Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 17161 til 17180 af 34347
  • bariumsalte

    Forumindlæg
    Hej jeg er gået helt i stå med opgave c. en der gider hjælpe?` http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf
  • Øve til terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej SP, Er der nogle der har første delopgave uden hjælpemidler liggende, som kan sendes til mig, da jeg gerne vil øve mig på opgaver som kan dukke op til eksamen.
  • Får man sin SRP tilbage?

    Forumindlæg
    Efter censorer og vejledere har rettet SRP'en, får man den så tilbage? Må de gerne skrive i den, eller er det ligesom til eksamen, hvor opgaven ikke må skrives i?
  • Virksomhedsøkonomi Niveau A HHX 2009

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er igang med en eksamen opgave fra sidste år. Er der nogle som sidder inde med den, som har mulighed for at sende den til mig? M.V.H. Niels
  • Novelle om ondskab

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket en novelle om ondskab, som jeg skal analysere i dansk mundtelig eksamen 9. klaase. Nogle der har gode ideer?
  • Science fiction eksamenstekster

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har trukket fordybelses området "science fiction" til dansk mundtlig eksamen. Er der nogen, som har en god tekst, som ikke er for lang? På forhånd tak :)
  • Bamsen med hirsehjertet

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som har en analyse af "Bamsen med hirsehjertet" af Louis Nielsen. Eller evt. bare ved hvad budskabet er? Det er til en mundtlig dansk eksamen På forhånd tak :)))
  • Gud problemstilling

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at formulere en problemstilling om Gud? kunne godt tænke mig at skrive om islam perspektiv :) btw skal op til eksamen med det.
  • Valgaften

    Forumindlæg
    Hey SP Jeg sider og skal til eksamen, og jeg har trukket levende billeder og valgt valgaften, men jeg kan ikke finde et oplæsningsstykke. Tak
  • guillain-barré syndrom

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX061-BIAV1.pdf opg. 3 i denne ^, spørgsmål 5 kan jeg ikke finde ud af. en der vil hjælpe?
  • Elektromagnetiske spektrum

    Forumindlæg
    Jeg skal gøre rede for det elektromagnetiske spektrum til mundlig eksamen. (Varer cirka 10 minutter) Hvad er væsentligt at vide om dette spektrum? Tak på forhånd
  • A world of conflict

    Forumindlæg
    Har trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp)
  • ITK-zonen

    Forumindlæg
    Er der nogen der helt enkelt og simpelt på meget forståeligt sprog kan fortælle mig hvad ITK-zonen er? Har aldrig forstået det. Skal snart til eksamen, og ville være rart at vide.
  • Engelsk outline

    Forumindlæg
    Er der nogen der har ideere til en engelsk outline, som jeg skal op til eksamen i til juni og jeg har kun 2 uger tilbage at lave den. Det skal handle om Australian Wildlife
  • Er du god til VØ og fik du 10 eller 12? HHX'er

    Forumindlæg
    Søger en hhx'er, der blev færdig sidste år, og som vil hjælpe mig med at læse op til eksamen. Du skal kunne fremvise dit karakterblad. På forhånd tak.
  • Hvad er etik?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til mundlig eksamen her lige om lidt. Jeg har to spørgsmål: Hvad er etik? Hvad er nytteetik og pligtetik? Jeg vil rigtig gerne have svar på dem:)
  • HJÆLPPP til kinesisk religion

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen snart og mangler noter til Kongfuzianismen og Daoismen :( Jeg kan slette ikke finde noget på nettet som jeg kan bruge.. nogen ideer ?
  • PROTEINER

    Forumindlæg
    Hej alle Mit spørgsmål lyder: "Gør rede for hvordan celler danner proteiner" Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til dette. Det er til mundtlig eksamen. Bare en lille forklaring ville være en stor hjælp :)
  • Delprøve 2

    Forumindlæg
    Hej! Jeg mangler rigtig meget delprøve 2 fra et eksamenssæt til engelsk B (hf), da jeg snart skal op til eksamen som selvstuderende. Hvis nogen kunne uploade et, ville det være fantastisk :)
  • Tolkning af billede

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har valgt dette billede til min 10. klasses dansk eksamen og jeg synes jeg er gået lidt død i det. Hvordan tolker i billedet?