Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16961 til 16980 af 163702
-
standpunktskarakterer!!
Forumindlægheeejhar lige en række spørgsmål om stadpunktskarakterer på gym (er 1.g'er)1. får man karakterer for alle fag i gymnasiet, både mundtligt og skriftligt?2. nogen der vil uploade et karakterblad?3. jeg er megeeeet interesseret i at høre hvordan jeg selv kan sørge for at mit første karakter blad... -
Eksamener stx
ForumindlægHej Jeg blev lidt i tvivl om hvor mange eksamener man skal have på stx. hvor mange skal man have mundtligt og hvor mange skriftligt, hvis man ser bort fra AT og SRP -
SRP- Breaking Bad (HJÆLP)
ForumindlægJeg går i 3.G og skal meget snart skrive min SRP aflevering, jeg har valgt fagene mediefag og engelsk og valgt at tage udgangspunkt i serien breaking bad, jeg har præsteret godt i både DHO & SRO, men jeg står nu med frie tøjler og er lidt i tvivl om jeg gør det rigtigt. Jeg ville derfor spørg... -
Studieretning på HTX?
ForumindlægHej Studieportalen. TIl sommer, skal jeg afslutte folkeskolen og påbegynde ungdomsuddannelsen HTX. Jeg har overvejet studieretningen ("Kommunikation/IT "A" - Design "B"), men jeg kan desværre ikke finde en plan for fagene, og deres niveauer. Hvis vedkommende som læser det... -
Hjææælp!!
ForumindlægOkay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
Disposition
ForumindlægJeg mangler inspiration til et emne í engelsk, da jeg snart skal til mundtlig engelsk og det haster lidt. Overemnerne er: Racism, Civil Rights og Youth Culture. Det kunne være rigtig fedt med nogle ideer som evt. kunne hjælpe mig lidt på vej. Emnerne skal forholde sig til USA og Afrika (... -
Hjælp med at finde tekster om neglect
ForumindlægHej har om neglect i engelsk mundtlig eksamen. Og skal derfor finde tekster og artikler om emnet på engelsk. Men synes det er sværere end det såå ud til i starten, så kunne være fedt hvis nogle kunne hjælpe mig meget, og sende evt. link til en artikel eller histrie eller digt omkring emnet.. Man... -
Classic music of Ireland?
ForumindlægJeg skal om en uges tid op i mundtlig engelsk og har valgt emnet Irland og mit fordybelsesemne er musik. Jeg har lidt svært ved at finde noget info om classisk musik i Irland, nogle der har et link/en god hjemmeside, meget gerne på engelsk? På forhånd tak :) -
Hjælp.
Forumindlæghej. Jeg skal op i mundtlig engelsk B på fredag, og jeg har prøvet at finde beskrivelsen i engelsk eksamen på uvm , men har ikke kunnet finde den. er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den eller nogle der har været op og ved hvad det går ud på? tak -
kilder
ForumindlægVi skal nu op til den mundtlige eksame i engelsk i juni måned, hvor vi nu er i gang med at lave vores dispositioner, som skal være klar inden. Jeg ville bare lige høre om, om nogle af jer herinde kender nogle engelske hjemmesider, som består af historie fra hele verden. -
Analysemoddeller!! Haster!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op i engelsk B mundtlig eksam i overmorgen, så er der ikke en venlig sjæl der har nogen gode analysemoddeller til engelske short stories og digte?? synes dem jeg har brugt ikke er så gode... På forhånd tusind tak for hjælpen!! -
Tekster om Cyberbullying
ForumindlægHej :-) Jeg trak Socialmedia til min mundtlig engelsk FS10 eksamen her til sommer. Som underemne har jeg valgt cyberbullying og står nu og mangler to tekster om emnet... Mon der er nogen der har nogle foreslag til engelske tektster om cyberbullying? På forhånd tak :-) -
synopsis
Forumindlæghej. Jeg er ny her inde, og har desperat brug for hjælp. Jeg er gået helt kold i min synopsis. Har valgt emnet en rejse til disneyland i paris. så som hvad det koster, sammenligning af priser i forhold til 1 voksen plus 1 barn på 5 år og 2 voksne og 1 barn på 5, observationer af hvem der rejse... -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Nogen der vil rette
ForumindlægHej Er der nogen der vil rette min engelsk stil den er ikke helt vildt lang. -
Findes der et ord for himmelbegravelse?
ForumindlægPå engelsk?... -
læse HA Alment, men 00 i dansk skriftlig..
ForumindlægAdgangskravene for HA Alment er: Adgangsgivende eksamen Dansk A Engelsk B Samfundsfag B, Samtidshistorie B, International økonomi B, Historie B eller Idéhistorie B Matematik B http://www.cbs.dk/uddannelser/bachelor/optagelse/menu/adgangskrav Jeg har været oppe til desværre dumpet skri... -
Brug af lectio under forberedelse?
ForumindlægHej, Om lidt over en uge skal jeg til studentereksamen i mundtlig engelsk (A-niveau). Jeg håber lidt, at der herinde er en, der kan hjælpe mig med følgende - Jeg ved, at under forberedelsen er det forbudt at bruge internet, men gælder det også brugen af lectio? Jeg tænker bare på, at langt de... -
Orkanen Katrina og overvågning af orkaner
ForumindlægEr der nogle der ku hjælpe mig med en problemformulering om emnet "Orkanen Katrina og overvågning af orkaner" da jeg er lidt på bar bund og ska aflevere min synopsis på torsdag. Og da dette er AT eksamen er det temmelig vigtigt at få den lavet. Det ikke at jeg ikke kan klare den mundtli... -
the boy on the left had no future. the one on the right...
ForumindlægHej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen om en uges tid, og en af de mulige emner at komme op i er som overskriften lyder 'the boy on the left had no future. The one on the right is a talented star pupil' der skal laves en analyse og fortolkning og mit problem er altså således at jeg ...
