Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 16921 til 16940 af 60468
-
Ideer til SRP: Spansk + engelsk "migration"
ForumindlægHej, Har I nogen ideer til problemstillinger som jeg kunne undersøge til min SRP med fagene spansk A og engelsk A? Jeg har allerede valgt hovedmenet "migration", og kunne godt tænkte mig at arbejde med "human traficking" fra Latinamerika (fx Mexico) til USA. Det er min lærer... -
Hjælp mig med at sende eksamens sæt på kemi A
Forumindlæghej alle, jeg sidder med studentereksamensopgaver i kemi fra maj 2005. jeg er dygtig til kemi får 10 og 12, men jeg er stesset i denne og næste uge, så ville hører om der er nogen der har lavet denne opgave og ville sende den til mig via. mail, jeg vil med glæde selv hjælpe andre ved at sende en ... -
Dansk skriftlig eksamen 2008 - hvilke emner?
ForumindlægHej, Jeg står og skal til terminsprøve imorgen i dansk, og vil derfor høre o nogle af Jer der blev studenter sidste år - '08 kan huske nogle - eller bare et (det I selv skrev) af dem, og hvad de hedder? Mvh. Emily89 -
det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:) -
Forbedredelse til eksamen - Delprøve - Verballed, konjunktioner og apostrof
ForumindlægHej, Jeg er i gang med en delprøve som forberedelse og ville høre om jeg er helt væk her? - På forhånd tak- Assignment 2 Syv forskellige eksempler på verballed er understreget. Skriv for hvert eksempel, hvilken tid der er anvendt i verballeddet. Forklar, hvorfor der i ét af eksemplerne er anven... -
AT 2017: Menneskets forhold til naturen - samfundsfag og engelsk
ForumindlægHej alle sammen Skal igang med at skrive AT (menneskets forhold til naturen), men er usikker på hvilken emne det skal være og hvilke metoder og teorier jeg kan bruge. Er der nogen der vil hjælpe? Har fagene engelsk A og samfundsfag A. Alle råd og tanker værdsættes. Tak på forhånd -
HJÆLLPP !! Eksamensopgave engelsk A maj 2008
ForumindlægHej... Jeg søger en eksamensopgave i engelsk på A niveau fra maj 2008 ?, Opgaven handler om franchising, og overskriften er således, "Starting up your own business"... Håber virkelig i vil hjælpe :)) Tak på forhånd -
HAR DU LYST TIL AT RETTE EN ENGELSK ESSAY FOR GRAMMATIK FEJL
ForumindlægHalløj jeg er lige blevet færdig med min engelsk essay, og jeg har brug for en venlig sjæl til at rette den for fejl jeg måske har overset. Jeg sender personen opgaven vi email :-) -
Engelsk Tale om "Less Gun control" i Danmark
ForumindlægNogen der har nogle gode ideer om hvad man kan skrive i en engelsk tale omkring Less control i danmark, det er noget der haster RET meget så, hvis der er nogen der vil være så sød at hjælpe, kunne virkelig godt bruge nogle ideer, :) -
Oplysning af titler på tidligere engelsk niveau B opgaver?
ForumindlægHej. Jeg vil gerne bede folk om at hjælpe mig med at oplyse titlerne på de tidligere opgaver i engelsk niveau B på handelsskolen? Det vil være super lækkert. Måske er der nogen som evt. kan give links til oplysning af de udgivne opgaver. På forhånd tak. -
Dio med religion som emne. Så vil jeg vælge dansk og engelsk
ForumindlægHej. Kan nogen non hjælpe med lidt. Min gruppe er snart færdige med første del af DIOen. Emnet er religion. Jeg overvejer så at vælge dansk og engelsk ind til og så skrive om f.eks hellig krig. Har nogen nogle forslag til hjælp- Tak skal I have. -
Engelsk b-niveau 2008 2. delprøve
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogle der har lavet en aflevering af: Engelsk b-niveau 2008 2.delprøve. Jeg er ligeglad med om det er opgave A eller B. Er det en aflevering i vil dele med mig? Håber virkelig at der er en den vil hjælp en i nød? -
Hjælpelærer til dansk mundtlig eksamen synopse, kortfilm.(med løn)
ForumindlægHey. Jeg er en 16.årig gammel pige der går i 10.klasse. Har brug for en hjælpelærer, til min dansk synopse til dansk mundtlig eksamen. Jeg har trukket kortfilm:-) helst en der bor i nærheden af århus. Der slf løn med i det. -
Fysik b 3.g hold eksammen
ForumindlægHej Sp Kan nogle forklare mig hvad de grundlæggende bølgeegenskaber er? Tak for hjælpen på forhånd -
forklaring af forskellige eksamens spørgsmål i fysik C
ForumindlægHey nu har jeg skrevet og gjort næsten alle noter klar til imorgen, hvor jeg skal til eksamen i 24timer fysik (c niveau). Der er dog nogle ting jeg ikke har fået lavet, da jeg ikke har kunnet finde nok svar på det: · Det elektromagnetiske spektrum · Udsendelse af lys fra atomer · Kontinuert, emi... -
Kan jeg møde op til eksamen og dumpe med vilje?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i old i morgen. Det er en sygeeksamen fra sidste år, da jeg blev ramt af langvarig hjernerystelse, og af den grund har jeg heller ikke haft overskud til selv at læse hele pensum op i år. Jeg vil virkelig gerne undgå at sidde til eksamen og få en dårlig oplevelse, fordi j... -
Nogen der vil rette lidt spansk, til eksamen imorgen?
ForumindlægSom sagt, er der nogen der kunne være så venlige, rette min spansk fremlæggelse? Det ville være en stor hjælp. Jeg skal også have før nutid og nær fremtid til at indgå i denne fremlæggels, men jeg ved bare ikke hvor det kan indgå?? :S El texto trata de una mujer que se llama Aurora. El texto es ... -
Mundtlig tysk eksamen, lidt på bar bund.
ForumindlægJeg skal til mundtlig tysk eksamen imorgen FS10, og har samlet en lang række vendinger, som jeg vil og har øvet mig på. Problemet ligger dog i, at jeg jo også trækker en lyttetekst. Hvordan ville i oversætte lyttetekst? Og evt. sætte det ind i et par sætninger, som man kunne bruge, til at fortæll... -
Dansk eksamen - bristede drømme, brug for hjælp
ForumindlægHey, har i dag trukket fordybelsesområder til dansk mundtlig eksamen, og var så "uheldig" om man vil, at trække "Bristede drømme", så har virkelig brug for hjælp til at finde en tekst hvor bristede drømme skinner igennem. -
24 timers eksamen (energiformer og energibevarelse)
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet energiformer og energibevarelse til min 24 timers fysik eksamen. Prøvens første del omfatter en præsentation af emnet: "energiformer og energibevarelse". Nogen der har nogle gode råd til præsentation?(hvad jeg kan komme ind på osv.)
