Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16961 til 16980 af 47925
-
Hvad skal jeg egentlig bruge for at tage en bachelor i et andet EU land?
ForumindlægVil gerne tage en bachelor i et andet land, men jeg kan ikke finde noget konkret info om hvad det kræver, og det er på engelsk og de siger ikke om jeg skal have fulført en HF eller gym. Er lige nu igang med en HF. -
SSO
ForumindlægSSO skal da skrives i et A eller B niveau fag ikke? efter de nye regler må man godt koble SSO mellem 2 fag.. må jeg tage DK og Billedekunst fx? -
Design analyse
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogen der ville hjlæpe en i nød med hvordan man laver en designanalyse. Skal lave det i studieretningsprojekt, så hurtigt svar ville være super. Kram -
SRP efter jul?
ForumindlægAf ren nysgerrighed: Er der nogle 3g'ere, der først skal lave SRP efter jul? Så vidt jeg har forstået det, så skal de fleste aflevere i denne uge. -
Internet til computer virker ikke
ForumindlægJeg har næsten lige fået en Asus F501A-XX107V, og den har fungeret fint indtil nu! Internettet stoppede pludselig med at virke i skolen, men havde næsten fri, så det betød ikke så meget. Det vil dog heller ikke virke herhjemme. Internettet er tilsluttet og den siger at der er forbindelse, m... -
Hvilket gymnasium for at blive revisor
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp her. Jeg er 9. klasses elev, og ved ikke vilket gymnasium jeg skal på da jeg vil være revisor. Er det ligemegt eller har alle gymnasiumer en kategori efter hvad man ville være? -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der nogle, der ved eller har ideer til, hvor man kan søge efter personer, som ønsker at undervise i matematik som lektiehjælp efter skole (gymnasieniveau) ? -
Ved ikke hvad jeg skal med livet
ForumindlægHej allesammen jeg afslutter 8 kl på fredag og ved ikke hvad jeg skal efter 9. Vil gerne blive til noget men samtidig leve livet og have et job som er sjovt spændene. Har gymnasiet i mine tanker og har haft det længe men vil ikke bare tage almen gymnasiet når j... -
Det haster
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at beregne disse opgaver ? -
Matematik B August 2010
ForumindlægEr der nogle der har de vejledende besvarelser til matematik b august 2010? -
Hjælp!
ForumindlægMin veninde og jeg er begyndt på gymnasiet. Vi vil begge to gerne være dyrlæge, men vi har overvejet at skifte over på teknisk i stedet og så tage uddannelsen der. Kan det lade sig gøre eller skal man tage suppleringsfag derefter? Vi håber i kan hjælpe. På forhånd tak :-). -
BONUS FOR FAG
Forumindlæghejsa:) (dette er spurgt igen, da det blev spurgt i det forkerte forum første gang) Hvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Eksponentiel funktion i Geogebra
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvordan man løser denne opgave i Geogebra? Indbyggertallet i Store Regneby var i 2010 på 53.000 indbyggere. Tre år senere var indbyggertallet steget til 62.000 indbyggere. A) Beregn hvad indbyggertallet vil være i 2020, hvis indbyggertallet stiger som en lineær funkt... -
Gymnasiet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er ny herinde, så Hej :) Jeg går i 7. Klasse og ved det er tidligt at tænke på gymnasie osv. nu, men jeg vil gerne gå på gymnasium :) Jeg vil gerne spørge om, om ca 30-40 min er lang tid at bruge på transport til gymnasiet? Og er der nogen der ved, hvor mange elever Falkoner... -
Omskrivning af sætning til præsens som et spørgsmål
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med denne: “But for the country’s farmers, this is simply about sustaining the food in their rice bowls.” Omskriv ovenstående sætning til: - præsens som et spørgsmål - præteritum - præteritum med nægtelse - perfektum ... -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
Hvis man dumper et fag på STX ?!
ForumindlægHej Der er mange videregående uddannelser, som kræver at man har bestået alle fag, så der er noget jeg kom til at tænke på.... Lad os tag en worst case senorio. Jeg har et drømmestudie, som jeg vil ind på, jeg har et godt gennemsnit, men jeg har dumpet et fag... Hvad så nu ? Er drømmen bare... -
2 minutter
ForumindlægEr nogen der vil rette det jeg har skrevet? Det er meget vigtigt, plz do it!!I agree with Roger’s philosophy of life. Parents have to understand that the teenagers are rebellious. They try to prove their parents that they can do whatever they want even though it is wrong or without parents’ permi... -
Ingeniør
ForumindlægKender nogen af jer til ingeniøruddannelsen og dens eksamener? Jeg er mest interesseret i bygningsingeniør på DTU. Jeg ville gerne vide lidt om, hvor hårdt det er, hvor tit der er eksamener (hvor mange om året) og hvordan de foregår osv. Ja, alt viden herom bygningsingeniør er faktisk spændende. ... -
5/12.. en karakter?
ForumindlægHej! I en fysik prøve fik jeg 5 ud af 12 rigtige? Hvilken karakter tror I, jeg får i karakter?
