Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17201 til 17220 af 41162
-
gode kunsteventyr til eksamen
ForumindlægHej. jeg skal meget snart op til dansk eksamen. Kender i nogen gode kunsteventyr jeg kan vælge ? -
Velfærdsstat
ForumindlægKan nogen besvare disse to spørgsmål? Redegør for den danske velfærdsstat Undersøg hvordan Danmarks økonomi er på verdensplan -
Analyse af Avisartikel
Forumindlæger der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak -
hjælp med en oversættelse
ForumindlægHej, er der en der kan hjælpe mig med at oversætte noget fra dansk til engelsk. Skriv til min indbakke plz -
Et kreativt produkt
ForumindlægHej:-) Jeg mangler et produkt, mon der er nogen der har ideer? Jeg har om de danske jøders flugt til Sverige (Periode; Op til Anden verdenskrig) Tak på forhånd. -
Hjælp til valg af tekst..
ForumindlægJeg har nu fået trukket mit fordybelsesemne i dansk, og det er ; det anderledes. Nogen der har en idé til en tekst, digt, billede eller andet? :) -
Levering af? lieferung auf??? Tysk handelsbrev
ForumindlægJeg skal oversætte et dansk handelsbrev til tysk. Hvordan oversætter man levering af? hvilket forholdsord bruger man? Levering af T-shirts -
ånder og spøgelser
ForumindlægHvilken virkning kan et spøgelse/ånd have i en pyskologisk gyserfilm? et eksempel på film kunne være What Lies Beneath, med den danske titel Bag Facaden. -
Synopse
ForumindlægHejsa alle :) . Er der nogle der kender en god analyse man kan bruge til en dansk synopse. Mit fordybelseemne er Kortfilm Tak på forhånd :D -
Hvor finder jeg Biskop Von Galens prædike?
ForumindlægHey alle! Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan finde Biskop Von Galens prædike på skrift? (Meget gerne på engelsk eller dansk) På forhånd tak! -
Notat.
ForumindlægNogle som har skrevet et notat til AFR hvor i præsenterede em argumentatio for, om statsministeren i dag skal udskrive en folkesaftemning om dansk deltagelse i eurosamarbejdet eller ej? -
Stil emner december 2008
ForumindlægHejsa skal op til terminsprøver i morgen i dansk skriftlig fremstilling og det bliver dem fra december 2008 så jeg vil gerne vide lidt om emnerne. -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve Tradium Business. Jeg skal op i Dansk og Matematik. Er der nogle der har nogle gode råd, eller om hvordan det foregår og hvad man bliver testet på? -
analyse af nytårstale
ForumindlægHej jeg ville spørge om en herinde ville være sød og hjælpe mig igang med min dansk opgave :) Jeg skal i min opgave analysere nytårstale -
Eksplicit og implicit i billeder
ForumindlægHej, Kan man bruge de to begreber (implicit og eksplicit) indenfor billedeverden? Er i gang med at analysre et pressefoto i dansk, og skal op i den mundtlige eksamen på torsdag -
KRONIK ? Hjælp!
ForumindlægHjælp! Skal skrive en kronik i dansk som en aflevering :) Men ved ikke helt hvordan jeg skal komme i gang med det. Vi har fået en tekst tik det , men hvordan skal en kronik sådan være ?! :D -
Miljø i rødhætte (HASTER)
ForumindlægHej, jeg har eksamen i dansk her om en uges tid, og jeg skal finde miljøet i rødhætte, nogen der kan hjælpe?:) -
Hjælp til emne
ForumindlægHej jeg skal skrive dansk/historie opgave snart. Jeg ved virkelig ikke hvilket emne man kan skrive om. Har I nogle idéer? -
terminsprøve!!!!!!!!!!
Forumindlæghey folkens næste uge har jeg terminsprøve dansk, så hva er det man endtlige skal huske at ikke lave fejl i . fordi jeg har altid haft 4 i dansk stile, hvad kan jeg gøre for at jeg får lidt bedre karakter i dansk. I andre fagene er jeg okay god, men i dansk er det altid 4 taller. hope u can ... -
EU-forbehold
ForumindlægNogen der kan svare mig på, hvordan Danmarks forbehold påvirker vores udenrigspolitik? Og hvad indebærer forbeholdene for dansk politik?
