Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16861 til 16880 af 153957
-
KILDEANALYSE AF LUDVIG HOLBERG
ForumindlægHej. Kan nogen hjælpe mig med at finde skrifter eller breve, som jeg kan lave kildeanalyse af. Det skal handle om oplysningstiden af LUDVIG HOLBERG. -
HF vigtigt!!!!!
ForumindlægHej venner jeg vil spørge jer om, man kan tag HF hvis man er kun bestå skriftlige eksamen i dansk? -
Forskellen på "Den røde hær" og "Den hvide hær"
ForumindlægJa som over skriften siger ska jeg finde forskellen på "Den røde hær" og "Den hvide hær"... nogle der kan hjælpe -
Eksam
ForumindlægEr der nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan øve sig på engelsk skriftlige eksam. Primært det med fejlsætninger -
ER JEG BESTÅET ELLER EJ
ForumindlægHej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået -
Aftenen inden skr. eksamen i engelsk B niveau
ForumindlægHej, i morgen skal jeg til skriftlig eksamen i engelsk på B niveau på HF. Nogle råd til, hvad man lige kan gøre her i aftenen, så man er 100% klar til i morgen? tak -
Terminprøve
ForumindlægHej Er der nogen ved Hvodan termins prøve i dansk skriftlig forgår med den reform for 3 g. Får man en tideigere eksamen opgave? Tak på forhånd -
Rettelse af ansøgning.
ForumindlægEr der en venlig sjæl der vil bruge kort tid på at rette en kort jobansøgning igennem? Jeg er ikke den stærkeste når det skal lave skriftligt, så det vil være rart med hjælp. På forhånd tak. Vh -
Engelsk terminsprøve imorgen!
ForumindlægSkal til skriftlig engelsk terminsprøve imorgen. Hvad bliver der lagt stor vægt på ? (evt. grammatik?) Er der ting, der er gode lige at huske ? -
Selvlæst værk
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet deres selvlæst værk skriftligt? Som jeg må se, da der ikke er nogle opgaver herinde??+ Mail venligst Ahmed.keser@hotmail.com På forhånd tak -
tysk eksamener
Forumindlæghej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af titlerne på de skriftlige eksamener de sidste et par. Jeg har prøvet uvm men kunne ikke helt finde rundt derinde? -
EKSAMEN
ForumindlægHej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen? -
Skr. eksamen og karakterer.
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvor mange point man skal have for at få en bestem karakter til skriftlig matematik? F.eks. hvor mange point ud af 100 skal man have for at få 10 osv. :) -
Hurtigt! TAK!
ForumindlægI engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? -
Bestået eller ikke bestået?
ForumindlægHej! Jeg fik 00 i mundtlig matematik C og 4 i skriftlig. Betyder det at faget er bestået med samlet 02 eller hvordan? Er nemlig lidt i tvivl -
Engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-) -
Fsa dansk december 2012
ForumindlægHvilke emner kunne man komme op i til dansk skriftlig fremstilling, december 2012? På forhånd tusind tak -
matematik eksamen
Forumindlægskriftlig eksamen nogen som her været op i fs10 matematik? hvilke slags ? opg' navn -
Forklaring på Wittgensteins sprogspilsbegreb?
ForumindlægJeg skal op i skriftlig dansk imorgen, og undrer mig over, hvad Wittgensteins sprogspilsbegreb er, da jeg er stødt på udtrykket flere gange. -
eks. på math opgaver?
ForumindlægHej, Jeg skal op til skriftlig matematik B imorgen... Hvad skal jeg egentlig kunne af matematik på B-niveau. Gerne med eksempler.
