Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 17221 til 17240 af 134825
-
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket 2. verdenskrig i dansk og ved ikke helt, hvordan jeg skal komme igang og heller ikke helt konkret, hvad jeg skal komme ind på, da det er et meget bredt emne. Nogle forslag? Håber i kan hjælpe miig Tak på forhånd! -
Mundtlig eksamen i biologi!
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig biologieksamen her på fredag, og er stødt på noget jeg ikke kan finde svar på! hvad er energistofskiftet? Jeg har kigget i min bog men kan kun finde nogen basalstofskiftet og energibalance! :( håber nogen kan hjælpe!!! -
dansk eksamen -hvad gør jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til dansk til mandag.. hvordan er det mest hensigtsmæssigt at forberede sig? Jeg overvejer at lave et skema, så jeg til hver periode kan overskue hvilke tekster vi har læst dér... Så er mit spørgsmål så om, når man skal op, og trækker et spørgsmål, er det så nok ... -
Mundtlig Bio-eksamen???
ForumindlægHej alle! Jeg står i den herlige situation at jeg skal op i biologi på højt nivaeu (gym, efter den gamle reform) i næste uge, hmm Men jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det kommer til at foregå og især hvordan spørgsmålene er udformet?? Får man et overordnet emne at fortælle om, eller nogle... -
tvivl om religions eksamen
ForumindlægMin religions lærer har sagt til os at, det ville være godt som udgangspunkt at spørge sig selv: "Hvad fortæller teksten mig om FX Islam...?" Så er det bare der hvor jeg tænker... Er det så hvad tekstens FORFATTER fortæller mig om Islam eller omvendt? -
Mundtlig Eksamen i morgen
ForumindlægSlet ikke noge, der har haft teksten "Henry Treats a Couch Man" et uddrag fra Steven king's "Dreamcatcher"... -
Kemi eksamen C
ForumindlægJeg skal op i kemi på C niauve - og har fået en overskrift om ionforbindelser og fældninger. Vil det her være relevant, at snakke om ioner, og upolær og polær? -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
Hjælp til eksamen om BIG BANG TEORI !
ForumindlægHey :) Jeg har truket et spørgsmål der hedder: - En mundlig præsentation af Den moderne fysiske beskrivelse af universet og fysikkens skabelsesteori (Big Bang teorien). Har i ikke nogle gode råd til hvad der er relevant at inddrage ? . Hvad skal jeg skrive om ? Er helt blank :/ ! Help ! <3 -
Shit Tysk eksamen
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort... -
Eksame spildevand og ton
ForumindlægHej jeg skal lave min eksamensopgave, er der nogle som vil hjælpe mig med hvordan ejg regner opgaverne ud? Opgaven er på billedet ved vedhæftet fil -
Hjælp til eksamen omkring våde enge.
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min årsprøve omkring våde enge om det vil have nogen betydning for vandmiljøet, å eller sø, om man har en våd eng eller ej grænsende op til vandmiljøet. her er et billede hvis det hjælper håber i kan hjælpe!... -
Biologi eksamen - økologi - primærproduktion
ForumindlægHej alle. Har meget brug for hjælp! og ville høre om nogen ville forklare lidt om disse ting i mit spørgsmål: Analyser, hvilke betingelser der skal være til stede for at få en optimal primærproduktion, og giv eksempler på, hvilken praktisk betydning det har for planters livscyklus og udbredelse. ... -
Mundtlig dansk eksamen - På grænsen
ForumindlægHejsa, jeg har trukket et fordybelsesområde, der lyder: På grænsen. Men jeg er fuldstændig på bar bund, netop fordi emnet er så bredt. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte. Jeg har overvejet at vælge en novelle eller et maleri.. Er der nogen derude som har en ide? -
hjælp til mdt. eksamen (differentiallignger)
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til mdt. matematik A. Den ene af eksamensspørgsmålene som handler om differentialligner jeg kan virkelig ikke finde ud af det. jeg vil det ikke hvad jeg skal gør. har læst i grundbogen og forstår det stadigvæk ikke. spørgsmålen lyder således: DIFFERENTIA... -
korte spørgsmål? argumenter eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle gode gloser for disse ting? 1. Hvordan har sproget virkning på forfremmelsen af budskabet? 2. Hvordan har symboler og metaforer en virkning på teksten? -
Opgave potensfunktion eksamen
ForumindlægHej jeg søger hjælp til potensfunktioner var vedlagt opgave. Håber i vil hjælpe mig MVh Dan -
BIOLOGI EKSAMEN MENDEL!
ForumindlægHar trukket spørgsmålet: Rredegør for Mendels betydning for genetikken, og forklar herunder de forskellige nedarvningsmønstre. Forklar desuden, hvordan gener kan forandres. Hvordan griber jeg det an? Hvilken betydning har Mendel haft for genetikken? Jeg ved godt de forskellige nedarvningsmø... -
Fysik eksamen mundtligt.
ForumindlægGoddag jeg skal snart op i fysik og det første emne som jeg skal snakke om er et ballonprojekt. Jeg tænkte på at snakke om de elementer man skal kunne for at få en ballon op og flyve som opdrift, densitet, tryk og runde af med hvad der skete ved min ballon. Er det en god ide? -
lidt hjælp til min kommende eksamen.
Forumindlægder er en sætning, som jeg ikke helt forstår. sætningen lyder på: Forklar syre-basebegrebet og redegør for begreberne syre- og basestyrke - såvel kvalitativt som kvantitativt. jeg forstår ikke det sidste det med "såvel kvalitativt som kvantitativt". på forhånd tak.
