Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17241 til 17260 af 41162
  • Analyse af Avisartikel

    Forumindlæg
    er der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak
  • Hjælp til tekst - Sorg

    Forumindlæg
    Hej drenge og piger Har trukket emnet "Sorg" i mundtlig dansk, og kan simpelthen ikke finde nogen tekst. Nogle idéer?
  • hjælp med en oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan hjælpe mig med at oversætte noget fra dansk til engelsk. Skriv til min indbakke plz
  • Hjælp til valg af tekst..

    Forumindlæg
    Jeg har nu fået trukket mit fordybelsesemne i dansk, og det er ; det anderledes. Nogen der har en idé til en tekst, digt, billede eller andet? :)
  • ånder og spøgelser

    Forumindlæg
    Hvilken virkning kan et spøgelse/ånd have i en pyskologisk gyserfilm? et eksempel på film kunne være What Lies Beneath, med den danske titel Bag Facaden.
  • Synopse

    Forumindlæg
    Hejsa alle :) . Er der nogle der kender en god analyse man kan bruge til en dansk synopse. Mit fordybelseemne er Kortfilm Tak på forhånd :D
  • Reklameanalyse

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der har mulighed for at hjælpe mig med en reklameanalyse til den mundtlige prøve i dansk?
  • Stil emner december 2008

    Forumindlæg
    Hejsa skal op til terminsprøver i morgen i dansk skriftlig fremstilling og det bliver dem fra december 2008 så jeg vil gerne vide lidt om emnerne.
  • Realismen

    Forumindlæg
    Hej, har trukket "realismen" som hovedemne i min dansk afgangseksamen, så ville høre om i kendte en tekst som er skrevet i den realistiske periode? På forhånd tak (:
  • Hvad synes i om min novelle?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet en novelle i Dansk Eksamen, og er meget nervøs for, hvordan det er gået.. Fanger man, at hovedpersonen er skizofren? Hvad synes i, i det hele taget? Caroline
  • Digte fra 1990-2010 HJÆLP!

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til at finde digte fra 1990-2010... Skal bruge det ret hurtigt da det er til min dansk synops... Det skal være et digt har lidt ´´kød`` på?
  • Hjælp det haster !!

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dansk til engelsk jeg har en lille opg pleasss det haster virkelig meget
  • Hvad betyder troværdighedsmarkører?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig dansk om ikke så længe, og har trukket reklame. Jeg sidder nu og skal analysere reklamen, og er nået til troværdighed. Hvad betyder troværdighedsmarkører? Tak på forhånd :D
  • nogen der gik i 9. sidste år?

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjæpe som gik i 9 klasse sidste år? jeg skal op til terminsprøve på mandag er der nogen der kan sige mig lidt om valgmulighederne i dansk?
  • Analyse af Tyvetøs

    Forumindlæg
    Hej. Skal op i mundtlig dansk i Tyvetøs af Martin Andersen Nexø. Har brug for hjælp omkring analysen. Hvilke tekster ville i perspektivere/parallelisere med?? På forhånd tak.
  • Kortfilm Kuppet !?

    Forumindlæg
    Nogen der har trukket kortfilm i dansk og har valgt kortfilmen "kuppet"? Hvis ja, vil vedkommende gerne skrive til mig så vi kan udveksle idéer :) På forhånd tak.
  • AT - Rejsen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til årsprøve i AT med emnet Rejsen. Min fagkombination er dansk og tysk (med en samfundsfaglig vinkel). Er der nogen der har nogle gode forslå til emner??? Tak :)
  • Hjææælp det haster ....

    Forumindlæg
    hej folkens :) Nogen der kan rette min dansk stil, det ville være en stor hjælp. Den fylder 2 sider :) På forhånd tak.. :)
  • AT-eksamen HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt at skrive om diabetes i fagene dansk og biologi. I dansk anvendt jeg argumentationsanalyse og mediaanalyse, fordi jeg har 2 interviews som vil analysere og kommer også ind på patienternes følelser. I biologi anvendt jeg forskellige bøger og grafer fra det Nationale Dans...
  • Hjælp til hjemmeside !!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg leder efter en dansk hjemmeside om, hvad school shooting er? Det kunne være fedt, hvis i kendte en eller to :-) Hilsen Iben