Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16981 til 17000 af 25907
  • Målgruppe til Whose life is it anyways

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en kom/it opgave, omkring Whose life is it anyways, som vi har læst i Engelsk. Jeg har selv givet et bud på hvad målgruppen kunne være, men jeg har ingen ide om det. Hvad er målgruppen til whose life is it anyway?
  • HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige trukket engelsk mundtlig eksamesopgave idag og har derved et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med... Har trukket teksten Adam af Michael Lee Cohen, men jeg kan ikke se mig ud af om det er en novelle eller artikel/essay??? På forhånd tak for hjælpen...
  • English Values.

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil om engelske værdier - hvad der er typisk for englænderne at gøre .Kan kun finde på: De drikker te.Er sofistikerede.Snakker om vejret.Snakker formelt.Læser avis.Er der nogle vigtige jeg har overset evt.?
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Jeg er simpelthen ved at brække halsen på min synopsis, jeg er slet ikke sikker på jeg skriver i den rigtige form, så gode råd er dyre og jeg ønsker lidt hjælp. Emnet er miljø og bæredygtighed i fagene IØ og engelsk Pleace hjælp mig
  • Rettelse af memo-report

    Forumindlæg
    Er der nogen jeg kan få til at læse min memo-report igennem for grammatik og andre fejl?Der skal helst kigges på den senere i dag, er færdig ved 5 tiden.Niveau: Engelsk A
  • denmark and the danish peopel

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der gider rette en ultrakort fortælling på engelsk ca. 400 ord..Da det er en fælles emne jeg skal skrive om, vil jeg helst ikke offentliggøre den. Jeg kan sende den til din mail, også kan du sende den tilbage på min. JEG TAKKER…
  • SSO-opgave!!!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til at skrive SSO-opgave, og jeg har tænkt mig at skrive i faget engelsk. Er der ikk nogle der har et rigtigt godt forslag til en bog jeg kunne skrive om? Jeg er virkelig meget i tvivl. På forhånd mange tak :) Mvh. Kristina
  • Opgaveredaktør

    Forumindlæg
    Hey.. er lige kommet hjem fra arbejde i udlandet og kan se at siden er blevet opdateret.. men jeg kan ikke finde godkend opg linket er Opgaveredaktør i engelsk men min rang siger rank???? giver ingen mening.. nogen der kan hjælpe
  • sangtekstsanalyse

    Forumindlæg
    hej, jeg har læst to sangtekster i faget engelsk: anniedog af smashing pumpkins og beatiful ones af suede. ville lige hører om der er nogen der kender et sted på internettet eller har nogle notater til en analyse af hvad teksterne går ud på. ville være en stor hjælp!
  • katastrofe- AT natursynder

    Forumindlæg
    Katastrofe natursynder. jeg har valgt AT om Regnskoven, i fagende biologi og engelsk, men jeg er barte ikke sikker på at jeg kan lave en ordenligt problem formulering, eller hvad jeg helt skal skrive. hvir skal jeg starte. ?
  • 24 timers eksams forberedelse

    Forumindlæg
    Hej der ude, jeg har en 24 timers forberedelses eksam til imorge i engelsk, min tekst hedder : son of satan af Charles bukowski, nogen der kan hjælpe, eller har en resume om den. så er jeg meget taknemlig:D
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student
  • Ideer til engeelsk eksamens emner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til engelsk muntlig eksamen, men har ingen ide om hvad jeg skal snakke om. Vi skal vælge et emne som hører ind under disse overemner: Being young, New York, Crime og discrimination. er der nogle der har nogle ideer til et underemne?? :) Tak på forhånd.
  • eksamen

    Forumindlæg
    hej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget
  • HJÆLP - RET MIN ENG. ANSØGNING

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg mangler sådan en venlig person, der har 10 minutter til at gennemrette min engelske ansøgning. Hvis du kan finde tid til dette, må du meget gerne vedhæfte din mail i kommentarfeltet. Med venlig hilsen
  • Optagelsesprøve STX

    Forumindlæg
    Kan i hjælpe mig, med at fortælle mig hvordan, en optagelsesprøve foregår. Jeg har selv valgt at tage en fordi, jeg ikke er uddannelsesparat. Har hørt at det var Matematik,engelsk,dansk,fysik-kemi man skulle op i. Er den svær????? Tak på forhånd ??
  • Forslår til 3gs opgave.

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at skrive 3års opgave i engelsk, men er lidt på bar bund mht. hvad jeg vil skrive, så hvis der er en som har nogle good idéer, så er de meget velkomne. I må også gerne henvise til andre hjemmesider, hvor sådanne spørgsmål evt. bliver diskuteret hyppigt.
  • Oprettelsen af Israel?

    Forumindlæg
    Hvorfor og hvordan kunne jøderne blive sendt til Palæstina og få deres egen stat Israel når palæstinenserne var så store modstandere imod det? Jeg ved at Palæstina var et engelsk mandatområde, men var det ikke FN der bestemte at jøderne skulle være i Palæstina?
  • En god disposition?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til engelsk eksamen! Og jeg ville høre jer om i havde nogle ideer til hvordan jeg kan skrive en god disposition? F.eks. nogle gode 'spørgsmål' eller punkter til dispositionen? Jeg har emnet, Slaveri i U.S.A :-)
  • Tristan and Isolde

    Forumindlæg
    Hej! Vi er i gang med at læse historien "Tristan and Isolde" i engelsk, og vi skal skrive en alternativ slutning på historein. Jeg har rigtig svært med denne opgave, så ville spørge om der er nogen som også har lavet denne opgave? eller bare en som kan hjælpe mig :)