Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 17281 til 17300 af 98538
  • Reasons for School shooting

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen (årseksame) 9.klasse. Jeg har valgt school shooting, under school shooting, har jeg også valgt mit undermene, som er "Reasons for school shooting". Nogle der kan hjælpe please...... HELP!
  • Gennemlæsning af AT synopsis - terror?

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der måske en herinde, der vil gennemlæse min synopsis op komme med eventuelle kommentarer til den? Fagene er religion (C) og samfundsfag (B)..
  • SAMF & PSY- Omsorgssvigt

    Forumindlæg
    Nogen der vil se kritisk på min opgave Samfundsfag (A) og Psykologi (C) ? og se om min metode er i orden? Emnet er Omsorgssvigt
  • Hjælp!! :)

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der nogen herinde som har gået på VUC hf enkeltfag e-learning og har haft samfundsfagC niveau og som stadig har jeres moduller liggende? :)
  • HJÆLP!!! enten gratis eller mod betaling

    Forumindlæg
    Hej, en der har haft om dansk økonomi i samfundsfag c, og kan hjælpe mig med min opgave. må de meget gerne sende en besked til mig..
  • Fordelings- og værdipolitisk skala

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i samfundsfag (c-niveau) lige om lidt, og har fået af vide, at jeg skal kunne placere de forskellige partier på en fordelings- og værdipolitisk skala ... ! Er der nogen, der vil hjælpe mig?
  • AT - spørgmål

    Forumindlæg
    Jeg skriver om Frikadellekrigen i samfundsfag A og religion C. - Hvilke teoretikere kan jeg inddrage ? - Nogle gode råd?
  • Globalisering??

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen af jer som har noter i samfundsfag C eller eventuelt forklare hvad globalisering er. I må rigtig gerne komme med et uddybbende svar tak på forhånd!
  • hadefag?

    Forumindlæg
    Jaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag.
  • FSA karakterer

    Forumindlæg
    Har I fået nogle gode karakterer? Mit snit endte på 7,1. Jeg spørger blot for at se om et snit på 7,1 er dårligt eller godt
  • Standpunktskarakter hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg går i 1g og har lige fået min standpunktskarakter i samfundsfag som så ligger på 02. Jeg er virkelig nervøs da jeg skal afslutte faget i år og vil helst gerne have den på mindst 7. Jeg synes selv jeg ikke fortjener karakteren, men hvad skal jeg gøre for at blive bedre til mund...
  • Kanon indledning i engelsk

    Forumindlæg
    Sæt jeg trækker et uddrag af Shakespeares Hamlet, hvordan skal jeg så lægge ud ved eksamen mundtligt?Og hvordan er det lige man siger: "Jeg har trukket det og det"? ... "I have drawn..."?Jeg ved, at disposition er formålstjenligt, fordi jeg derved viser overblik og fremlægger ...
  • RÅD SØGES: Hvordan griber jeg læsning an?

    Forumindlæg
    Hej, dette spørgsmål henvender sig primært til folk der har været til mundtlig 24 timers eksamen i STX Historie A. Jeg skal til at læse op til denne eksamen, og har ca 4-5 dage alt i alt. Hvordan skal jeg gribe det an? Læse alt kernestoffet, altså siderne i historiebøgerne? Eller skal jeg bare l...
  • Kunsteventyr/folkeeventyr?

    Forumindlæg
    HejHvis man nu trækker en kunsteventyr eller et folkeeventyr, ville man så sige at det hørte ind under romantikken, eller?
  • Hvad vil det sige - adgangskrav.

    Forumindlæg
    Hej "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået." Forstår godt at man ENTEN skal have fysik b og kemi b ELLER fysik b og bioteknologi A. Men hvad mener de med at de skal være beståe...
  • Hvordan udregnes eksamenskarakterer?

    Forumindlæg
    Mit foreløbige eksamensresultat viser, at den vægtede sum af mine årskarakter og eksamenskarakterer er 336, samt at summen af anvendte vægte er 31. Jeg har 5 A-fag og agter at søge ind på en videregående uddannelse til næste år. Mit spørgsmål er da, hvordan mit snit bør udregnes, og hvordan afru...
  • Fravær inden man bliver smidt ud

    Forumindlæg
    Hvor meget fravær skal man have på et gymnasium indtil man bliver smidt ud ?
  • ordets betydning?

    Forumindlæg
    hvad betyder metaforer ?
  • Længden på synopsis

    Forumindlæg
    Hey! Jeg har ekstremt svært ved at afgrænse mig, derfor ville jeg spørge om det er OK hvis synopsen fylder mere end de 5 sider? min synopsis kommer nok til at fylde de 8... føler bare ikke at jeg kan slette noget da det altsammen har relevans for min opgave... Tak på forhånd!
  • Ku Klux Klan

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer