Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 16921 til 16940 af 325233
-
Radioaktive kilder
ForumindlægHejsa. Jeg mener, at vi, dengang vi lavede radioaktivtetsforsøg med klassen, skulle gøre et eller andet med kilderne inden at vi satte dem på et stativ. Kan det passe, at der er et eller andet med at vende dem på hovedet eller noget andet? på forhånd tak :) -
funktioner
ForumindlægVis, at 2 er nulpunkt i polynomiet f(x)= X3 -4x2-4x + 16. -
Israel palæstina konflikten
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål: Hvilken rolle spiller holocaust for staten Israel? -
Løse reaktionsligninger og navngive dem
ForumindlægHej håber virkelig på en del hjælp til at løse denne opg har ved lagt den som fil, TAK på forhånd -
Populismen
ForumindlægHvilke forhold kan få populismen til at øges i et samfund? -
Oversæt nogle der kunne hjælpe?
ForumindlægNogle som ville hjælpe med at oversætte fra dansk til engelsk (ca. 20 linjer) ? Det til imorgen! -
hovedsætning om kontinuerte funktioner
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med at bevise 1. Hovedsætning om kontinuerte funktioner -
Hjælp til en svær kemiopgave
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjlælpe med at besvare følgende opgave og gerne med forklaringer?? -
Konservatismen
ForumindlægHvordan mener konservatismen at samfundet skal indrettes og hvilken udbredelse har konservatismen i dag? -
Perspektivering til mundtlig eksamen?
ForumindlægHey Skal op i samfundsfag om noget tid, og jeg kan se, at der står, at man skal perspektivere. Hvad menes der helt præcist? Betyder det, at når jeg nævner noget, så skal jeg henvise til en tekst eller noget andet, som vi har læst i løbet af året, eller er det en perspektivering til det virkelige... -
Bindingsenergi
ForumindlægHey..Skal udregne bindningsenergien for 238/92 U... Håber at nogen kan hjælpe mig -
retskrivning og læse
ForumindlægHvad bør man øve sig på til prøverne i retskrivning og læse for at få den bedst mulige karakter? -
SSO i dansk - rettelser
ForumindlægHej.Jeg kunne godt tænke mig at høre, omn der var en derude, der kunne tænke sig at hjælpe mig med at gennemrette noget af min opgave. Jeg vil selvfølgelig selv rette den mange gange, men jeg vil gerne have, at der ikke er grammatiske fejl. Især på de første par sider. Skriv her el. mail mig på h... -
Opløsningsmiddel
ForumindlægHej, er der en som kan hjælpe mig med følgende opgave;Jeg skal give et eksempel på 2 opløsningsmidler som kan bruges til at opløse et fedtstof og forklare hvorfor. Er det nok at sige at fedtstoffet er upolært og at man derved skal bruge et upolært opløsningsmiddel? Kan man så anvende fx benzen el... -
biologi
Forumindlægplzzz.. hjæælp mig med at beskrive livscyklus for en fisk som kan findes i vandløb.Jeg kunne ikke finde noget på nettet.hjæææælp -
Bølge eller partikel?
ForumindlægHvorfor er det nu, at fotoner både kan anses som bølger og partikler? -
Bakterier og virus
ForumindlægJeg har i lang tid snakket med en ven om, hvad forskellen på bakterier og virus er. Jeg mener, at forskellen på de to er at bakterier er levende, og det er virus ikke helt. Men også at bakterier kan bevæge sig, mens virus ikke rigtig kan. Han mener, at det ikke er helt rigtigt. Hvad siger i... -
ikke-vold
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare hinduers syn på vold kontra ikke-vold? :) -
Tysk rettelse
ForumindlægHej søde mennesker :-) Er der nogen villige sjæle, der har lyst til at min opgave på tysk? -
Info om indstrålet og udstrålet effekt.
ForumindlægEr igang med en fysik rapport, og har ikke fået at vide hvad indstrålet- og udstrålet effekt er. Hjælp! På forhånd tak!
