Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17041 til 17060 af 60879
-
eksam resume af tekster
Forumindlæghej er der nogen der gider give mig en resume på emgelsk af the raft -peter orner joe - peter carey faith - amanda davies eller hvor kan man finde dem -
Noter til musik eksamen?
ForumindlægNogle der har nogle noter til sangene "Hard to handle" af Otis Redding "Respect" af Aretha Franklin "I got you (I feel good)" af James Brown. Som i vil lægge ind her? Jeg skal nemlig analysere 1 af de her 3 sange, og det er indenfor soul musikken. Nogle der kan fi... -
Eksamen - delspørgsmål fra et eksamensspørgsmål.
ForumindlægDifferentialkvotienten af fx=ax^2+bx+c skal ligeledes gennemgås. Du skal gøre rede for, hvordan man finder toppunktet for et andengradspolynomium. Hvad skal jeg helt præcist her, differentierer fx og vise hvordan man kan udregne toppunktet derudfra? Eller skal jeg mere? Måske bevise differentia... -
eksamen hjælp til evt klage
ForumindlægJeg har brug for hjælp, se mit indlæg under nyhedsformidling. På forhånd tak trif -
kemi eksam i morgen !!!!! :o hjææææælp
Forumindlægjeg vil gerne have det sidste på plads... inderfor GIBBSenergi :o (min svage side :(..) hvad kan man sige om GIBBS temperaturafhængihed? hvad kan man sige om gibbs og ligevægter og evt indgreb? hvad andet "fornuftigt" kan man sige om gibbs? plzzzzzz = alt hjælper! :)))))))))))))))))... -
Eksamen b-niveau
ForumindlægHej Jeg skal op i mundt. b-niveau på Tirsdag og er lidt i tvivl mht til to ting: Graf og overgangsformler (Cosnius og Sinus) Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er eller give en definition af det? Er lidt lost! -
Eksamen på B niveau
ForumindlægHej alle jeg skal til og igang med mit eksamensprojekt i fysik b Jeg skal skrive en rapport på 12-15 sider om et selvvalgt emne der er som sådan ikke nogle krav ud over at 1) emnet skal gå ud over kernestoffet 2) der SKAL kunne fortages forsøg nogen der evt. har et forslag til et e... -
3 timers eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen der har været op til en 3 timers prøve i historie? Hvis ja, er der nogen der kan fortælle mig, hvor mange tekster der ca. bliver udleveret, og hvor lang tid man ca. bruger på at analysere dem? Ved godt at sidstnævne kommer an på, hvor hurtig man er til at gribe stoffet an, men ... -
tysk eksamen - ideer?
Forumindlæghejsa. jeg ska op i tysk b-niveau i morgen. Jeg har trukket teksten "Es ist 15 Uhr", som er skrevet af Christa Moog.. Nogen der har nogen noter eller gode ideer til den? skriv endlig.. -
HASTER! EKSAMEN ! Arno surminski
ForumindlægHej jeg har trukket en tekst af Arno Surminski. Teksten hedder "Wiedershen mit Kalischen". Jeg har læst og oversat teksten med kan ikke helt finde ud af problemstilling eller noget man kan tage fat i i teksten. ud over at Otto Blaschke ikke tænker på hæv men blot på at bevare et barndom... -
Kold Krig - Eksamen
ForumindlægJeg trak i dag emnet kold krig og fik følgende bilag; 1. Churchills tale i Fulton, USA, 1946 2. Hvem fik MArschall pengene, og hvor meget? 3. Kennans x-artikel (uddrag) 4. Ted Sorensen om krisebeslutningen i det hvide hus 5. russernes forspring i rummet 6. Khrustjovs andet brev til kennedy 7. Hv... -
Eksamen - Sechzehn Jahre
ForumindlægEr der nogle der har et oplæg eller en aflevering om denne tekst, vil jeg høre om jeg må have lov at se dette. På forhånd tak -
Tysk 24t eksame. Noter?
ForumindlægHej nogen der har noter til teksten . Spuck vor ihr aus -
Eksame fysik, HJÆLP:S
ForumindlægHej venner.. Jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er mega nervøs især fordi jeg skal op i fysik. Hvad er det jeg kan støde på jeg skal op i mundtlig men tror ikk jeg skal lave forsøg.. nogen som kan hjælpe mig please? :s Og så kan i jo regne ud at jeg går i 9klasse -
Biologi eksamen Maj 2008
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i denne eksamensopgave som ligger inde med den? kunne godt lige tænke mig at se en igennem da jeg har lidt problemer med opgave 2. -
1960'erne til eksamen
ForumindlægJeg har trukket 1960'erne i dansk mundtlig, og jeg har valgt at beskæftige mig med en af Leif Pandurus noveller. 1. Er der nogen, der ved hvilken litterær tidsperiode han skrev i? 2. Hvad tænker I, at jeg særligt skal forberede mig på med emnet 1960'erne, til den uddybende samtale? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "barndommen som fundament," og jeg vil spørge, om I har nogle gode idéer til, hvilken novelle jeg kunne vælge? Jeg har prøvet at søge lidt, men jeg har ikke fundet nogen gode noveller. Vi har haft om blinkende lygter, barndommens gade og nattens dronning af Tove Di... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle gode idéer til emnet "Den ældre novelle" Den skal meget gerne være "ældre" :) -
Dansk mundlig eksamen
ForumindlægHej, jeg trak Journalistik. Har i nogle gode artikler?
