Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17081 til 17100 af 60879
-
Kommunikation/IT eksamen ???
ForumindlægHej Kan nogen fortælle mig hvordan man evt. skal opstille powerpointet??? Hvad skal jeg fx starte med at fortælle om osv. Mit problem handler om "hvad forstås ved sund kost". Hvor jeg har taget udgangspunkt i målgruppen 3-9 årige børn. Mvh Ludvig -
EKSAMEN (bakterieinfektion og proteiner)
ForumindlægHej alle I morgen klokken 8 trækker jeg eksamensspørgsmål til mundtlig biologi b. Vi har, som bekendtgørelsen angiver, set eksamensspørgsmålene på forhånd. Der er især to af spørgsmålene, der driller mig. Det ene handler om proteiner, deres egenskaber og funktion. Jeg synes ikke, at vi har haft s... -
Matematik eksamen B
ForumindlægHey derude. Har lidt svært med nogle matematik spørgsmål som jeg håber nogen derude kan hjælpe mig med. 1. Den naturlige logaritmefunktion, herunder definition og anvendelser. 2. Stamfunktion Definition af stamfunktion. Nogle vigtige stamfunktioner, herunder stamfunktioner til funktionen f(x)= x^... -
Kemi b eksamen???
ForumindlægHvad er det helt præcist man skal komme ind på når man har trukket sit emne?? Redegør for forsøget og teorien eller? Nogle som har nogle gode råd?? -
MEDIEFAG EKSAMEN??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op i mediefag og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen foregår.. Her er et par spørgsmål: - kan de finde på¨at spørge om hvad nogle forskellige begreber betyder? fx hvad betyder jump-cut?- hvad forventer de at vi skal kunne?- må man tage sine noter med ind på det ... -
Dansk eksamen kortfilm valgaften
ForumindlægHej Jeg har trukket kortfilm valgaften mit tema er samfund, og jeg vil gerne spørge om I syntes at det er en god ide at jeg perspektivere til den grimme ælling og Ørneglugt. De to tekster skal handle om samfundet, og jeg skal finde forbindelsen. Tak for hjælpen på forhånd. -
Eksamen-skildring af omsorgssvigt hjælp!
ForumindlægHeej Skal op i mundtlig dansk og skal bruge en tekst eller sang/reklamer Har trukket "skildring af omsorgssvigt" Nogle der kender nogle tekster, reklamer eller sang Mathilde -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har trukket "kærlighed på godt og ondt -novelle" og vil høre om det er nogen der har noget godt materiale til emnet ? -
Noveller til mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har trukket noveller fra 90'erne of opefter i mundtlig dansk. Imorgen skal jeg aflevere mit prøveoplæg (en selvvalgt novelle) og jeg har stadig ikke fundet en. er der nogle der ved hvor jeg kan finde kendte danske noveller online? -
Biologi A eksamen 2010 - hjælp
ForumindlægHej, er der nogen der er friske på at hjælpe mig med eksamenssættet biologi A 2010 ? . Kunne virkelig godt bruge hjælpe, vær sød og skriv i min indbakke. mange tak på forhånd Trine -
Skal jeg op i fransk eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige valgt at tage 5 A fag, hvor fransk er en af disse fag. Jeg har nu fortrudt af forskellige årsager og har derfor skrevet til kontoret, som svarede, at det i princippet var muligt at vælge et andet fag inden skolestart, så længe det ikke havde indflydelse på mit eksamensudtræk.... -
Hjælp til tyskforberedelse - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i mundligt tysk 10. juni 2013 og jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at forberede til dette. Jeg har tysk på B-niveau på HHX. Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg bor i Hørsholm i Nordsjælland. Hilsen Philip -
Hjælp til fransk eksamen søges
ForumindlægHej Er der nogen, der kan tilbyde fransk eksamenslæsning i Aalborg? Det drejer sig om mundtlig træning i fransk på gymnasieniveau A; samtaleøvelser, udtalelse med videre. Kontakt mig enten her i tråden eller med en privat besked i min indbakke. Mvh Julie -
Eksamens forberedelse til oldtidskundskab
ForumindlægHej alle! Jeg skal til oldtidskunskabseksamen den 19 og jeg er tvivl om hvordan jeg "optimalt" bør forberede mig. Har I erfaringer eller har I fået gode råd af jeres lærer? -
Hjælp til dansk eksamen! Billede analyse!
ForumindlægHej jeg får i 9 klasse! Jeg har et kunstbilledet som hedder "sfinks - kvinden i tre stadier" af Edvard Munch. Jeg har lavet min dispotion og alt det, og er faktisk godt igang! Men der er virkleig nogle ting hvor jeg ikke aner hvad jeg skal skrive, for alt jeg kan læse om ham er meget ... -
Hvordan foregår teknologi b eksamen?
ForumindlægEr det "kun" rapporten man skal forsvare eller er der mere? På forhånd tak -
DANSK BEGREBER! HJÆÆÆÆLP EKSAMEN
Forumindlægheeeej jeg har en vigtig mappe fyyyyldt med ting, men jeg mangler begreber, jeg har kun impressionisme fra det moderne gennembrud. Jeg skal op i prøveform A, så jeg kan jo også komme op i 90'erne, romantikken, avisen eller en kortfilm, har i så nogle begreber der er viiiildt gode, som ka... -
Fysik B eksamen
ForumindlægI et af mine eksamensspørgsmål står der, at jeg, i min fremlæggelse, skal behandle mekanisk energi og arbejde, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal komme ind på og hvordan. Er der nogen, som kan hjælpe? :-) -
Fysik eksamen 9.klasse
ForumindlægHej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik.. -
Fysik eksamen - bilag?
ForumindlægHej jeg er i den situation at jeg skal op i fysik her om en uge, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt bilaget man får udleveret under eksaminen, og som man altså ikke kender under de 24 timers forberedelse, altid vil have noget at gøre med det emne man har trukket eller ej? Kan man risikere at m...
