noget? Mange tak på forhånd! -
Spansk opgave
ForumindlægNogle som har tid til at rette en spansk opgave på omkring 500 ord. Skal bare have den tilbage før om en uges tid, så der er lang tid. - Tak på forhånd -
Abstract, hvor i opgaven?
ForumindlægNu er jeg kommet så langt i min opgave at jeg skal til at skrive mit abstract. Så er det så bare lige jeg gerne vil høre hvor abstract'et skal være i opgaven? På en side for sig selv? Foran indledningen? Bagerst? eller hvor? Og så skal jeg bare lige være sikker: det tæller med i de 12 sider,... -
Hjælp med at rette spansk stil på 239 ord
ForumindlægHej, er der nogle der ville rette min spansk stil som er på 239ord ? jeg har selv rettet den, men det ville være dejligt hvis der er nogle som gerne ville kigge på den. det ville være en kæmpe hjælp :)) -
Hjælp til Perspektivering af tysk novelle "Es ist 15 Uhr"
ForumindlægHey alle... Jeg har været så "heldig" og trække den tyske novelle "Es ist 15 uge".. er der nogle som har læst den og kan forslå noget jeg kan perspektivere den til? Skal op i morgen! Tak på forhånd:) -
Spansk rettelse
ForumindlægNogle der har lyst til at læse min spansk aflevering og rette den hvis det er -
På eller i et gymnasium
ForumindlægHej.. Er det på eller i et gymnasum? Siger man tidligere elev på x gymnasium eller tidligere elev i x gymnasium? Jeg vil gerne arbejde på et gymnasium eller jeg vil gerne arbejde i et gymnasium? Sidst kan man godt sige begestringen VED at lære et nyt sprog? Tak :) -
Blomster, epifytter, træer
ForumindlægHej, jeg har fået 2 opgaver for i biologi. Men forstår ikke sammenhængen mellem ordene.. Kan i hjælpe med at lave en historie/tekst med ordene i? 1. kontinentalplader, vulkaner, jordskælv, bjerge. 2. art epifyt, bestøve, flora, knolde, løvtræer, nåletræer, stængel, rod, blade, urter, b... -
Kunsten at græde i kor - det senmoderne samfund.
ForumindlægJeg sidder med en opgave , hvor jeg skal diskutere hvorfor Erling Jepsen har valgt at udgive romanen; Kunsten at græde i kor, i vores senmoderne samfund? Nogle der kan hjælpe ? -
Rente
ForumindlægHJÆLP!!! Hvad kan forklare at renterne på obligationer følges så fint ad? Har brug for et hurtigt svar!!?? Mvh. -
Word 2003 problem!
ForumindlægWord 2003 plejede som regel at rette mine grammatiske fejl undervejs som jeg skrev, men nu finder den intet til trods for at jeg med vilje skriver forkert?? Hvad går der galt? -
brandenburger tor
Forumindlægjeg skal til berlin på studietur, og skal lave en afl. og fremlægelse om brandenburger tor... har søgt i opg. men der er ikke nogen. er der nogen der har noget om det?? -
Hjælp til en lille en
ForumindlægHej. Hvor siger man: "Lavet af" (når man laver en stil og skriver det til sidst?)
