Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16921 til 16940 af 48880
  • Produkt om ukrainsk flygtninge

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er i gang med en projektopgave om unge ukrainskeflygtninge. Vores problem formulering lyder sådan, 2 millioner børn er flygtet fra krigen i Ukraine. Hvilke forandringer har krigen medført, hvilke bekymringer er der ift. deres fremtid, og hvordan hjælper vi dem nu og videre i livet?...
  • Billedebeskæring - halvtotal eller halvnær?

    Forumindlæg
    Jeg er super meget i tvivl om, hvorvidt dette billede er en halvtotal eller halvnær. Billede vedhæftet. Tak :)
  • Grammatik

    Forumindlæg
    Hej SP, er det her grammatisk korrekt? Der Troll kommt mit einem groben Zug des Gesichts? Mange tak på forhånd
  • HAVs

    Forumindlæg
    Hvor mange svenske kroner ville man kunne få uden vekselgebyr?
  • Spiseforstyrrelser -hjæææææælp

    Forumindlæg
    Hej folkens jeg er igang med skrive AT-SYNOPSIS.. Jeg har om spiseforstyrrelser.. Hvad mener min lære med, at jeg skal komme ind på : Kognitivt og adfærdspsykologi, senmodernitet? NOGEN kan hjælpe:)
  • Martin Luther

    Forumindlæg
    Hej der ude, håber der findes en barmhjertig sjæl som vil hjælpe mig med en lille ting. Ang Martin Luther :Hvordan brød han med katolicismen? er der nogen der kan fortælle mig det i korte træk - jeg ved at det hele begyndte med de 95 teser, men er der nogen der ville være søde at bruge bare lig...
  • tabernarren

    Forumindlæg
    jeg skal laver en essay om Tabernarren ,hvor jeg skal reflektere over teksten
  • Co2

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til eksamen i natur. Mit projekt handler om global opvarmning. I den kemiske del skal jeg fortælle om organisk kemi og Co2. jeg ville hører ad, hvis nogen her kendte gode links om alt til Co2?. Der står ikke så meget i mine fagbøger så jeg er lidt i tivil om det jeg siger fr...
  • EKSAMEN STREES HJÆÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket teksten MIT MESSER UND GABEL til tysk eksamen, og jeg har fået 24 timers forberedelses tid til den. Der er snart gået lidt over 10 timer, og jeg kan ikke forstå en dyt af teksten! Nogen der kan hjælpe? :(
  • Analyse af Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-)
  • Tysk :) kig forbi!

    Forumindlæg
    Hej i søde mennesker.. Nogen som er gode til tysk og kan læse min korte stil igennem :)
  • Tarea - traducción

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg ville lige høre, om der er nogle med Spansk A, som ville læse en 7 liniers oversættese igennem for mig, og komme med feedback? :)
  • Paper?

    Forumindlæg
    Hej alle ville bare lige høre om man skal have en indledning og en konklusion med i ens paper (B-niveau) På forhånd tak :)
  • Fransk

    Forumindlæg
    Er dette korrekt:? famille d’Sarah veux quel soit avec on français
  • Hjælp til en sætning

    Forumindlæg
    Hej alle!!! hvordan siger man: " de skal snart spise" på spansk? Er det: " ir a + comer" eller hvad? På forhånd tak :)
  • rette en tekst!vil være et kæmpe hjælp

    Forumindlæg
    Die leide sind einige sehr ergreifende leide. wir kommen direkt in ihre Gedanken. Wir wissen nichts über das, was andere denken, von ihnen zu lesen, hören wir nur über ihre Verwirrungen. Es ist nicht wie einige Songs, die Sie lange überlegt zu haben scheinen. So wie es scheint, etwas schnelles Ti...
  • Rettelse af SRP

    Forumindlæg
    Jeg søger en venlig sjæl der gider rette min SRP-opgave. Her tænker jeg på abstract, sproget, grammatikfejl, kommaer osv. Den skal afleveres fredag d. 19 :)
  • novelle fejlen af vita andersen

    Forumindlæg
    nogen der har hele teksten? Jeg skal lave en referat derfor
  • AT-2015

    Forumindlæg
    Jeg er lige begyndt med AT-2015 med emnet kommunikation - muligheder og begrænsninger. Jeg har valgt at min sag: Charlie Hebdo og religiøs satire Her havde jeg tænkt mig at kigge på hvad afsenderen og modtageren. Og kigge på hvornår kommunikationen går galt når der sker ting som der skete med C...
  • "At have en chance med nogen" på tysk.

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan siger man "at have en chance med nogen" på tysk? Tak på forhånd.