Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 16901 til 16920 af 60879
-
Spørgsmål til AT-eksamen - METODER
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og arbejder med min synopsis, og tror desværre jeg har brugt forkert metoder. Derfor har jeg søgt efter at finde nogle nye metoder, som jeg så kan sige at jeg skulle have brugt i stedet. Men jeg har problemer med at finde dem. Jeg håber derfor at der er nogle der kan hjælpe m... -
Snart eksamen , Hvordan skal der forberedes?
ForumindlægHeej Som de fleste ved, er der fysik skr. A - niveau næste uge... Problemet er lidt at jeg ikk ved, hvad jeg skal læse ? synes altid at c-opgaverne er nogle, hvor man skal antage en masse og sætte forskellige formler sammen. Der er ikk rigtig nogen skabeloner som fx i dansk og matematik, som man ... -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilken metode jeg har brugt i religion i min AT-opgave.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men ved ikke helt om det er en historisk-kritisk metode jeg har brugt (elle... -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilke metoder jeg har brugt.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men er det nok bare at lave kildekritik på den, hvis historie skal være med som samfundsvidenskabeligt... -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
Dansk mundlig eksamen 09!
ForumindlægHej. Jeg har trukket en tekst der hedder "andre folks børn" af Jørgen Nielsen, som handler om en mor der ikke vil give slip på hendes datter. Min lærer har foreslået at jeg vælger "tårer" af Tove Ditlevsen som prøvetekst , men jeg vil høre om der er nogle der har andre ideer?... -
Eksamens hjælp (C-niveau)
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, om man kan koble "Millenaristiske bevægelser (cargokult)" sammen med "Eskatologi: De sidste tider"? Hvis ja, hvordan? I min bog står der lidt under Eskatologi afsnittet, men jeg forstår det ikke i forbindelse med underemnet. Er der evt. nogen, der kan ... -
seriøst hjælp!! eksamen i morgen!
ForumindlægHej har skevet dette i min synopsis men kommer i tvivl om hvorfor OT har noget med energi at gøre: CO2 er en kemisk forbindelse mellem kul og ilt, som opstår under forbrænding af kulstofholdigt materiale, hvor forbrændingen har rigelig tilgang af ilt. Denne afbrænding, som danner CO2, er en afb... -
AT eksame - HJÆLP - HASTER - talepapir
ForumindlægJeg har nu lavet et talepapir over min synopsis, men jeg føler bare jeg mangler et eller andet. Vil I ikke være søde at kigge på det? :) -
Haster.. Eksamen i næste uge
ForumindlægHej.. Jeg kunne virkelig godt bruge hjælp til oldtidskunstskab, vores emner har været; Epos - Homer: Homers Odyssé. Græsk Tragedie(Ødipus) Græsk skulptur: kendetegn til perioders kendetegn for skulpturen; akaisk, tidlig klassisk og høj klassisk, senklassisk og hellenistisk, romersk, renæssance... -
Eksamen tysk (resume)
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen som vil læse evt. komme med rettelser til min årsprøve. Jeg går i 1.g på Gymnasiet. Vær opmærksom på: At Metin og Martin Uzunoglu er den samme person, Tülin og Claudia er piger, Doran er Metin/Martins far. -
kemi C eksamen
Forumindlæghejsa jeg skal snart for en kemi dommer :) så jeg tænkte på om der er nogen der ved, hvor man kan hente gamle eksamensopgaver til at øve sig på?? på forhånd tak for hjælpen. -
Dansk eksam 09 - hjælp.
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig dansk her om en uge.. og ja.. jeg har trukket essay. Jeg har min perspektiveringstekst som er "Hvis der var krig i Norden". Er der nogen som helst der har lavet en eller anden slags analyse over denne her tekst ? -
fysik disposition til eksamen.
Forumindlæghej Er der evt. nogen som vil læse min disposition igennem og komme med rettelser og tilføjelser? Synes selv den er opstillet meget uoverskueligt så det må også gerne justeres på. -
eksamen i kemi - eksamensspørgsmål
ForumindlægHej jeg skal op til kemi B på tirsdag. Jeg er i gang med at læse op på eksamensspørgsmål og er kommet til vin og alkohol. Her bliver jeg så forvirret, for vin er et bredt emne hvor man kan komme ind på mange ting. Er der mulighed for at jeg skal snakke om vinens syre samtidig med at jeg skal fort... -
TVIVL PÅ MENINGEN AF EKSAMENS SPØGSMÅL!
ForumindlægHvad menes der med præcis dette: I skal være i stand til at behandle ensvinklede trekanter, hermed definition af sinus og cosinus, formler til beregning af sidelængder. Endelig beregn vinkler i den retvinklede trekant, samt sinusrelationerne..... -
SPØRGSMÅL VEDRØRENDE TYSK EKSAMEN
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad sættet fra tysk sygeeksamen 2011 hedder? Mvh -
eksamen sæt 2002 og 2003
Forumindlæghej jeg er igang med mine sidste afleveringer, da jeg snart bliver student:)Er der nogen der har resultaterne til eksamensættet(sommer) for STX(studenteksamen) 1-årigt A niveau, Hvis i har dem vil ikk være søde og sende resultaterne til mig :)? -
Tysk eksamen (: , har brug for lidt hjælp.
ForumindlægHej kære hjælpere. Har trukket en tekst her igår, og har nu ca 10 timer til jeg skal fremlægge den. Så ville høre om der nogle som har haft om : Nicht alle waren Morder af Michael Degen. eller som evt har noter.
