Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 17001 til 17020 af 28854
-
Hvilke udfordringer er der ved integrationen i Danmark i dag?
Forumindlæghej alle sammen, jeg mangler noget at starte med, det er en kulturfags opgave(historie, samfundsfag, relegion : Hvilke udfordringer er der ved integrationen i Danmark i dag? hjælp mig tak -
problemstillinger? national identitet
ForumindlægJeg skal til historie eksamen i morgen, men har virkelig svært ved at finde problemstillinger inden for mit emne som lyder "National identitet". Nogen der kan hjælpe? -
Renæssancen - arbejdsspørgsmål
ForumindlægHejsa.. Er der nogle af Jer derude, som har nogle gode links til arbejdspørgsmål til Renæssancen (Historie) som jeg kan blive insipireret af? Det ville være sååå dejligt og en kæmpe hjælp :) -
Kulturmøder - Islam og Vesten
ForumindlægHar trukket kulturmøder, islam og vesten i min 24 timers forberedelses historie eksamen. Nogle med nogle kreative inputs til eventuelle problemstillinger, jeg er helt blank -
Sædelighedsfejden litteraturliste
ForumindlægHey guys, Jeg skal skrive DHO om sædelighedsfejden og har valgt kun i historie delen. Er der nogen der har nogle super gode bøger, link osv. som jeg kan bruge ! tak -
Martin Andersen Nexø
ForumindlægJeg skal analysere "de tomme pladsers passagerer" af Martin Andersen Nexø. Er dog kommet lidt i tvivl. Hvordan ville i sammenflette en karakterstik af familien med historiens titel? -
Hjælp ydes
ForumindlægHej. Jeg er en ung studerende, der kan hjælpe med historie, engelsk og samfundsfag i tilfælde af at nogen skulle behøve lektiehjælp. Pris kan der tales om efter aftale. -
The Ant-Eater
ForumindlægHey folks! Er der nogle af jer der kender noget til historien: "The Ant-Eater" skrevet af Roald Dahl? Tusind gange tak på forhånd!!! -
Selvvalgt materiale til eksamen...
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i gang med historie eksamen og blev lige pludselig i tvivl om man må tage materiale fra undervisningen som selvvalgt materiale. Er der nogle der ved om man må/ikke må?? På forhånd mange tak!! :D -
1. verdenskrig hjælp
ForumindlægHej Jeg skriver en historie opgave vedrørerende 1. verdenskrig, og jeg skal besvare spørgsmålet: Hvordan udviklede vest fronten sig? Er der nogle som vil hjælpe mig? Jeg har søgt på nettet, men der står så meget og det er uforståeligt. -
dumpet
ForumindlægHvis man kommer til at stå i den uheldige situation af dumpe samtidshistorie B på hhx, hvad er mulighederne for oplæsning over sommeren eller næste år? Hvis bare historie et var et adgangskrav til alle videregående uddannelser.. -
His eksamen - Familiehistoire i DK
Forumindlæghar trukket Familiehistorie i danmark til Historie eksmamen. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe det an.. Skal jeg bare fortælle om de udvaldte tekster eller? -
Rudd-koncessionen
ForumindlægJeg har netop trukket til min historie-eksamen. Mit emne er: De store revolutioner og imperialismens tidsalder. Er der nogen af jer der har nogle noter eller lignene til Rudd-koncessionen? Ville være en kæmpe hjælp! -
The hand that feeds me
ForumindlægHej. Jeg kunne godt tænke mig at få at vide om der er nogen der har lavet en essay om histrein "the handthat feeds me" ? hvad er moralen i historien ? -
"Charles" (1948)
ForumindlægHey derude. Nogle flinke mennesker, som har læst "Charles" af Shirley Jackson & som kan sige mig hvordan/hvorfor identitet er vigtig for denne historie? -
Synopsis i Krig og Teknologi
ForumindlægHej.. Vi skal skrive en synopsis i overemnet "Krig og teknologi", og fagene er fysik og historie. Nogen forslag? Er selv helt tom. Helst ikke atomvåben. KH Michelle -
Help to
ForumindlægEr der nogen da kan hjælpe mig Med lidt engelsk jeg har en skriftlig opgave som skal afleveres, på mandag så ville lige høre om hvad man kan skrive om The White House? Historien har jeg skrevet -
eventyrlig novelle?
Forumindlæghey mennesker, kan en historie godt både være en novelle og et eventyr? altså stilen er en novelle og genren er eventyr? jeg er i tvivl, håber nogen kan gøre det klart for mig... taj:) -
Teknologihistorie
ForumindlægTeknologihistorie er nu obligatorisk på HTX uddannelsen, så jeg synes det er på tide at der under fanebladet opgaver kommer et fag der hedder teknologi historie. Så ville lige høre om folk bakker op omkring det -
Dansk stil, skal afleveres IMORGEN!?
Forumindlæg- Hej, jeg skal skrive en stil. Jeg kan skrive om en ferie der har haft stor indflydelse på mig, eller en historie der hedder forladt, og det skal ende med en dukke der ligger på en sten på stranden. Har i nogle ideer? Tak (:
