Søgning på: engelsk mundtlig eksamen stx. Resultater: 17241 til 17260 af 61485
-
24timers eksamen; Synopsis!?
ForumindlægHej SP, skal trække til 24 timers eksamen i morgen, og ( så dum som jeg) kommer jg lige nu i tanke om at vi skal skrive en slags synopsis, og have med ind til eksiminationen efter de 24 timer... Nogen der ved hvor udbredt denne synopsis skal være? Skal dt være med delspørgsmål og delkonklusioner... -
Palæstina.. VIGTIGT! hjælp til eksamen
ForumindlægHej. angående palæstina problemet vil jeg høre om nogen kan hjælpe mig lidt. Det er vigtigt til eksamen at kunne skelne mellem; - araberstater - palæstinensere - jøder - arabere - anti zemist - anti zionist kan nogen hjælpe mig med at besvare hvad de forskellige begreber er? Haster! på forhå... -
Rettelse af oplæg til tysk eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i tysk imorgen og skal indlede med et oplæg omkring min udleverede materiale som jeg har 24 timer til. Jeg kunne dog godt tænke mig at få rettet oplægget en anelse til. Det er på ca 600-700 ord. OBS: Det skal ikke være en perfekt rettelse. Der må gerne være småfejl hist og h... -
Eksamen spørgsmål nr. 7
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 8
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 9
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 10
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 11
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 12
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
eksamen spørgsmål 14
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamens spørgsmål Nr.3
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 15
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 4
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 5
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 6
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Billedkunst eksamens projekt
ForumindlægHej, jeg skal til at igang med mit billedkunst eksamens projekt. Temaet er: Hvorfor, hvordan og med hvilke konsekvenser "putter" vi hinanden i kasser "BOXED"? diskrimination, m.m. Nogen der kender nogle kunstere der har lavet noget med dette tema, eller hvis i har en fed idé? -
Fysik B eksamen
ForumindlægHeeej.. Jeg er i gang med at supplere fysik b, og jeg skal snart op til eksamen, men jeg frygter så megt at jeg ikke bestå. Fordi jeg føler at jeg ikke har styre på noget. Men det gik godt for mig i fysik C med et 10 tal. Men jeg vil spørger om nogen der har været op i fysik B, og hvordan de ... -
skriftlig eksamen Fysik A
ForumindlægHej SP Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde gamle opgave sæt til fysik A skriftlig?? Evt et link/hjemmeside :-) Ville virkelig været fedt da jeg gerne vil lave en masssssse gamle sæt før jeg skal op til eksamen på tirsdag God kristihimmelfart derude! -
Hjælp til AT-eksamen om overproduktion
ForumindlægHej folkens Jeg skal snart op i AT-eksamen, og jeg har om skrald og affald - herunder har jeg valgt at kigge på hele vores forbrugskultur. Mit spørgsmål er så: Hvilke diskurterende underspørgsmål kunne man stille til dette emne? P.S: Hvis der er nogen der har et par link om forbrug og sammenhæ... -
AT eksamen mandag!
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i AT eksamen mandag morgen. Fagene er religion og samfundsfag. Emnet er terrorisme. Jeg er i vildrede mht. metoder - er der nogen, der kan hjælpe mht. forståelen af metoder? Hvis der er nogen, der har tid og lyst til at give lidt feedback på min synopsis, vil jeg meget g...
