Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16901 til 16920 af 153957
  • rumkapløb mellem USA og Sovjet

    Forumindlæg
    Hej, nogen der har skrevet SRP om rumkapløb mellem USA og Sovjet? eller bare større skriftlig opgave, behøver hjæææælp....
  • Eksamen i 3g

    Forumindlæg
    Nogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden?
  • Freizeit und Schulsport

    Forumindlæg
    Hey Nogle der kan hjælpe mig med at rette fejlene ved min skriftlige opgave? Hvis det et ja sender jeg teksten ind
  • Kemi B og fysik B???

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan er eksamen i de 2 fag? skal man op til både skriftlig og mundtlig??? eller er der kun mundtlig eksamen?? Håber hører snart:)
  • spansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle spanskkyndige, som har lyst til at kigge på min eksamen i skriftlig spansk? Jeg er ikke den bedste, så er I advaret :) Mange tak!
  • Samfundsfag eksamen emner

    Forumindlæg
    Heeej allesammen. Er der nogle aktuelle emner, som er værd at læse som forberedelse til samfundsfag skriftlig? :)
  • Dansk eksamen 2012

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt fra de danske skriftlige eksamener? Eller bare nogen, der ved hvad emnerne var sidste år?
  • Klage over eksamen

    Forumindlæg
    Kan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende?
  • Har jeg bestod engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak
  • skal man lave en konklusion?

    Forumindlæg
    Hej Når man laver sin rapport i projekt opgaven, skal man så skrive en konklusion til sidst? Da i lavede jeres projektopgave, hvor lang var jeres skriftlige del så?
  • Hvornår skal verbet tilsidst?

    Forumindlæg
    hej, Jeg skal til skriftlig terminsprøve i morgen (9. klasse), og jeg er stadig ikke helt sikker på, hvornår man skal sætte et verb tilsidst. Er der nogle, som kan hjælpe mig? :)
  • Falkonergårdens gymnasium

    Forumindlæg
    hej Er der nogle her inde der har været til optagelsesprøve på falko eller nørre g. og kan fortælle lidt om kravet var højt der. altså at komme ind. Var det mundtlig eller skriftlig
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig engelsk? Jeg kan sende den til jeres mail.
  • Termin

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i engeksk skriftlig terminsprøve i morgen. Er det opgavesættet fra 2010 maj, august eller... osv ? Eller er det fuldstædigt forskelligt?
  • HHX optagelsesprøve (haster)

    Forumindlæg
    Hej alle Skal til optagelsesprøve imorgen på hhx i lyngby, og skal op i matematik og engelsk skriftlig. nogle der ved hvordan det foregår? og hvad de typisk spørger om?
  • FSA 2011

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvilke fag der er blevet udtrukket - FSA 2011 i København??? (mundtlige og skriftlige??)
  • Samfundsfag eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet til skriftlig samf. august 2010 og maj 2010 (den som hedder Intervention)? På forhånd tak!
  • Skr. Matematik

    Forumindlæg
    Der er skriftlig matematik prøve i næste uge... Så jeg ville høre om der var noget man måske skulle øve sig på for en sikkerheds skyld, i færdighedsregning?
  • Et brev til Elo fra Susanne "Et mærkeligt skib" Anita Krumbach

    Forumindlæg
    Sidder med en skriftlig aflevering som er til for til den 11/6/19 Det er somsagt et brev som skal være på 1 - 1,5 side Skriv endelig vis i skal bruge mere info
  • forberedelse til FSA dansk...

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen derude ved, hvordan man kan forberede sig, til dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig op morgen mandag :) Tak på forhånd :D

Søgninger relateret til biologi a skriftlig