Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17081 til 17100 af 169995
  • SRP HJÆLP

    Forumindlæg
    Hey alle Jeg skal til at skrive SRP snar men har stadig ikke funde et godt emne. Jeg overvejer at skrive i fagene International Økonomi og Engelsk.. Men kan ikke rigtig finde et godt emne :s ? ..
  • Hjælp til opgave

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal skrive DSSO i faget international økonomi på handelsskolen... Derfor vil jeg hører om der er nogen der har nogle materialer eller opgaver om emnet, som jeg kan låne til inspiration :) Kram Charlotte
  • Business economics

    Forumindlæg
    Jeg studer international service økonom og har i den forbindelse faget virksomheds økonomi. Jeg ville høre om der er nogen herinde der er god til dette fag som evt kan give noget privat undervisning, mod betaling selvfølgelig?
  • Metoder i spansk

    Forumindlæg
    Hej... Jeg skal til at skrive DIO og jeg skriver i fagene spansk og international økonomi. Jeg skriver om krisen og arbejdsløsheden i spanien, men aner ikke hvilke metoder man bruger i spansk?? Er der måske nogen der kan hjælpe?
  • SRP, brug for din hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Venner. Jeg sidder og er gået lidt i stå. Jeg har om Globaliseringen med mærsk som udgangpunkt. Hovedfag: Afsætning Bifag : International Økonomi. Nogle der kan fortælle hvilken rolle Mærsk har, når man taler om globalisering? eller hvordan jeg kunne drage paralleller?
  • Kina et vækstland eller NIC-land

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skrive studieretningsprojekt i international økonomi om Kina og er kommet stærkt i tvivl om Kina er et vækstland eller et NIC-land. Jeg har fundet flere oplysninger der både passer til det ene og det andet. Nogen som ved det? På forhånd tak
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er netop i gang med at skrive SRP i afsætning og international økonomi.. Jeg ville lige høre om man skal sætte diagrammer med nøgletal o.l. ind i opgaven eller om de skal vedlægges som bilag? Det samme gælder analysemodeller i afsætning? Hjælp tak :)
  • "Bæredygtig udvikling"

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive i samtidhistorie og International økonomi, og hovedtemaet er "Bæredygtig udvikling". Jeg er dog lidt lost, da jeg ikke ved, hvad jeg vil skrive om. Er der nogen, der har nogle idéer? Noget med miljø måske. På forhånd mange tak.. Mvh
  • METODE

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg skal skrive en 1½ side om de metodiske overvejelser. Men aner ikke hvordan? Jeg har valgt at skrive i fagene international økonomi og samtidshistorie, men hvordan skal jeg skrive om de metodiske overvejelser? Jeg skriver om , hvordan man definere et uland, udviklingsteorier og om Moz...
  • METODE - please hjælp ..

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg skal skrive en 1½ side om de metodiske overvejelser. Men aner ikke hvordan? Jeg har valgt at skrive i fagene international økonomi og samtidshistorie, men hvordan skal jeg skrive om de metodiske overvejelser? Jeg skriver om , hvordan man definere et uland, udviklingsteorier og om Moz...
  • HHX og karakterer

    Forumindlæg
    Hej! Har overvejet at starte på HHX efter sommer, er det let at score høje karakterer i fagene VØ og IØ? og hvordan er fagene, virksomhedsøkonomi og international økonomi. Vil gerne være advokat eller revisorer, eller finansøkonom efter gym.
  • Iø genier søges

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen derude som har styr på international økonomi, søger hjælp til min aflevering. jeg er næsten færdig, men vil bare have at nogen kigger på den og evt. fortæller mig om det er korrekt det jeg har lavet og om der er noget der kunne gøres bedre.
  • Hjælp til dio

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at finde et emne til dio, vores overordnede emne er Mellemøsten. Jeg har valgt at skrive i samtidshistorie og International økonomi. Men kan ikke rigtig finde et emne jeg vil skrive om. Nogen der har nogle forslag?
  • Rettelse af SRP + Abstract

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at skrive min SRP om fattigdom i Danmark i fagene Dansk og International økonomi. Og jeg ville høre om der var nogen, som ville læse den igennem og rette den til, samt hjæpe mig med at skrive abstract? På forhånd, mange tak :)
  • gennemlæsning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skriver DIO og har ingen til og læse det igennem. Jeg skriver om integration på det danske arbejdsmarked. i international økonomi og samtidshistorie, nogen der tilfældigvis vill havde lyst til at gennemlæse det jeg har skevet indtilvidere. (1 side) MVH.:)
  • Lønningerne i Danmark er for høje

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave 24 timers eksamensfremlæggelse i International økonomi Jeg har fundet frem til en problemstilling ''Lønningerne i Danmark er for høje'' Nogen som har en mulig løsning til dette problem?
  • Emne i IØ og VØ

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg har valgt at skrive min SRP i fagene international økonomi og virksomhedsøkonomi. Jeg har rimelig høje ambitioner (10+), og vil derfor gerne høre om I har nogle forslag til emnevalg i disse to fag?
  • multiplikatorvirkningen

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave i International Økonomi fra 31. maj 2013 med spørgsmål: Importkvoter: USA 14,14 - DK: 43,82 Forklar på baggrund af beregningerne i hvilket land multiplikatorvirkningen, alt andet lige, vil være størst. Hvordan beregnes det ud ? Håber der er nogen, som kan hjælpe !! :)
  • Studieretningsopgave i SA og ?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til på fredag have fundet det fag og emne jeg vil skrive studieretningsopgave i. Jeg vil gerne skrive i samfundsfag og evt. dansk, men er lidt på bar bund. Er der nogen der kender nogen hjemmesider hvor jeg kan få ideer fra eller selv har nogle ideer? Mange tak!
  • Antal Eksamener og spørgsmål om AT

    Forumindlæg
    Okay, jeg har 2 spørgsmål. 1) Jeg ved man skal op i 10 eksamener i alt, men er der et bestem antal fag man skal op i på hvert niveau, f.eks. at man SKAL til mundtlig eksamen i 2 A niveau fag? 2) Er der nogen der ved hvilket niveau en AT eksamen gælder for? Mine lærere ved det nemlig ikke, og de...

Søgninger relateret til international økonomi a eksamen