Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 17281 til 17300 af 98538
-
Reasons for School shooting
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen (årseksame) 9.klasse. Jeg har valgt school shooting, under school shooting, har jeg også valgt mit undermene, som er "Reasons for school shooting". Nogle der kan hjælpe please...... HELP! -
Gennemlæsning af AT synopsis - terror?
ForumindlægHejsa. Er der måske en herinde, der vil gennemlæse min synopsis op komme med eventuelle kommentarer til den? Fagene er religion (C) og samfundsfag (B).. -
SAMF & PSY- Omsorgssvigt
ForumindlægNogen der vil se kritisk på min opgave Samfundsfag (A) og Psykologi (C) ? og se om min metode er i orden? Emnet er Omsorgssvigt -
Hjælp!! :)
ForumindlægHej alle.. Er der nogen herinde som har gået på VUC hf enkeltfag e-learning og har haft samfundsfag på C niveau og som stadig har jeres moduller liggende? :) -
HJÆLP!!! enten gratis eller mod betaling
ForumindlægHej, en der har haft om dansk økonomi i samfundsfag c, og kan hjælpe mig med min opgave. må de meget gerne sende en besked til mig.. -
Fordelings- og værdipolitisk skala
ForumindlægHej. Jeg skal op i samfundsfag (c-niveau) lige om lidt, og har fået af vide, at jeg skal kunne placere de forskellige partier på en fordelings- og værdipolitisk skala ... ! Er der nogen, der vil hjælpe mig? -
AT - spørgmål
ForumindlægJeg skriver om Frikadellekrigen i samfundsfag A og religion C. - Hvilke teoretikere kan jeg inddrage ? - Nogle gode råd? -
Globalisering??
ForumindlægHej! Er der nogen af jer som har noter i samfundsfag C eller eventuelt forklare hvad globalisering er. I må rigtig gerne komme med et uddybbende svar tak på forhånd! -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
FSA karakterer
ForumindlægHar I fået nogle gode karakterer? Mit snit endte på 7,1. Jeg spørger blot for at se om et snit på 7,1 er dårligt eller godt -
Standpunktskarakter hjælp!!
ForumindlægHej allesammen Jeg går i 1g og har lige fået min standpunktskarakter i samfundsfag som så ligger på 02. Jeg er virkelig nervøs da jeg skal afslutte faget i år og vil helst gerne have den på mindst 7. Jeg synes selv jeg ikke fortjener karakteren, men hvad skal jeg gøre for at blive bedre til mund... -
Kanon indledning i engelsk
ForumindlægSæt jeg trækker et uddrag af Shakespeares Hamlet, hvordan skal jeg så lægge ud ved eksamen mundtligt?Og hvordan er det lige man siger: "Jeg har trukket det og det"? ... "I have drawn..."?Jeg ved, at disposition er formålstjenligt, fordi jeg derved viser overblik og fremlægger ... -
RÅD SØGES: Hvordan griber jeg læsning an?
ForumindlægHej, dette spørgsmål henvender sig primært til folk der har været til mundtlig 24 timers eksamen i STX Historie A. Jeg skal til at læse op til denne eksamen, og har ca 4-5 dage alt i alt. Hvordan skal jeg gribe det an? Læse alt kernestoffet, altså siderne i historiebøgerne? Eller skal jeg bare l... -
Kunsteventyr/folkeeventyr?
ForumindlægHejHvis man nu trækker en kunsteventyr eller et folkeeventyr, ville man så sige at det hørte ind under romantikken, eller? -
Hvad vil det sige - adgangskrav.
ForumindlægHej "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået." Forstår godt at man ENTEN skal have fysik b og kemi b ELLER fysik b og bioteknologi A. Men hvad mener de med at de skal være beståe... -
Hvordan udregnes eksamenskarakterer?
ForumindlægMit foreløbige eksamensresultat viser, at den vægtede sum af mine årskarakter og eksamenskarakterer er 336, samt at summen af anvendte vægte er 31. Jeg har 5 A-fag og agter at søge ind på en videregående uddannelse til næste år. Mit spørgsmål er da, hvordan mit snit bør udregnes, og hvordan afru... -
Fravær inden man bliver smidt ud
ForumindlægHvor meget fravær skal man have på et gymnasium indtil man bliver smidt ud ? -
ordets betydning?
Forumindlæghvad betyder metaforer ? -
Længden på synopsis
ForumindlægHey! Jeg har ekstremt svært ved at afgrænse mig, derfor ville jeg spørge om det er OK hvis synopsen fylder mere end de 5 sider? min synopsis kommer nok til at fylde de 8... føler bare ikke at jeg kan slette noget da det altsammen har relevans for min opgave... Tak på forhånd! -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer
