Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17041 til 17060 af 109300
-
mundtlig dansk (gym.)
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk årsprøve 2g. har jeg lige fundet ud af. Jeg har så nogle spørgsmål. Er det sådan at man får en ukendt tekst? Skal man bare analysre og fortolke den? Og derefter perspektivere til tekster man har haft i undervisninger og de perioder som berører teksten?Hvordan kan jeg ... -
Go' Jul :)
ForumindlægVille lige ønske god jul til alle på studieportalen :) -
kontanthjælp uden a-kasse?
Forumindlæghej.. Jeg har et problem ang. kontanthjælp. Jeg har været ledig rimelig længe og har søgt mange steder men har endnu ikke fundet et arbejde. Har brug for nogle penge men er ikke medlem af en a-kasse.. Kan man godt modtage dagpenge eller kontanthjælp hvis man ikke er medlem af en a-kasse. Er der i... -
36 år, penge i banken og ingen uddannelse?
ForumindlægHej Studieportal :) Lidt om mig først. Jeg er 36 år og har hidtil (seneste 10 års tid) har levet godt af et job som professionel pokerspiller, hvor jeg har tjent en betydelig del penge uden at være "rig" og haft "the time of my life" (læs: rejst verden rundt og arbejdet derfr... -
Gymnasiel uddannelse
ForumindlægHej, jeg er én af de uheldige som ikke kom ind på det gymnasie som jeg søgte efter (Rysensteen Gymnasium) men blev i stedet som dumpet over sammen med resten af de uhelidige til Metropolitanskolen (skulle være ret dårlig).Mine spørgsmål er:-kan jeg på Metropolitanskolen godt få den rette dannelse... -
vedr. karakterer
Forumindlæghejsa!ville bare høre om nogen ved at, hvis man har to 03-taller.. hvor meget det vil trække ned hvis man normalt får 8 taller i de fleste fag og et par 9 og 7 taller..kan det risikere at man dumper med de to 03? -
hhx, el. hf
ForumindlægHejsa …Jeg vil gerne hører jeres mening, om hvilket gym er bedste hhx eller hf? jeg går selv på hhx, men tænkt mig egentlig at flytte gymnasiet, så jeg vil gerne hører hvad folk kender/mener om hf. Er det en godt uddannelse or what? Jeg hørt fra nogen at det skulle være et dårgligt uddannelse!? -
HJÆLP til tysk disposition :)
ForumindlægHejsa folkens. Jeg står og skal lave en disposition til mundtlig tysk eksamen i 9. klasse, men skal lige have valgt et emne først. Vores overemner er: 1. Jungendkultur (f.eks. Misbrauch - Sport - Jungendliche und die parties osv.) 2. Familie und Freunde (f.eks. Familieprobleme, Mobbing und Freund... -
Selvstudie i psykologi
ForumindlægEr det muligt at læse til psykolog på selvstudie ? Giver det noget at være uddannet sygeplejerske i forvejen ? Hvad er adgangskravene ? -
Gode tips til mundtlig samfundfags eksamen??
ForumindlægHejNu skal jeg op til samfundsfag mundtlig på høj niveau. Jeg ville blot høre, hvordan og hvorledes I kan anbefale jeg skal forberede mig???Eftersom der er en masse begreber, som man skal kunne huske i hovedet. Kort sagt; Hvordan skal jeg gribe det an???Hilsen Marie K. -
Hjælp !
ForumindlægMin kæreste bliver student her om ikke så lang tid og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre angående en gave . I starten ville jeg give ham et ur, det vil hans forældre også, så jeg overlader den gave til dem . Men nu er jeg så på bar bund, jeg har ingen idé om hvad jeg skal give ham. Har i nogle gode ... -
Det her er fucked!?
ForumindlægVores Bio C pensum er på ca 165 sider og jeg har læst halvdelen af pensum og mine noter er nu på 27 sider samlet? :-S Er det normalt? Det er jo helt ude i hampen? Jeg har bare skrevet ord, eller sætning (max 3 ord) og pile.. hvis jeg skal skrive yderligere 27 sider går jeg amok... de sidste 80 si... -
Dumpet optagelsesprøve
ForumindlægHej! Hvis man er dumpet til optagelsesprøven til HTX, og man nu score nogle virkelig flotte karakter til selve afgangseksamen, kan man så godt søge ind efter eksamerne med de nye karakter? Eller skal man i 10?? Har man ikke en anden mulighed for at komme ind på et gymnasie selvom man er dumpet? -
forskel mellem stx og HF
Forumindlæghej, jeg skal til at beslutte mig, hvad for et videregående uddannelse jeg skal tage efter skolen. derfor vil jeg gerne spørge jer om, hvad forskellen er mellem stx og HF med venlig hilsen Jg0005 -
Kemi årsprøve, Forberedelse
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi årsprøve i morgen og ville høre, om I kunne komme med nogle tips til hvilke opgaver der kunne komme i opgavesættet? Altså hvilke der typisk forekommer til eksamen osv. På forhånd tak. -
vedr 1.g årsprøver
Forumindlæghejsa allesammen!!! jeg går i 1.G og skal snart(om 3 måneder) op til nogle årsprøver..jeg er på en matematisk linje.. i weekenden stødte jeg desværre ind i et problem. min far havde købt biletter til en udlandrejse i hele 6 uger, i tænker nu nok over "hvorfor mon han syntes det er et proble... -
Kan man nå det?
ForumindlægJeg går i 2g. - Hvis ens karakterer har været dårlige i 2 og 1 g- Er det så umuligt at få et snit som 9,2 i slutningen af 3g- hvis man virkelig kæmper- eller er det umuligt? Hvis ens snit ligger på fx 8,..komma et eller andet- Er det overhovedet muligt at hente karaktererne op i 3g- og få det ... -
søg optagelse på optagelse.dk
Forumindlæghej. jeg er i gang med at søge optagelse på optagelse.dk jeg er nået til punktet "bilag", som jeg ikke rigtigt har styr på. hvad er det jeg skal vedlægge som bilag? altså jeg er logget på med nemID, og den har automatisk skrevet mine personlige oplysninger og snit på siden. hvad g... -
Dumpe i 1.g?
ForumindlægKan man dumpe i 1.g? -
Kedsomhed ?
ForumindlægHej! Det her er lidt et underligt spørgsmål men her kommer det: Jeg kender en hvis klassekammerat fik til opgave at skrive en stil om kedsomhed, men det eneste han skrev i stilen var: Det her er kedsomhed! Og for det fik han 12! Er det rimeligt for en som har skrevet måske 2 hele sid...
