Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17201 til 17220 af 27765
-
Adam Oehlenschläger - Morgenvandring
ForumindlægHej, Er der nogen der ligger inde med nogel notater til Adam Oehlenschläger's "Morgenvandring" Jeg er i gang med en analyse og fortolkning, men har brug lidt inspiration.Med venlig hilsenPeter -
SRP - Rentabilitet
ForumindlægHej allesammen Jeg har i min SRP fået en opgave som lyder på at jeg skal lave en rentabilitets analyse af den virksomhed jeg har valgt og kort beskrive hvilke nøgletal der indgår i en rentabilitets analyse Alt dette har jeg gjort. Jeg har udregnet AG, OG, GR, AOH, EKF, og likviditetsgraden,... -
Bro over kirkegårdsåen i Assens
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken i mundtlig dansk. Jeg har valgt at analysere malerier "Bro over kirkegårdsåen i Assens". Men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op til min oplæsning.. -
Mitt liv som hund! Hjælp!
ForumindlægVi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig? -
Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale
ForumindlægHej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode... -
Solsort og snefnug
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd -
Sensommerflirt
ForumindlægHey jeg ville høre om der var nogle som havde lavet en analyse/aflevering af novellen af "sensommerflirt" skrevet af Dorrit Willumsen. Jeg ville blive glad for lidt hjælp/inspiration. På forhånd tak :) -
Jazz - swing
ForumindlægEr der nogen, der evt. vil være villige til at hjælpe med at analysere numre fra jazz i 30'erne. Fx Sing Sing Sing af Benny Goodman -
Synopsis - Artikeler
ForumindlægHej! Jeg har trukket artikeler men ved ikke hvad jeg kan lave som underpunkter til mit over punkt som er "Analyse punkter" Nogen der muligvis kan hjælpe? -
SSO - Anna(jeg)anna
ForumindlægHey..jeg har besluttet mig for at skrive om klaus rifbjergs anna(jeg)anna i SSO...er der nogen der ligger inde med nogle analyser eller andet om bogenmvh -
Oversættelse - hvem er han?
ForumindlægHvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener. -
Skriv min stil!? PLEASE
ForumindlægHar en dansk billede analyse på 6 sider for til i morgen! Har desperat brug for hjælp!!!!! Billede 1Såret i kampBillede 2Døden som børnelegBillede 3VåbenhvileTekst 4Døden som børneleg!Hjæp mig! -
Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel
Forumindlæghej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund... -
Hjælp!!!! - VIGTIGT.
ForumindlægJeg er igang med at lave en analyse og fortolkning af novellen Blomster skrevet af Jakob Ejersbo, men har svært ved at finde temaerne.. kan du hjælpe? -
Det korte liv
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at perspektivere filmen Det korte liv med valgaften eller en anden novelle eller kortfilm? Hvis ikke så må i meget gerne hjælpe med en hurtig grundig analyse om filmen. -
Folkevise
ForumindlægHej folkss... Jeg sidder med en folkevise ved navn Karl Høvding som jeg ikke fatter noget af.. Nogle der kunne hjælpe mig i gang?... Har prøvet at analysere den men er rigtig svært -
Rettelse.
ForumindlægHej. Er der nogen, der gider rette en halv side fransk analyse? Den er ikke færdig, men den er til i morgen, og jeg vil meget gerne have kigget på grammatikken. Kan sende den over mail. Tak på forhånd. ;) -
Hjælp!! Jeg tror jeg har lavet en kæmpe fejl!! :(
ForumindlægJeg har emnet kommunikation - mulighed og begrænsninger. Til det emne har jeg beskæftiget mig med udenrigspolitik i USA med nogle taler fra henholdvis Obama og Bush Jeg har arbejdet i fagene samfundsfag B og engelsk B. Nu til mit problem. Jeg har skrevet at jeg har benyttet kommunikations ana... -
En københavner i Jylland af Dan Turell
ForumindlægHej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen. -
Tysk.. HASTER. på forhånd tak.
ForumindlægHejsa. Er i gang med at lave en analyse af Herbert Grunmeyers sang "der neuland", men er desværre gået lidt i stå. Er der nogle, som evt kan hjælpe lidt.???
