Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16881 til 16900 af 153957
  • vedr. karakter

    Forumindlæg
    hvis man ikke bestå skriftlig mat B. men kun har bestået mundligt B. har man så bestået mat. el. ik???
  • udenhjælpemidler

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har eksempler på eksamensopgave udenhjælpemidler i engelsk? jeg skal op i engelsk skriftligt og kunne godt tænke mig og øve på udenhjælpemidler delen af eksamen
  • Matematik B- 1. g

    Forumindlæg
    Hej,. Jeg skal til årsprøve i matematik skriftligt og mundtligt.. jeg ved ikke hvad jeg skal læse ? og hvordan det forgår ? Er der ikke nogen der har en årspeøve for 1.g der kan send den til mig?
  • fransk fs10 2012 stilemne?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak!
  • Blog layout

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave et blogindlæg som skriftlig fremstilling, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan layoutet skal være. Er der nogen, der har et eksempel?
  • Hjælp til DIO! reflektion og konklusion

    Forumindlæg
    Det ville være fedt, hvis der var nogle af jer, der vidste, om man både skulle lave reflektionsafsnit OG konklusion i den skriftlige DIO-opgave?
  • Klage over skrifltig karakter

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan klager man over en skriftlig karakter ved studentereksamen? Venlig hilsen og på forhånd tak for svar, Rasmus Elmelund.
  • Termins

    Forumindlæg
    Hejsa havde lige et kort spørgsmål: Kan man godt komme op til termins-skriftlig (i 3.g) i et eller andet som man har haft i 2.g?
  • Engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år?
  • "camilla and the horse"

    Forumindlæg
    hej, er der eventuelt nogle der ligger inde med "camilla and the horse" fra dansk skriftlig eksamen 2008?
  • En der ikke vil rette? Please?

    Forumindlæg
    Jeg er omsdier blevet færdig med min større skriftlige opgave i dansk. Er der ikek nok en der vil rette den igennem? Den skal afleveres i mogen!
  • Kommentar

    Forumindlæg
    Hej Når man skal skrive en kommentar, og kommentere til noget vedlagt materiale i skriftlig fremstilling, skal man direkte nævne de synspunkter, og kommentere på dem med ens egen mening?
  • unilogin??

    Forumindlæg
    nogle der ved hvorfor man skal skrive sit uni login på det man aflevere til ens skriftlige eksamener?
  • Linjens ligning - hvad er mest rigtigt?

    Forumindlæg
    Hej alle hvilken form er mest eftertragtet i en skriftlig eksamen: -3x+2y+8=0 y= 3/2x-4 Tak :)
  • Dansk emner

    Forumindlæg
    Hey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009??
  • Stil emner december 2008

    Forumindlæg
    Hejsa skal op til terminsprøver i morgen i dansk skriftlig fremstilling og det bliver dem fra december 2008 så jeg vil gerne vide lidt om emnerne.
  • HJÆLP til oversættelse af engelsk

    Forumindlæg
    Hej Da jeg ikke er helt vildt god til skriftlig engelsk vil jeg høre om der er nogle der vil gennemlæse og rette min engelsk oversættelse ??? Håber virkelig på hjælp :)
  • Nogen der ved engelsk prøver??

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan fortælle mig at hvordan forgår en engelsk skriftligt eksamn? altså jeg skal op i det i morgen er meget nervøs!! er det meget svært??
  • Dumpet eller ej ?

    Forumindlæg
    Kemi b HTX årskarakter: 4 mundtligt, 02 skriftligt og eksamen 00. Er faget bestået ?
  • Sidste 3 års emner i engelsk(fsa)

    Forumindlæg
    Hej kan nogen af jer fortælle mig hvilke emner der har været i skriftlig engelsk i de seneste 2-3 år.

Søgninger relateret til biologi a skriftlig