Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16841 til 16860 af 39386
-
terminsprøver
Forumindlægskal til terminsprøver i den kommende uge, her på onsdag d. 9. Nolge der ved hvilke tekster osv der kommer? :-) -
Værdimængde
ForumindlægHejJeg har problemer med en opgave, hvor jeg skal bestemme værdimængden for en funktion.Funktionen lyder: f(x)= (x^2+1)/x^2+x+1Jeg skal kun bestemme værdimængden, håber nogen kan hjælpe :) -
Trapez og vinkler
ForumindlægJeg har en trapezet. Jeg har alle siderne, men jeg skal udregne vinklerne.Nogle der kan give et hint? -
idealgasligningen
ForumindlægHej jeg har haft om idealgasligningen men jeg har svært ved at isolere de forskellge værdi er der nogen der har en alla formelsamling hvor man kan se hvordan`? F.eks. p * V = n * R * T Hvordan isolere jeg T eller en anden værdi? På forhånd tak! -
Terminsprøven
ForumindlægEr der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden? -
Illustreret videnskav
ForumindlægHej. Jeg læste i illustrerer en artikel men opdagede at der efter hver artikel er en firksnt( se vedhæftet billede). Hvad skal firkanten betyde -
differentialligninger
Forumindlæger der ikke lige en/nogen som kan uploade mig i det, for har simpelthen glemt det? -
Bioanalytiker
ForumindlægJeg har planer om at søge ind som bioanalytiker efter endt gymnasie tid, men kunne se på www.ug.dk, at de ikke kører efter kvote systemet, og er så i tvivl om hvordan jeg finde ud af hvad gennemsnittet osv. skal være.. Skal man ringe derind, eller er der nogen der ved om man kan se det et eller a... -
de 5 trekantstilfælde
ForumindlægHej! er der nogen herinde der kan fortælle mig HVORFOR der lige præcis er 5 trekantstilfælde. der er lidt stress på den (; -
optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg vil hører om der er nogen der har været til optagelsesprøve på hhx, og om jeres meninger og holdninger til dette...er den svære eller hvad forventer de at man skal kunne? tak på forhånd -
Sygeksamen og...
ForumindlægHej! Jeg er meget bekymret for min eksamen på mandag, jeg skal op til mat. B skrf.. jeg ersyg og ved ikke om det går over indtil mandag., jeg er bange for at det påvirker min eksamen.. Så mit spørsmål er hvis jeg går til sygeeksamen og det er i august hvor jeg skal tage sommerkursus i mat. A på G... -
Andengradsfunktioner
ForumindlægHjælp!!! Har fået en matematikaflevering, som selvfølgelig skal afleveres. Men forstår overhovedet intet! Nogle der evt. vil hjælpe??? Min opgave lyder såldedes: "Med udgangspunkt i nedenstående to forskrifter for andengrads funktioner skal du vise, hvordan du med teori fra kapitlet om ... -
Er der eksamen for folkeskolerne i morgen?
ForumindlægVille bare vide det da min ven sagde det til mig men de plejer ikke at komme så tideligt -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
Bestemmelse af kvartilsættet og procentdel
ForumindlægJeg har problemer med en opgave som lyder: Pr. 1. januar 2013 har man opgjort aldersfordelingen af københavnere mellem 30 og 70 år, der har taget en lang videregående uddannelse. Aldersfordelingen fremgår af nedenstående tabel. [alder,30-40,40-50,50-60,60-70] [uddannelse.,28738,13128,6608,5129] ... -
Online notat database
ForumindlægJeg spiller i øjeblikket på mit sidste kvad i gymnasiet, men her op til eksamen tiden, kom jeg på ideen om at lave en online notat database hvor alle kan supplere med hvad de ved og derved stykke et godt grundlag sammen for alle der skal have lidt ekstra med på vejen til eksaminations lokalet.Til... -
dansk
ForumindlægMin lærer sagde engang, at det ville være en god ide om at snakke lidt om fagenes muligheder og begræsninger. Men kan ikke rigtig se nogle begrænsninger.. hmm.. jeg skriver i dansk og historie.. Dvs. humanistisk og samfundsfagligt.. Hvilke begrænsninger kan der være ved disse fag? -
Hjælp!!
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave?? -
eksamens spg. differantialregning
Forumindlæghej,jeg har et par spørgsmål, som håber I kan svarer på.hvordan kan et spørgsmål i differantielregning lyde? (mat. b-niveau)Har I nogle forslag til en disposition hvis man trækker "differantielregning"?Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil starte med hvis jeg trak dette emne ?_? -
supplering
Forumindlægheyhar en veninde som har søgt ind på radiografuddannelsen med er blevet afvist da hun ikke havde et snit på 6 i mat A som var et krav, nu spørger hun mig om hun kan nå at supplere det, og hvis ja skal man så til eksamen igen?jeg kunne ikke rigtig svare hende derfor spørger jeg herinde..
