Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17141 til 17160 af 25907
-
Off with her Head
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der har lavet et essay, analyse og fortolkning af novellen/short story 'Off with her Head' af Kathrin White i engelsk? Kan slet ikke komme igang med det. Et hurtigt svar ville være fantastisk da den er til onsdag! -
rette en lille sætning
ForumindlægDet kunne måske give de engelske middelklassefamilier et bedre rygte i andre europæiske lande. It could maybe give they english middle classe families a better named i orthers europaens countries. Tak på forhånd:) -
Gode ideer?
ForumindlægHejsa. Skal skrive en opg. i engelsk om social uretfærdighed imod en given befolkningsgruppe. Nogle ideer og eks. på social uretfærdighed der udøves mod en bestemt befolkningsgruppe i dag? Smil M. -
African American Identity in Contemporary American Culture
Forumindlæghej folkens. Jeg skal skrive et essay på engelsk og jeg har emnet African American Identity in Contemporary American Culture. Jeg vil bare spørge om der er nogen der har skrevet et essay om det emne muligvis. Kunne godt bruge lidt lidt -
SRP i samfundsfag - afroamerikansk feminisme
ForumindlægHej, jeg skal skrive om afroamerikansk (black feminism) og jeg har fagene engelsk og samfundsfag. Jeg tager udengangspunkt i Beyonces nye album "Lemonade". Mit problem er bare hvordan jeg skal få nok samfundsfag ind over emnet. Er der nogen der har nogle forslag? -
Please hjælp!!
ForumindlægHow could you chance your life? -IN your home -Your lifestyle Vil gerne have din mening på engelsk, det har noget med klima at gøre. så det er noget med hvordan du vil ændrer dit co2 ?.. Håber virkelig på hjælp! -
noger, der gider at rette min stil?
ForumindlægHej Er der nogen, der gider at rette min engelsk stil? jeg skal aflevere i morgen. Og bare rolig den er ikke SÅ dårlig :D, men der er sikkert problemer med kongruens og om det skal være the Americans eller bare Americans :) Hvis der er nogen der kan, så sender jeg den På forhånd tak for hjælpen :) -
Et paragraph? HVORDAN?
ForumindlægHej, jeg sidder og skal lave et paragraph i Engelsk A af teksten Where The Gods Fly. Men jeg fatter simpelthen ikke hvordan det skal sættes op eller hvad der skal stå i et paragraph. Nogen der kan hjælpe? Synes jeg har søgt google tyndt. -
Oversæt en enkelt sætning
ForumindlægHej! Håber der en af jer herinde som kan hjælpe mig med at oversætte en sætning til engelsk; "Til sidst ser vi at deres forhold er på grænsen til at blive ødelagt, grundet akoholproblemer og forskellige interesser." Tak på forhånd -
Er deenne sætning rigtigt oversat?
Forumindlægog fordi han dumpede i et fag, kan han ikke være med i atletik holdet længere. Engelsk: and because he failed in a dicipline, he cant be in the track team more. Er det rigtigt oversat? -
'whom'
ForumindlægHej :) Jeg har fået en engelsk stil for i to dele.. I den ene del skal jeg redegøre for brugen af whom..? Men forstår ikke helt forskellen mellem det og who..? ved kun at der skal stå whom hvis det henviser til et subjekt og who hvis det er et objekt.. Er der andre 'tommelfingerregler' ... -
Rettelse 1½ side
ForumindlægHej .. Er der nogle der er så venlige at ville rette min engelsk stil grammatisk ? Jeg vil ikke lægge den op herinde, men vil gerne sende den til dig personligt.. Den fylder 2,5 side med dobbelt lijeafstand så det er kun omkring 1,5 normal side.. -
engelskstil. haster :)
ForumindlægJeg har skrevet en opgave i engelsk på ca. 400 ord. Er der nogen der har lyst til at rette den igennem? det vil jeg være meget taknemmelig for. Håber i har tid og lyst til det. :) med hensyn til "haster", menes der bare til og med fredag-lørdag :) -
Haster, haster, haster, dumper
ForumindlægHejsa Jeg ville høre, om ikke der er nogen herinde, der før har skrevet en engelsk opgave om "Poetic Justice" af Diana Appleyard. So please help me! Jeg skal aflevere det i dag til lærerens mail. so plzzz..... knus mille -
Menneskerettigheder i DK
ForumindlægHej Jeg skal skrive et essay om menneskerettigheder i Danmark på engelsk til i morgen. Jeg ved bare ikke helt hvor jeg skal starte og hvad jeg helt præcist skal komme ind på. Min lærer har ikke speciferet noget. Skal jeg så komme med eksempler på menneskerettigheder i Danmark - hvis ja, hvilke s... -
American psycho
ForumindlægHej :) jeg skal til at skrive SRP om American psycho i fagene engelsk og psykologi. Mit spørgsmål er om der er nogle der har kommentar til forfatterens valg af hovedpersonens efternavn Bateman?? hvorfor dette efternavn? Håber i kan hjælpe :) -
Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C
ForumindlægHvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [: -
hurtig oversættelse - til d. 11!!
ForumindlægHej alle. Er der en der kan hjælpe mig med denne sætning, den driller lidt :) ? (de skal oversættes til engelsk) - jeg går ovenpå og lægger mig lidt kan man sige: i'll go upstairs and lie down a bit? Hilsen Anna. -
Ejefald
ForumindlægHej. Jeg vil gerne se om jeg har styr på ejefaldet på engelsk, og vil derfor blive glad hvis nogen gad at kigge på mine besvarelser, og se om jeg har placeret ejefaldet rigtigt eller om der mangler nogen. Tak -
Rettelse af opløg
ForumindlægHej mennesker! - Ville høre om jeg kunne søge hjælp hos en af jer! Har brug for en der er rigig god til engelsk, til at rette et oplæg jeg skal lave imorgen. Håber en af jer kan hjælpe! På forhånd, tak :-)
