Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 16841 til 16860 af 63056
-
Ekstra matematik hjælp
ForumindlægHej, folkens. Jeg sidder her med nogle opgaver, som jeg virkelig har prøvet mig frem til. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af det/eller forstå det præcis. Så jeg ville have ekstra meget hjælp herinde. Det handler om forklaringer osv. Observationen: Hyppighed h(x): 13 drenge, Piger 11 Frek... -
Tysk
ForumindlægHej SP Kan i oversætte denne sætning til tysk: Vi har kendt hinanden siden 6.klasse -
Terminsprøve
ForumindlægGodaften..Jeg har undret mig over, om der er en udbredt tendens på landets uddannelsesinstitutioner med at stilhæfterne til terminsprøver er stilhæftet fra den sidste studentereksamen? Altså en et stilhæfte tilterminsprøve i fx 2006 er stilhæftet fra studentereksamen i 2005? -
Samfundsfags indsats
ForumindlægGoddag,jeg har prøvet meget i mit Samfundsfagsår på at få en højere karakter, jeg ligger på dette tidspunkt på et 8-tal. I den første periode af året sagde hun at jeg ikke gav udtryk nok for min viden , også kaldt du er ikke aktiv nok. I anden periode svarede jeg så på enormt mange spørgsmål i ti... -
Isn9;t eller aren9;t?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en engelsk opgave og jeg skal indsætte "isn9;t" eller "aren9;t" i følgende sætning: "There (isn9;t/aren9;t) anybody in the shop. Hvis i har i forklaring på hvorfor der skal stå hvad, så ville det være et plus! På forhånd tak :-) -
Krisstendom
ForumindlægHej, jeg har bruge for at høre jeres mening om spørgsmålet. Hvad mener du om, at rockere bliver sat i relation til bibelske figurer? -
Terminsprøve
ForumindlægDavs, skal snart til terminsprøve i engelsk skriftlig fremstilling Min lærer har aldrig givet os en FSA i engelsk, og har ingen anelse om hvad det er man skal skrive om på engelsk til terminsprøven. Findes der nogle hjemmesider hvor man kan finde opgavesættet til engelsk FSA opgaver? Hvis n... -
Brøkregler
ForumindlægHej.. Ja, nogle gange kan man ikk huske det man lærte i folkeskolen.. Men jeg kan simpelthen ik huske hvordan man minuser et tal med en brøk. Fx. 8-(32/7) -
Problemløsning 5
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til de her opgave ved ikke hvordan jeg skal regne dem ud det ville virkelig være en stor hjælp hvis en af jer ville forklar mig det :) -
Genre beskrivelse
ForumindlægNu har jeg fundet denne genreoversigt, men kan jeg ikke også finde en side, der beskriver, hvad fx, novelle, roman, lyrik osv. er...Har virkelig brug for sådan en guide. Er der nogle der ved hvor den kan findes, har søgt forgæves på nettet.Mange af genrene der skal beskrives må meget gerne være d... -
periode
ForumindlægHEj..har lige et ille spørgsmål: Hvis forfatteren har skrevet en novelle i 1939, men omhandler folket fra omkring 1800-tallet.. skal man så tage det som romantikken? drejer sig om "Barabara" -
Hjælp til fremlæggelse..! :-( !
ForumindlægHej allesammen...!Jeg har læst alle de forrige indlæg der er om dette emne, men vil gerne se om nogen ville være søde og hjælpe mig lidt...!Jeg har fået at vide at min lærer at vi skal tage fat i noget vi ikke har skreven om i rapporten og uddybe det.... evt. noget der manglede på hjemmeside elle... -
Ideer til portræt.
ForumindlægHej, har i nogle ideer til, hvad jeg kan lave som mit portræt i billedkunst? :) Med evt. en faglig begrundelse. -
Mangler Aidt 9; tekst *
ForumindlægHeéj ;) !Jeg sidder her og er godt igang med mine dansktekstopgivelser, Da jeg opdager.. Jeg mangler "En stor dag" af Naja Marie Aidt ! Og jeg kan ikke finde den på nettet !Er der nogen som tilfældigvis ligger inde med den/ ved hvor jeg kan finde den eller vil være så godhjertede at giv... -
videregående
ForumindlægHej.Jeg har længe haft planer om at ville optages på en naturvidenskabelig uddannelse. Nu bliver jeg bare lige pludselig i tvivl. Jeg har altid fået højeste karakterer i de sproglige fag, men i mit tilfælde synes jeg ikke at det gælder at man er bedre til det man kan lide.Jeg har haft mange andre... -
Introfest.
ForumindlægHvad laver man til introfesten for alle 1.g9;erne? -
Loggerpro
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvordan man bruger det? På forhånd tak :) Hilsen A.M.F.C -
Synopsis - Hjælp?
ForumindlægHej, Jeg skal lave en synopsis, jeg ved godt hvad jeg skal skrive, eller nogenlunde, men mit problem er; Hvordan skal den se ud? Den skal være på to sider, men hvordan skal jeg stille det op? Skal der være sidehoved og sidetal ? Hjælp -.-... Tak... -
referatet til tysk eksamen
ForumindlægHallo.. Jeg sidder midt i de 24 timers forberedelse til tysk B eksamen, og er blevet i tvivel om hvor langt mit referat af teksten skal være.? Jeg havde tænkt noget i retningen af en halv normal side, men kan ikke helt bedømme om det er for lidt eller for meget.. Så hvis der er nogen der har råd ... -
Martin&Victoria
ForumindlægNogen der har lavet bograpport om denne ?
